Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Zanima me ali ima kdo izkusnje z roll bari za mx5, seveda z takimi, ki opravljajo svojo funkcijo. Zadevo bi se lotil naredit s pomocjo majstra, ki izdeluje kletke za dirkalce in to v principu za sede?i ne kot polna kletka. Kako je z to stvarjo kar se ti?e homologacije ali je to potrebno za roadsterja itd.

 

Pa? kakr?nekoli informacije dobrodo?le.

Tako bi pa nekako zgledalo

/https://www.pinterest.com/pin/63894888440779397/

 

LP

 

Napisano

No ?e bo lepo oja?ano od zadaj, da se ne zvije direkt proti voznikovi glavi v morebitni nesre?i, je super. Vse ostalo je style bar.
o
Sam se ne bi obremenjeval s homologacijo. ?e bosta naredila lep izdelek, pobarvala.. Pomoje ni policaja, ki bi posumil, da je home made. Konec koncev je cabrio, to je "dodatna oprema".  :P

bdbar2_.gif

Napisano

Meni za style bar res ?e nikol ni noben te?il, tud na tehni?nih se ne vtikajo preve?, res pa da roll bar izgleda malo druga?e in ga je pametno mal oblazinit. Po tem posnetku pa imam letos tud sam namen zamenjat blingbling gay bar, ampak ne poznam in tudi ne zaupam doma?im mojstrom, ki bi za 100-200? naredili kar bi naredili.

V sam dizajn in izdelavo je za kvaliteten izdelek potrebno vlo?iti kar veliko ur (nekaj teorije o tem - http://www.nwhydroshots.virfx.net/links/rcd101.htm ) in ne pravim da bi bilo nemogo?e naredit, ?e je mojster ?e delal kletke bi nekako moral znati nekaj narediti, ampak mx5 je zelo specifi?en avto in manjka nosilnih povr?in, tako da osebno raje malo ve? dam in je bol sigurno. Koliko ve? je pa vpra?anje brskanja po netu in glede na to da bi Hard Dog ali Boss Frog zaradi po?tnine iz amerike hitro pri?la 1k?+, se nagibam k angle?kim zadevam. ?e najbolje hvalijo GC, takoj za tem pa je TR Lane. 

http://www.gcfabrications.co.uk/Roll_bars/cat2703118_3245849.aspx

http://www.trlanefabs.co.uk/MX5-ROLL-BARS.html

 

Sam se ?e odlo?am med GCR2 in GCR3, baje ima X brace bolj?o vidljivost nazaj, cene so pa okvirno 400-500? s po?tnino.

 

Dalo bi se sicer priti skoz z malo manj 400? s cenej?o varjanto 5Race ( http://www.5race.co.uk/apps/webstore/products/show/6266668 ) ampak meni ne izgleda ne vem kaj, pa tud po forumih sem bral da nima najbolj optimalnih to?k za monta?o.

 

 

Vseeno pa prilepi kak?no fotko ko bo kon?ano, bi me zanimalo kako bo uspelo  :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

hvala za odgovore. Hja nagibam se tem dvem ameriskim firmam in bi nekako kopiral vpetje samega roll bara. uporabil pa bi brezsivne cevi. Par zadev sem ze prebral vendar je ogromno tem na sam dizajn kletke vendar se povsod nekaj kregajo kaj je dobro kaj ni:D

 

Za tale style bar noben nic ne rece ker vsi misljo da je original gor. Jaz sem se mogel celo zagovarjat na tehnicnemu, da jih ni imela.

 

Nekako obvezno moram nekaj obesit gor ker se mi je neprijetno vozit kaj hitreje kot po omejitvah;P

Napisano

Glede homologacije: ?e ne presega 3% tovarni?ke te?e vozila, ?e ne gleda izven tovarni?kih gabaritov in ?e ne zmanj?uje oz. ovira voznika oz. voznikovega pregleda nad okolico, ni homologacije. Taka re? tehta kve?jemo 100 kg, torej ni prete?ka, in ?e ni opazno nad streho vozila, ne gleda izven tovarni?ko dolo?enih gabaritov. Pregleda nad okolico pa tudi ne zakriva. Torej je zakonsko dovoljeno to re? narediti doma - ?e seveda pri tem ne razmrcvari? avta, preden najde?, kam sploh pritrditi, da bo za kaj ve? kot pa zgolj za muhe nabirat med vo?njo...

Napisano
  dne 9. 5. 2016 ob 9:07 je Slivka napisal:

Glede homologacije: ?e ne presega 3% tovarni?ke te?e vozila, ?e ne gleda izven tovarni?kih gabaritov in ?e ne zmanj?uje oz. ovira voznika oz. voznikovega pregleda nad okolico, ni homologacije.

 

Ni tok simple ane. Aftermarket lu?i spadajo v te okvire, pa te ne spustijo ?ez brez homologacije. Zra?ni filter isto recimo. ?e kak?no stvar bi lahko na?teli :)

 

Druga?e pa, kot Symon pravi. Tudi sam se ne bi obremenjeval s homologacijo tega. ?e ravno ne izziva?, te ne bo lovil na piko zaradi tega.

Podpis.png

 

Napisano

Druge lu?i LAHKO vplivajo na vozne lastnosti in posledi?no na voznikov pregled nad (no?no) okolico. In tudi zra?ni filter LAHKO vpliva na mo? motorja in posledi?no na odstopanje od tovarni?kih parametrov. Roll bar pa? ne... :P

 

Je pa v tej na?i de?elici precej stvari skregano z zdravo pametjo, a ne bom o tem tukaj, da ne zaidemo iz smeri...

Napisano

Napa?no zasnovan roll bar lahko naredi ve? ?kode kot koristi, poleg tega je nevaren tudi ?e te kdo od zadaj naba?e in ?e je prenizek prileti direkt v glavo (sem ?e bral o ?ivanju na ta na?in) tko da niti ni priporo?ljiv z original zici, razen ?e si res majhen :)

 

Debata bi ?la lahko v nedogled kaj je dobro in kaj ne, v vsakem primeru je treba vzet pamet v roke in zadevo dobro prera?unat, zmerit, vzeti v zakup, upat pa seveda da ne pride do najhuj?ega.

 

Aja pa tud vozne lastnosti spremeni, ?asija je na ta na?in dost bol oja?ana, ampak kot re?en raj pustmo to filozofiranje, mene bol zanima kako se bo speljal home made izdelek. Mogo?e se na netu celo kje dobijo to?ne meritve HardDoga, ampak meni do zdj ?e ni uspel nikjer najdt.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Eeee, čakaj malo!   Če kupiš nov avto in zraven naročiš vlečno kljuko, jo morajo oni homologirat in ko dobiš homologacijski karton, je to že vpisano - še preden avto sploh dobi tablice.   Razen, če je bila naknadna vgradnja na že registrirano vozilo, potem to urejaš sam - če si kljuko nabavil pri kakšnih pijanih dolenjčkih. Ostali ti to uredijo ta čas, ko je vozilo v delavnici in nimaš s homologacijo nobenega dela...
    • Žena bi rada imela večji avto in bi prodala CX-5.  Torej, Mazda CX-5, 2.0 bencin, pogon AWD, vlečna kljuka, trenutno kilometrov okrog 95.000. Letnik je 2016. V prilogi so slike in podatki iz oglasa, ko smo mi kupili avto. Novih slik nimam, ker še nismo dajali oglasa nikamor. Tole je tko za informacijo koliko je avto vreden in če je slučajno kak interesent tu na forumu.     Mazda CX-5 __ Avtonet __.pdf   Mazda CX-5 .pdf
    • A to je bilo potrdilo o strokovni vgradnji, od tega servisa?
    • Sem pozabil zgoraj omeniti. V trgovini sem dobil papirje in sem moral sam urediti vpis v homolog. list. Na Avto Krka..., cca 40€. So pa rabili cca 10 dni da je bilo odobreno, vpisano...
    • Zanimivo, tele moje "pogrešane" gume so se očitno našle in so malo lutale po Sloveniji predno so se vrnile k meni. Tako, da jih imam že od torka nataknjene in prvih nekaj 100km je že pepeljanih.   Prvi vtisi - res so tihe in izza volana se prav čuti, da so nekoliko mehkejše. ampak tisto zdravo mehke za udobno vožnjo, nikakor pa ne toliko, da ne bi dopuščale malo bolj športne vožnje. Smer držijo lepo, volan je pravilno težek in ne nekaj gumjasto mehak in brezvezen.   Tudi moker asfalt je bil sproban - na normalno grobem kot so AC neke bistvene razlike ni blo čutit, medtem, ko na tistem res gladkem asfaltu, ki ga je v okolici Lj bolj malo pa se pozna, da primejo bolje. Sem pričakoval na izjave tu gor na forumu, da bo to zdaj nora razlika pa temu ni tako. Je razlika ampak bolj v tem, da prejšnje so bile pač stare te pa so nove.   Se je splačala menjava... ne vem, težko ocenim še. Bom videl kako bo izgledal v prihodnje.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.