Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem lastnik Cx 7 2.2 diesel, letnik 2009. Pojavljati se mi je za?elo pove?ano ?umenje ( turbulence, ne ?vi?ganje ali piskanje) pri sovoznikovih vratih (a stebri?ku) oz. vsaj tako je sli?ati in sicer pri hitrostih vi?jih od 70 km/h. Sem zadevo adresiral na uradnem servisu pa nekak ni bilo pravega posluha za ugotavljanje/re?evanje te?ave, zato se obra?am na vas ?e ima kdo podobne izku?nje in lahko svetuje ali priporo?a kak?nega dobrega majstra v okolici Celja, ki bi bil pripravljen pogledat in re?it. Zadeva je namre? mote?a sploh na avtocesti in se mi zdi da avto v tem rangu ne bi smel "proizvajati" dodatnega hrupa glede na to da ?e v osnovi ni najti?ji. Najverjetneje je kaj z tesnili na vratih... Hvala za odgovore. 

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem lastnik Cx 7 2.2 diesel, letnik 2009. Pojavljati se mi je za?elo pove?ano ?umenje ( turbulence, ne ?vi?ganje ali piskanje) pri sovoznikovih vratih (a stebri?ku) oz. vsaj tako je sli?ati in sicer pri hitrostih vi?jih od 70 km/h. Sem zadevo adresiral na uradnem servisu pa nekak ni bilo pravega posluha za ugotavljanje/re?evanje te?ave, zato se obra?am na vas ?e ima kdo podobne izku?nje in lahko svetuje ali priporo?a kak?nega dobrega majstra v okolici Celja, ki bi bil pripravljen pogledat in re?it. Zadeva je namre? mote?a sploh na avtocesti in se mi zdi da avto v tem rangu ne bi smel "proizvajati" dodatnega hrupa glede na to da ?e v osnovi ni najti?ji. Najverjetneje je kaj z tesnili na vratih... Hvala za odgovore. 

Ali je zvok prisoten tudi ?e se vozi? s poklopljenim stranskim ogledalom?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljen,

 

Tudi jaz sem pri svoji mazdi 6 karavan, 2015l, disel opazili isti problem... bil sem (1.6.2016) na rednem 1. servisu na 20k in sem jim povedal za te?avo.

Njihov odgovor je bil, da do tega prihaja zaradi ogledal, sank na strehi, ipd... Sam sem pa mnenja, da so kriva tesnila.... ker mi ?e nikoli na nobenem avtu ni tako glasno ?umelo.

 

Grem ponovo na servis in bom videl kaj bodo mojstri rekli...

Napisano

Cigumi daj v kot ?ipe kot Labi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@jures - simple is clever :)

 

@SpEkTr - Ja, zadnji model 6ke. Prej ?e nisem imel/vozil Mazde, zato me kar malo presene?a glede tega ?umenja...A je to ?e zgodovinsko znano pri Mazdah?

Napisano

Znano ja. Zvo?na izolacija podvozja sploh. Tega ?umenja je pri moji l 2012 tudi precej. No ?eprav trenutno mi je vseeno, ker sem zelo malo na AC. ?e bi se pa prete?no tam vozil, bi pa menjal. Najbr?.

 

No ne vem pa kako je v novi verziji, vem da je izolacija precej precej bolj?a, je pa tudi vpra?anje kaj si prej vozil :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.