Skoči na vsebino

Mazda 929

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A res nobeden ne pozna??? <_<

 

 

bodywork

 

Type 4/5S SAL

Number of doors 4

Wheelbase 2850 mm 112.2 in

Track front 1509 mm 59.4 in

rear 1519 mm 59.8 in

Length 4920 mm 193.7 in

Width 1796 mm 70.7 in

Height 1394 mm 54.9 in

Length:wheelbase ratio 1.73

Kerb weight 1655 kg 3649 lb

 

Manufacturer Mazda

Type V-6

DOHC

24 valves total

4 valves per cylinder

Main bearings

Construction

Bore × stroke 90.00mm × 77.40mm

3.54 in × 3.05 in

Bore/Stroke ratio 1.16

Displacement 2954 cc

(180.264 cu in)

Unitary capacity 492.33 cc/cylinder

Compression ratio 9.20:1

Fuel system

Aspiration Normal

Compressor type N/A

Intercooler None

Catalytic Converter Y

Max. output 197.7 PS (195.0 bhp) (145.4 kW)

@6000 rpm

Max. torque 271.0 Nm (200 lbft) (27.6 kgm)

@3500 rpm

Maximum rpm

Coolant Water

Specific output 66 bhp/litre

1.08 bhp/cu in

Specific torque 91.74 Nm/litre

 

performance

Note: A value of -1 means that

the car cannot attain that speed.

0-50mph (80 km/h)

0-60mph 9.30s

0-100km/h

0-100mph

80-120km/h

(50-70mph)

in top

0-Quarter-mile 16.90s

0-Kilometre

Top speed 217 km/h (135 mph)

Fuel Consumption

CO2 Emissions

Power-to-weight 117.82 bhp/ton

Go to more manufacturers or other Mazda models

chassis

Engine location Front

Engine alignment Unknown

 

 

Pa ?e posebnost AWS-All Wheel Stearing! V Slo jih mora biti tudi nekaj malega jaz vem za eno rahlo po?kodovano ki ?aka na lep?e ?ase ima pa 2.0 V6, je pa tak?na kot sta tisti na spodnji sliki, zgornja je iz Japonske. Naj bi jih delali tudi z Wanklom.

 

Manufacturer Mazda

Type RC-2

Rot

 

 

 

Displacement 2616 cc

(159.638 cu in)

Unitary capacity 1308 cc/cylinder

Aspiration Turbo

Intercooler

Catalytic Converter

Max. output 182.5 PS (180.0 bhp) (134.2 kW)

@6500 rpm

Max. torque 245.0 Nm (181 lbft) (25 kgm)

@3500 rpm

?e ima kdo kaj bolj?e podatke se priporo?am.

Napisano

Marko zelo iz?rpno si podal podatke..... Kakorkoli....lep avto.... :bravo:

 

 

LP davId

Feel free....

Napisano

Spomnem se 929-ke, tam okol letnka 90-92 mogo?e, pa ?e takrat so ble ful redke, tale pa je najbr? ?e mav novej?a, pa ful neki amerikanska mi deluje?! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Hja prvo, kar sem se spomnil je to, da je baje imela son?no streho in je poleti son?ne celice lovil zato, da je bilo v avtu prijetno hladno. :bravo: Samo to vem o tem avtu, ker sem prebral na MMSovi strani. :P

Sta pa zgornji ful Skylineovski spredaj. :cheers:

Napisano

Klime niso poganjale je bilo pa verjetno narejeno prezra?evanje s pomo?jo ventilatorjev tako, da se nisi vsedel v razbeljen avto ampak le v rahlo ogretega :)

33112_1.png

Napisano

Klime niso poganjale je bilo pa verjetno narejeno prezra?evanje s pomo?jo ventilatorjev tako, da se nisi vsedel v razbeljen avto ampak le v rahlo ogretega :)

 

:ph34r: Nisem prav si zapomil, ima pa 4WS

Napisano

Jap 4 wheel stering... :bravo: ?e me spomin ne vara je to imela tudi Honda Prelude, pa mitshubishi GT3000 VR4..... Pa ?e eni citroeni so to imeli....

Feel free....

Napisano

Jap 4 wheel stering... :bravo: ?e me spomin ne vara je to imela tudi Honda Prelude, pa mitshubishi GT3000 VR4..... Pa ?e eni citroeni so to imeli....

 

pa tako ?udno (nenaravno) se je vse skupaj vozilo, da so vsi 4WS opustili (al se motim?)

33112_1.png

Napisano

3000gt sem tudi sam vozil...in morem re?t da se je avto zelo lepo vedel po ovinkih, je pa res da je imel tudi pogon na use 4 kolesa in 320 konji?kov + twin turbo.... tako prijeten paketek! :bravo:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

3000gt sem tudi sam vozil...in morem re?t da se je avto zelo lepo vedel po ovinkih, je pa res da je imel tudi pogon na use 4 kolesa in 320 konji?kov + twin turbo.... tako prijeten paketek! :bravo:

LP daVid

 

To je VR4, ta kolega ga je dal ?ez zimo malo nahranit kon?ke, da jih bo baje okoli 500.

Napisano

Kolikor sem bral o 4ws se pelje le malenkost druga?e (lep?a krivlulja), ?e sploh kaj. Gre bolj zaradi pove?ane lege, da ne pride (pride kasneje) do nadkrmarjenja- oversteer- ko ti zadnji konc uide. Dvomim, da se je tako nenormalno obna?al ve?ji problem je bila cena. Vsaj 3000 GT je imel to hidravli?no u?timano in je bil to najbr? kar velik stro?ek. In sistem ni deloval nonstop ampak le nad dolo?eno hitrostjo).

4ws, raj?i imam 4wd. :bravo::cheers:

Napisano

No po pravic povedan, pa za moj okus tale mazda niti ni neki vrhunec japonskega ustvarjanja! :) Vizualno mislm!

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Avto je v moji lasti ze  od 15k dalje ,kar naenkrat avto ni nikamor več šel do 3k obratov avto druge normalno vozen dela normalno skoraj neslišno tkoda nimam pojma ..
    • Malo se spogledujem, da bi mojo premium CX30 menjal za polno elektricno Kono (in pol lih en review napise).   95% mojih vozenj predstavlja Ziri <-> Ljubljana (50km v eno smer). Predvidevam da tavelka baterija (64kWh) bi to zdelala brez problema. Zjutraj je vecinoma na AC dokaj guzva kar pomeni pocasna voznja s 60, nazaj pa tudi ni nekaj. Imamo seveda se family car (Citroen C4 SpaceTourer), kjer udobno sedi 5 oseb.   Je pa mal vprasanje kaksna bi bila ponudba stara za novo. Koliko bi mi ponudili za moj avto in koliko bi bila cena kone. Verjetno bi bilo cist prevec doplacila in lahko to misel kar opustim
    • Dej povej... kolk si ga že max pognau? 😁
    • Ravno danes sem jih dobil, osem luštnih majhnih kepic, vsaka ima komaj kilo...     Do jeseni bodo pa že gospodje, vsak po 20 kg...
    • Že varčujem za novo JUHO oz. ŽUPO :)))   Yugo se vrača na ceste | 24ur.com WWW.24UR.COM Avtomobilski direktor in univerzitetni profesor dr. Aleksandar Bjelić je pridobil pravice do poimenovanja kultnega avtomobila Zastave in se...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.