Skoči na vsebino

Mazda 6 GJ


damci

Priporočeno sporočilo

Baje se avtomobila po narocilu (vsaj v Nemciji) ne da vec narociti, saj bi naj oktobra prisel neki "mini facelift", zaenkrat se ve da bi naj dobil barvni HUD in pa prepoznavo prometnih znakov in verjetno 2.5T motor iz CX-9 (upamo :) )

 

Ve kdo kaj vec?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baje se avtomobila po narocilu (vsaj v Nemciji) ne da vec narociti, saj bi naj oktobra prisel neki "mini facelift", zaenkrat se ve da bi naj dobil barvni HUD in pa prepoznavo prometnih znakov in verjetno 2.5T motor iz CX-9 (upamo :) )

 

Ve kdo kaj vec?

CX-9 nikoli ni imel 2.5 motorja, imel je 3.5 in 3.7 V6 ki v evropo ne more zaradi eu norme, mazda tudi nima 2.5T, kje ti to pobira??

 

To o ?emer ti govori? je novi CX-9 z 2.5 skyactive ma?ino na katerega bodo baje prvi? dali turbino.

Ista ma?ina naj bi bila osnova za novi mps, vendar vse ?e ?akamo, tudi Cx-9 v evropi je zaenkrat fantazija, saj ?e mazde 3 dizel ne bo tukaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nova CX-9, (pride to poletje), bo imela 2.5T.

Ja sem potem dodal (tema je pa mazda6), vendar te?ko verjamem da bo v EU, ?eprav je mazdina strategija vse bolj v crossoverje zadnje ?ase. ?e bo pa v M6 bo pa to sigurno MPS varianta, ne pa 'cestna'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo so zunaj nove informacije, v motorni paleti se ne bo nic spremenilo.

ogrevan volan bi naj dobil tudi bolj sporten izgled, za zmanjsanje hrupa bo tudi debelejsa zasteklitev, za diesel motorje bodo novi bati z zmanjsanje hrupa motorja, za boardcomputer bo barvno TFT zaslon in pa dobi tudi "G-Vectoring" za sportnejso odzivno volana in pedalek za plin

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo so zunaj nove informacije, v motorni paleti se ne bo nic spremenilo.

ogrevan volan bi naj dobil tudi bolj sporten izgled, za zmanjsanje hrupa bo tudi debelejsa zasteklitev, za diesel motorje bodo novi bati z zmanjsanje hrupa motorja, za boardcomputer bo barvno TFT zaslon in pa dobi tudi "G-Vectoring" za sportnejso odzivno volana in pedalek za plin

Jaz pa mislim, da ti tele breaking news preve? za ameri?ki trg spremlja? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to so informacije od nemskih mazda dealerjev

ameriski trg me ne zanima

Jaz te sam ne ?tekam, ker Mazda 6 2016 facelift  2.0 in 2.5 se prodaja od marca letos.....

http://paultan.org/2015/04/17/mazda-6-facelift-now-here-2-0-and-2-5-rm160k-199k/

 

Sam pa ne verjamem da bo 2.5 na voljo tu, mogo?e pa.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj sem napisal da so nove informacije, da se motorna paleta v GJ ne bo spremenila

 

in kaj mislis s tem da se GJ FL prodaja s 2.5. od marca letos? glede na to da ga jaz ze vozim od junija 2015

Da ?e manj vem, kaj ho?e? povedat - sporo?iti...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam da razumete, ce ne pa google translate :)

 

LED Blinker im Au?enspiegel vergr??ert

Der Blinker erh?lt nun die Form wie beim Mazda CX-5 und wird damit von vorn ebenfalls sichtbar.

 

 

? G-Vectoring serienm??ig

Als Weltneuheit und nur von Mazda eingesetzt verbindet diese Fahrdynamikregelung erstmalig Lenkbewegungen mit Motordrehmomentsteuerung f?r gezieltere Radlastverteilung mit dem Ergebnis nat?rlicheren, authentischeren Fahrverhaltens und entspannteren Fahrens.

 

 

? Dynamische Gaspedalsteuerung f?r alle Dieselmodelle

Der Drehmomentaufbau erfolgt nun besonders linear und verz?gerungsfrei. Die Pedalsteuerungund damit die Kontrolle des Fahrers wird noch direkter umgesetzt.

 

 

? Ger?uschd?mmung

Die entscheidenden Stellen wie Dachhimmel, Dachs?ulen und T?rbereich wurden akribisch verbessert zur erneuten Reduzierung der Wind- und Abrollger?usche im Innenraum. In allen Sports-Line und Nakama Intense Modellen wird ein dickeres Glas in den vorderen T?ren verwendet. In allen Dieseln senken erneute, innermotorische Ma?nahmen das Motorger?usch.

? Head-up Display mit Anzeige der Verkehrszeichen und Weiteres

Die Informationen im Display erscheinen in feinerer Aufl?sung, optimierter Anordnung und mehrfarbig. Gleichzeitig zeigt die neue Verkehrszeichenerkennung den jeweils aktuellen Status von Geschwindigkeitsbegrenzungen und wichtige Warnschilder an. (Die Navi-SD Karte muss dazueingelegt sein.) Zwei auf die Fahrer individualisierte Ausrichtungen des Displays k?nnen in den beiden Memory-Funktionen der elektrischen Sitzeinstellung gespeichert werden (i.V.m.Lederausstattung).

? Instrumentenanzeige und TFT-Farbdisplay

Neu sind hier die ergonomischere Anordnung einiger Anzeigeelemente und ein ab Sports-Line serienm??iges TFT-Farbdisplay im rechten Rundinstrument.

? Neues Sportlenkrad und Lenkradheizung

Serienm??ig kommt ein schlankeres, ergonomischeres Lenkrad, das zus?tzlich f?r Nakama,Sports-Line und Nakama Intense die neue Lenkradheizung bietet.

? SBS und SCBS Aktualisierung

Der City-Notbremsassistent (SCBS) nutzt nun eine hochaufl?sende Frontkamera und erkennt damit auch Fu?g?nger und Zweir?der. Gleichzeitig wurde der Wirkungsbereich des SBS (Einsatzbleibt f?r SCBS und MRCC erhalten) f?r das autonome Bremsen erweitert.

? Automatisch anklappbare Au?enspiegel

Diese Funktion ist serienm??ig ab Exclusive-Line. ? Aktivierung der Coming-/Leaving-Home-Funktion korrigiert

Diese Lichtfunktion kann nun ?ber die Schalterstellung ?Auto? aktiviert werden und demnach intuitiver ist als bisher.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ha, ha, so pogruntal, da Coming&Leaving Home funkcija ne dela na AUTO poziciji in popravili...

@Sylver: na ?estko bo treba pre?altat.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.