Skoči na vsebino

CX 7 ?umenje pri a stebri?ku


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Sem lastnik Cx 7 2.2 diesel, letnik 2009. Pojavljati se mi je za?elo pove?ano ?umenje ( turbulence, ne ?vi?ganje ali piskanje) pri sovoznikovih vratih (a stebri?ku) oz. vsaj tako je sli?ati in sicer pri hitrostih vi?jih od 70 km/h. Sem zadevo adresiral na uradnem servisu pa nekak ni bilo pravega posluha za ugotavljanje/re?evanje te?ave, zato se obra?am na vas ?e ima kdo podobne izku?nje in lahko svetuje ali priporo?a kak?nega dobrega majstra v okolici Celja, ki bi bil pripravljen pogledat in re?it. Zadeva je namre? mote?a sploh na avtocesti in se mi zdi da avto v tem rangu ne bi smel "proizvajati" dodatnega hrupa glede na to da ?e v osnovi ni najti?ji. Najverjetneje je kaj z tesnili na vratih... Hvala za odgovore. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Sem lastnik Cx 7 2.2 diesel, letnik 2009. Pojavljati se mi je za?elo pove?ano ?umenje ( turbulence, ne ?vi?ganje ali piskanje) pri sovoznikovih vratih (a stebri?ku) oz. vsaj tako je sli?ati in sicer pri hitrostih vi?jih od 70 km/h. Sem zadevo adresiral na uradnem servisu pa nekak ni bilo pravega posluha za ugotavljanje/re?evanje te?ave, zato se obra?am na vas ?e ima kdo podobne izku?nje in lahko svetuje ali priporo?a kak?nega dobrega majstra v okolici Celja, ki bi bil pripravljen pogledat in re?it. Zadeva je namre? mote?a sploh na avtocesti in se mi zdi da avto v tem rangu ne bi smel "proizvajati" dodatnega hrupa glede na to da ?e v osnovi ni najti?ji. Najverjetneje je kaj z tesnili na vratih... Hvala za odgovore. 

Ali je zvok prisoten tudi ?e se vozi? s poklopljenim stranskim ogledalom?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pozdravljen,

 

Tudi jaz sem pri svoji mazdi 6 karavan, 2015l, disel opazili isti problem... bil sem (1.6.2016) na rednem 1. servisu na 20k in sem jim povedal za te?avo.

Njihov odgovor je bil, da do tega prihaja zaradi ogledal, sank na strehi, ipd... Sam sem pa mnenja, da so kriva tesnila.... ker mi ?e nikoli na nobenem avtu ni tako glasno ?umelo.

 

Grem ponovo na servis in bom videl kaj bodo mojstri rekli...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Znano ja. Zvo?na izolacija podvozja sploh. Tega ?umenja je pri moji l 2012 tudi precej. No ?eprav trenutno mi je vseeno, ker sem zelo malo na AC. ?e bi se pa prete?no tam vozil, bi pa menjal. Najbr?.

 

No ne vem pa kako je v novi verziji, vem da je izolacija precej precej bolj?a, je pa tudi vpra?anje kaj si prej vozil :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • - "Dedi, kaj je to statistika, kaj je to povprečje?" - "Pa glej, vnukec, če seštejemo tvojega malega bratca, ki je star 2 leti, tebe, ki si star 4 leta in mene, ki jih štetjem 75, mi vsi skupaj jih štejemo 81 let. Naše povprečje je 27 let. Statistično gledano smo v najboljših letih za seks, v bistvu pa nobeden od nas ne zmore..."
    • Ja je treba😂 Za boljši začetek tedna
    • Tole:    Kar jaz uspem poslušati raznih intervjujev je tehnični pristop nekaj kar večini ne uspeva in mi je blizu, ker sem sam konstrukter in se dnevno ukvarjam s snovanjem izdelkov za svetovni trg. Nov pristop k snovanju avtomobilov, vesoljskih vozil, itd. Poglej te velike ala Ford, VW, spijo na tem kar so 30 do 50 let nazaj poštudirali, pa tudi če damo ves električni pogon na stran. Avto je še vse kaj drugega, kot samo pogonski sklop, malo si poglej pristop zasnove šasije, kaj jim naredi italijanska IDRA. Potem hitrost iteracij pri SpaceX-u, to lahko večina samo sanja. Prednost velikih je v večini samo, da jih težko premakneš zaradi mase ljudi, ki je zaposlena v njih - če je to prednost?. Poglej si VW in dieselgate afero, govorilo se je kaj vse bo, ampak je VW na žalost prevelik zaposlovalec v Nemčiji, da bi ga pustili počepniti. Če si kakšen manjši privošči takšno blamažo, se zgodba hitro konča. Lahko vidiš na raznih primerih podjetij, ki igrajo na tem tveganju na začetku. Če jih najdejo, je konec, če uspejo zrasti do prave velikosti, brez da jim kaj takšnega obesijo vmes, so izven nevarnosti. Kakor pa zgoraj piše je pa še druga plat zgodbe zadaj. Musk je pač izkušen podjetnik (lahko rečeš tudi nategun, če želiš), ki bo za svoje cilje naredil in rekel v nekem trenutku vse, da svoje sledilce porine v pravo smer. Saj ni samo on tak, že jaz sem jih en kup srečal na naši slovenski grudi. Tisti trenutek rečejo vse, da se ti približajo, ker v svojem vidnem polju imajo samo cilj, kakšne so vmes posledice jih pa malo briga. Ni prvi, takšnih je bilo v zgodovini že en kup. Seveda se jih danes spomnete samo po eni plati zgodbe. Drugi, ki pa malo zgodovino takšnih ljudi izbrskamo in beremo, pa vemo malo več. Ampak, ko na koncu črto potegneš je treba za hiter napredek požreti nekaj žrtev, kakršne koli so že.  
    • Obstaja seks brez ljubezni. Obstaja ljubezen brez seksa. In obstajam jaz brez obojega...
    • Skoraj vse so že iznašli: kavo brez kofeina, pivo brez alkohola, avto brez šoferja, …… Le vlade brez kretenov še ne...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.