Skoči na vsebino

Mazda 6 GJ

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Baje se avtomobila po narocilu (vsaj v Nemciji) ne da vec narociti, saj bi naj oktobra prisel neki "mini facelift", zaenkrat se ve da bi naj dobil barvni HUD in pa prepoznavo prometnih znakov in verjetno 2.5T motor iz CX-9 (upamo :) )

 

Ve kdo kaj vec?

Napisano

Tudi nova barva pride in pa barvni potovalni racunalnik.

Pa ogrevan volan ter zaviranje v sili do ustavitve pri visjih hitrostih.

Napisano

Baje se avtomobila po narocilu (vsaj v Nemciji) ne da vec narociti, saj bi naj oktobra prisel neki "mini facelift", zaenkrat se ve da bi naj dobil barvni HUD in pa prepoznavo prometnih znakov in verjetno 2.5T motor iz CX-9 (upamo :) )

 

Ve kdo kaj vec?

CX-9 nikoli ni imel 2.5 motorja, imel je 3.5 in 3.7 V6 ki v evropo ne more zaradi eu norme, mazda tudi nima 2.5T, kje ti to pobira??

 

To o ?emer ti govori? je novi CX-9 z 2.5 skyactive ma?ino na katerega bodo baje prvi? dali turbino.

Ista ma?ina naj bi bila osnova za novi mps, vendar vse ?e ?akamo, tudi Cx-9 v evropi je zaenkrat fantazija, saj ?e mazde 3 dizel ne bo tukaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nova CX-9, (pride to poletje), bo imela 2.5T.

 

2016 CX-9.pdf

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Nova CX-9, (pride to poletje), bo imela 2.5T.

Ja sem potem dodal (tema je pa mazda6), vendar te?ko verjamem da bo v EU, ?eprav je mazdina strategija vse bolj v crossoverje zadnje ?ase. ?e bo pa v M6 bo pa to sigurno MPS varianta, ne pa 'cestna'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

evo so zunaj nove informacije, v motorni paleti se ne bo nic spremenilo.

ogrevan volan bi naj dobil tudi bolj sporten izgled, za zmanjsanje hrupa bo tudi debelejsa zasteklitev, za diesel motorje bodo novi bati z zmanjsanje hrupa motorja, za boardcomputer bo barvno TFT zaslon in pa dobi tudi "G-Vectoring" za sportnejso odzivno volana in pedalek za plin

Napisano

evo so zunaj nove informacije, v motorni paleti se ne bo nic spremenilo.

ogrevan volan bi naj dobil tudi bolj sporten izgled, za zmanjsanje hrupa bo tudi debelejsa zasteklitev, za diesel motorje bodo novi bati z zmanjsanje hrupa motorja, za boardcomputer bo barvno TFT zaslon in pa dobi tudi "G-Vectoring" za sportnejso odzivno volana in pedalek za plin

Jaz pa mislim, da ti tele breaking news preve? za ameri?ki trg spremlja? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to so informacije od nemskih mazda dealerjev

ameriski trg me ne zanima

Jaz te sam ne ?tekam, ker Mazda 6 2016 facelift  2.0 in 2.5 se prodaja od marca letos.....

http://paultan.org/2015/04/17/mazda-6-facelift-now-here-2-0-and-2-5-rm160k-199k/

 

Sam pa ne verjamem da bo 2.5 na voljo tu, mogo?e pa.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

saj sem napisal da so nove informacije, da se motorna paleta v GJ ne bo spremenila

 

in kaj mislis s tem da se GJ FL prodaja s 2.5. od marca letos? glede na to da ga jaz ze vozim od junija 2015

Napisano

saj sem napisal da so nove informacije, da se motorna paleta v GJ ne bo spremenila

 

in kaj mislis s tem da se GJ FL prodaja s 2.5. od marca letos? glede na to da ga jaz ze vozim od junija 2015

Da ?e manj vem, kaj ho?e? povedat - sporo?iti...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

da pride jeseni manjsa prenova GJ FL modela s temi spremembami ki sem jih napisal, razen 2.5T motorja

Napisano

Upam da razumete, ce ne pa google translate :)

 

LED Blinker im Au?enspiegel vergr??ert

Der Blinker erh?lt nun die Form wie beim Mazda CX-5 und wird damit von vorn ebenfalls sichtbar.

 

 

? G-Vectoring serienm??ig

Als Weltneuheit und nur von Mazda eingesetzt verbindet diese Fahrdynamikregelung erstmalig Lenkbewegungen mit Motordrehmomentsteuerung f?r gezieltere Radlastverteilung mit dem Ergebnis nat?rlicheren, authentischeren Fahrverhaltens und entspannteren Fahrens.

 

 

? Dynamische Gaspedalsteuerung f?r alle Dieselmodelle

Der Drehmomentaufbau erfolgt nun besonders linear und verz?gerungsfrei. Die Pedalsteuerungund damit die Kontrolle des Fahrers wird noch direkter umgesetzt.

 

 

? Ger?uschd?mmung

Die entscheidenden Stellen wie Dachhimmel, Dachs?ulen und T?rbereich wurden akribisch verbessert zur erneuten Reduzierung der Wind- und Abrollger?usche im Innenraum. In allen Sports-Line und Nakama Intense Modellen wird ein dickeres Glas in den vorderen T?ren verwendet. In allen Dieseln senken erneute, innermotorische Ma?nahmen das Motorger?usch.

? Head-up Display mit Anzeige der Verkehrszeichen und Weiteres

Die Informationen im Display erscheinen in feinerer Aufl?sung, optimierter Anordnung und mehrfarbig. Gleichzeitig zeigt die neue Verkehrszeichenerkennung den jeweils aktuellen Status von Geschwindigkeitsbegrenzungen und wichtige Warnschilder an. (Die Navi-SD Karte muss dazueingelegt sein.) Zwei auf die Fahrer individualisierte Ausrichtungen des Displays k?nnen in den beiden Memory-Funktionen der elektrischen Sitzeinstellung gespeichert werden (i.V.m.Lederausstattung).

? Instrumentenanzeige und TFT-Farbdisplay

Neu sind hier die ergonomischere Anordnung einiger Anzeigeelemente und ein ab Sports-Line serienm??iges TFT-Farbdisplay im rechten Rundinstrument.

? Neues Sportlenkrad und Lenkradheizung

Serienm??ig kommt ein schlankeres, ergonomischeres Lenkrad, das zus?tzlich f?r Nakama,Sports-Line und Nakama Intense die neue Lenkradheizung bietet.

? SBS und SCBS Aktualisierung

Der City-Notbremsassistent (SCBS) nutzt nun eine hochaufl?sende Frontkamera und erkennt damit auch Fu?g?nger und Zweir?der. Gleichzeitig wurde der Wirkungsbereich des SBS (Einsatzbleibt f?r SCBS und MRCC erhalten) f?r das autonome Bremsen erweitert.

? Automatisch anklappbare Au?enspiegel

Diese Funktion ist serienm??ig ab Exclusive-Line. ? Aktivierung der Coming-/Leaving-Home-Funktion korrigiert

Diese Lichtfunktion kann nun ?ber die Schalterstellung ?Auto? aktiviert werden und demnach intuitiver ist als bisher.

Napisano

Ha, ha, so pogruntal, da Coming&Leaving Home funkcija ne dela na AUTO poziciji in popravili...

@Sylver: na ?estko bo treba pre?altat.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

izgleda da res, ceprav mi ni jasno zakaj ne morejo tega na obstojeci tudi narediti, ker sme preprican da je samo problem v SW

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.