Skoči na vsebino

Mazda 6 GJ

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Baje se avtomobila po narocilu (vsaj v Nemciji) ne da vec narociti, saj bi naj oktobra prisel neki "mini facelift", zaenkrat se ve da bi naj dobil barvni HUD in pa prepoznavo prometnih znakov in verjetno 2.5T motor iz CX-9 (upamo :) )

 

Ve kdo kaj vec?

Napisano

Tudi nova barva pride in pa barvni potovalni racunalnik.

Pa ogrevan volan ter zaviranje v sili do ustavitve pri visjih hitrostih.

Napisano

Baje se avtomobila po narocilu (vsaj v Nemciji) ne da vec narociti, saj bi naj oktobra prisel neki "mini facelift", zaenkrat se ve da bi naj dobil barvni HUD in pa prepoznavo prometnih znakov in verjetno 2.5T motor iz CX-9 (upamo :) )

 

Ve kdo kaj vec?

CX-9 nikoli ni imel 2.5 motorja, imel je 3.5 in 3.7 V6 ki v evropo ne more zaradi eu norme, mazda tudi nima 2.5T, kje ti to pobira??

 

To o ?emer ti govori? je novi CX-9 z 2.5 skyactive ma?ino na katerega bodo baje prvi? dali turbino.

Ista ma?ina naj bi bila osnova za novi mps, vendar vse ?e ?akamo, tudi Cx-9 v evropi je zaenkrat fantazija, saj ?e mazde 3 dizel ne bo tukaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nova CX-9, (pride to poletje), bo imela 2.5T.

 

2016 CX-9.pdf

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Nova CX-9, (pride to poletje), bo imela 2.5T.

Ja sem potem dodal (tema je pa mazda6), vendar te?ko verjamem da bo v EU, ?eprav je mazdina strategija vse bolj v crossoverje zadnje ?ase. ?e bo pa v M6 bo pa to sigurno MPS varianta, ne pa 'cestna'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

evo so zunaj nove informacije, v motorni paleti se ne bo nic spremenilo.

ogrevan volan bi naj dobil tudi bolj sporten izgled, za zmanjsanje hrupa bo tudi debelejsa zasteklitev, za diesel motorje bodo novi bati z zmanjsanje hrupa motorja, za boardcomputer bo barvno TFT zaslon in pa dobi tudi "G-Vectoring" za sportnejso odzivno volana in pedalek za plin

Napisano

evo so zunaj nove informacije, v motorni paleti se ne bo nic spremenilo.

ogrevan volan bi naj dobil tudi bolj sporten izgled, za zmanjsanje hrupa bo tudi debelejsa zasteklitev, za diesel motorje bodo novi bati z zmanjsanje hrupa motorja, za boardcomputer bo barvno TFT zaslon in pa dobi tudi "G-Vectoring" za sportnejso odzivno volana in pedalek za plin

Jaz pa mislim, da ti tele breaking news preve? za ameri?ki trg spremlja? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to so informacije od nemskih mazda dealerjev

ameriski trg me ne zanima

Jaz te sam ne ?tekam, ker Mazda 6 2016 facelift  2.0 in 2.5 se prodaja od marca letos.....

http://paultan.org/2015/04/17/mazda-6-facelift-now-here-2-0-and-2-5-rm160k-199k/

 

Sam pa ne verjamem da bo 2.5 na voljo tu, mogo?e pa.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

saj sem napisal da so nove informacije, da se motorna paleta v GJ ne bo spremenila

 

in kaj mislis s tem da se GJ FL prodaja s 2.5. od marca letos? glede na to da ga jaz ze vozim od junija 2015

Napisano

saj sem napisal da so nove informacije, da se motorna paleta v GJ ne bo spremenila

 

in kaj mislis s tem da se GJ FL prodaja s 2.5. od marca letos? glede na to da ga jaz ze vozim od junija 2015

Da ?e manj vem, kaj ho?e? povedat - sporo?iti...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

da pride jeseni manjsa prenova GJ FL modela s temi spremembami ki sem jih napisal, razen 2.5T motorja

Napisano

Upam da razumete, ce ne pa google translate :)

 

LED Blinker im Au?enspiegel vergr??ert

Der Blinker erh?lt nun die Form wie beim Mazda CX-5 und wird damit von vorn ebenfalls sichtbar.

 

 

? G-Vectoring serienm??ig

Als Weltneuheit und nur von Mazda eingesetzt verbindet diese Fahrdynamikregelung erstmalig Lenkbewegungen mit Motordrehmomentsteuerung f?r gezieltere Radlastverteilung mit dem Ergebnis nat?rlicheren, authentischeren Fahrverhaltens und entspannteren Fahrens.

 

 

? Dynamische Gaspedalsteuerung f?r alle Dieselmodelle

Der Drehmomentaufbau erfolgt nun besonders linear und verz?gerungsfrei. Die Pedalsteuerungund damit die Kontrolle des Fahrers wird noch direkter umgesetzt.

 

 

? Ger?uschd?mmung

Die entscheidenden Stellen wie Dachhimmel, Dachs?ulen und T?rbereich wurden akribisch verbessert zur erneuten Reduzierung der Wind- und Abrollger?usche im Innenraum. In allen Sports-Line und Nakama Intense Modellen wird ein dickeres Glas in den vorderen T?ren verwendet. In allen Dieseln senken erneute, innermotorische Ma?nahmen das Motorger?usch.

? Head-up Display mit Anzeige der Verkehrszeichen und Weiteres

Die Informationen im Display erscheinen in feinerer Aufl?sung, optimierter Anordnung und mehrfarbig. Gleichzeitig zeigt die neue Verkehrszeichenerkennung den jeweils aktuellen Status von Geschwindigkeitsbegrenzungen und wichtige Warnschilder an. (Die Navi-SD Karte muss dazueingelegt sein.) Zwei auf die Fahrer individualisierte Ausrichtungen des Displays k?nnen in den beiden Memory-Funktionen der elektrischen Sitzeinstellung gespeichert werden (i.V.m.Lederausstattung).

? Instrumentenanzeige und TFT-Farbdisplay

Neu sind hier die ergonomischere Anordnung einiger Anzeigeelemente und ein ab Sports-Line serienm??iges TFT-Farbdisplay im rechten Rundinstrument.

? Neues Sportlenkrad und Lenkradheizung

Serienm??ig kommt ein schlankeres, ergonomischeres Lenkrad, das zus?tzlich f?r Nakama,Sports-Line und Nakama Intense die neue Lenkradheizung bietet.

? SBS und SCBS Aktualisierung

Der City-Notbremsassistent (SCBS) nutzt nun eine hochaufl?sende Frontkamera und erkennt damit auch Fu?g?nger und Zweir?der. Gleichzeitig wurde der Wirkungsbereich des SBS (Einsatzbleibt f?r SCBS und MRCC erhalten) f?r das autonome Bremsen erweitert.

? Automatisch anklappbare Au?enspiegel

Diese Funktion ist serienm??ig ab Exclusive-Line. ? Aktivierung der Coming-/Leaving-Home-Funktion korrigiert

Diese Lichtfunktion kann nun ?ber die Schalterstellung ?Auto? aktiviert werden und demnach intuitiver ist als bisher.

Napisano

Ha, ha, so pogruntal, da Coming&Leaving Home funkcija ne dela na AUTO poziciji in popravili...

@Sylver: na ?estko bo treba pre?altat.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

izgleda da res, ceprav mi ni jasno zakaj ne morejo tega na obstojeci tudi narediti, ker sme preprican da je samo problem v SW

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.