Skoči na vsebino

NIŽANJE

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ziv druzba

Vem da imamo v klubu veliko znizanih mazdic pa me zanima kako bi se obneslo nizanje karavana z skoraj z 2tonoma. Kaksna bi bila cena in kam se mi najbolj splaca dati znizati opel insignio karavana. In ce mi napisete se malo prednosti in slabosti vse dobrodoslo.

 

En zoom zoom pozdrav

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

?ivjo Bla?!

 

Imamo kar nekaj ponudnikov (sam bi izpostavil Avto Jenko iz Homca pri Dom?alah, s katerimi sem bil doslej vedno zadovoljen, vzmeti pa lahko pri Technoracing-u kupi?).

 

Kar se ti?e zni?ane Mazde6, ti povem iz prve roke, da ko sem jo kupil je bila zni?ana 40mm in sem drgnil z njenim "trebuhom" na vsakem koraku, pa je takrat niti nisem uporabljal za vse izmed prosto?asnih aktivnosti (hribolazec prve kategorije, jebiga), skratka takoj sem dojel, da jo bo potrebno dvignit na tovarni?ko vi?ino, ker sicer bo trebuh v kratkem popolnoma prebru?en in v nadaljevanju zarjavel. Avto ima precej dolgo medosno razdaljo in to je idealna receptura za nasest na kak?ni grbini ali razjebani cesti, ki jih kar MRGOLI v tej na?i banana-kraljevini.  :cheers:

 

Prednosti predvidevam da so v lep?em izgledu (nesporno se strinjam), izbolj?ani legi na cesti. Mogo?e tudi teoreti?no ni?ji potro?nji goriva in vi?ji kon?ni hitrosti, o uporabnosti pa sem ?e napisal kak?no izku?njo sem imel. Da ne omenjam, ko sem imel zni?ano Mx5 in potem ?e dodatno poliestrsko navlako na njej (podalj?ke), ko je bila zadeva do skrajnosti neuporabna.  :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Avto ima precej dolgo medosno razdaljo

no ja, o tem bi se dal debatirat... sej ve?, da med 6-ko prve gen. in 323F BA ni kej dost razlike v medosni :)

 

Mazda 6 2,675mm

323F BA 2,605mm

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Ni?anje mislm, da je ?e vedno stvar osebne odlo?itve.

Pri takih vozih mora? vzet v zakup, da bo? ob?asno kje kej porajsal, tako da se na svete cajte zmeni? z osebnim li?arjem, da dvigne avto, popravi, kar si raniral, da malo prepre?i? rjo, ampak na dolgi rok bo verjetno ?koda spodaj prej, kot pr nezni?anemu.

Sam mam ?estico karavana spu??enga, pa glede na to, da sem mal zmutil s fedri in je avto klecnil bolj od predvidenega, je spredaj res kr nizek. Marsikdo na forumu mi je odsvetoval to na ?estki, ?e? da je neuporabna, da je prenizka in bom to obnovil na tovarni?ko kmalu. 5 let kasnej se ?e vedno vozim zni?an in se pa? nau?i? vozit po cestah, kjer se vozi?, da fali? luknje, pred le?e?imi policaji grem po?asneje ?ez, parkiram naprej prakti?no ne ve?, ker je sprednji odbija? prenizek, da bi ?el ?ez ve?ino robnikov... Ampak vztrajam, ker mi je avto, tak kot je, kul, ?e vedno ga rad pogledam in mi ni ?al :)

Marsikomu pa se to zdi neumno, metanje dnarja stran in neprakti?no. S slednjim sem se moral tud jest sprijaznit, da ?ez vsak travnik pa? ne morem, ampak ?e vedno nisem v takem ekstremu kot lokalni honda?i in GTI loverji, ki jih gledam (z rahlim zavidanjem ;) ).

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
  • Jest je spremenil naslov v NIŽANJE
  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Bom kar tole temo uporabil, da ne odpiram nove. Kaj se zgodi s sprednjimi lučmi po nižanju glede na to da imajo M6 LED avtomatsko uravnavanje višine? Je treba ponovno skalibrirat da je snop na pravi višini? (Tehnični pregledi pa te fore😁)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Koliko krar sem že rekel: ko človek konča šolo, bi moral biti najprej 40 let v penziji, potem pa it v službo.   Ko si mlad, urejaš stanovanje, imaš mlado ženo, otroke, rad bi šel na kakšen žur, koncert, ... ... - a ti pa vsak dan vsaj 8 ur v službi. Ko si star, imaš stanovanje urejeno, otroci so zrasli in odšli, za žure si že prestar, doma te čaka ena stara in tečna babura, ... ... - še dobro, da imaš kam zbežat vsak dan vsaj za 8 ur...   Tako, da jaz počasi začenjam razumeti te starce, ki še vedno hodijo v službo in ne gredo v penzijo...
    • Naša CX-30 kupljena februarja 2025, ima enake težave s senzorji - prepozno piskajo, niso dovolj občutljivi, ... itd.   In @Alex, se mi zdi, da delovanje parkirnih senzorjev nima kaj dosti zveze z G140 motorji ... bolj z generacijo vseh CX-30.
    • Bo treba na servis očitno. Sam ne vem zakaj mi nek glasek iz ozadja pravi, da ne bo nič bolje 😕
    • Najbrž ste opazili, da mi, ki imamo x186 motorje, nimamo nikakršnih težav. 😉 V glavnem se ne pritožujemo kot lastniki dinotov. Z Gelipterjem sva ugotovila, da ta  motor pri 60000 kilometrih še bolje deluje, kot, da bi se še bolj "odprl" in gre res vedno bolje.Moja cx 30 ima trenutno 66000 km. Pri naslednjem servisu bodo na vrsti svečke. Čeprav mi ni jasno, zakaj jih je potrebno tako zgodaj menjati, saj vse deluje BP.    Nekaj ni v redu s tvojimi senzorji. Mojo cx 30  lahko parkiraš do cm natančno tudi ponoči. Pojdi na servis in ne se pustiti prepričati, da je to normalno. 
    • vse v bistvu.   Bi bilo skoraj bolje brez.   Od tega da so lahko zelo zelo zakasnjeni in tulijo na najvišji stopnji ko si praktično skoraj že kam zadel, prejšnjih stopenj kot da ni.   Do tega da ne kažejo realno, da se včasih  sploh ne vklopijo ko si tik pred tem da kam zadaneš.   Ko hočeš pomaknit avto čim bližje oviri zadaj, lahko lepo vidiš kako zanič so. Včasih se sploh ne prižgejo ko se počasi približuješ, ali pa kar preskočijo iz prve na zadnjo stopnjo in podobno   Skratka ne moreš se zanašat na njih.   Tudi 2 na vsaki strani, spredaj in zadaj je pomojem premalo. Vw in škode jih majo 6 na vsaki strani, tudi ob straneh in lahko mirne duše parkiraš ponoči brez luči in kamete. Isto večina avtov ki sem jih vozil. Podobno je bilo le pri rentiču opel mokka, s katerim sem zadel drevo pa je tulili šele poltem, ko sem avto odmikal 😄 pri vw točno veš kje si. Ko tuli na polno, recimo veš točno da manjka tistih 10cm da zadaneš oviro. Pa tud lepo ti kaže kje je ta ovira in se lahko zaneseš 100%. Tu tega ni.   a je sam pri meni tako? Naj peljem na servis?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.