Skoči na vsebino

Lojzi vas lepo pozdravlja


Lojzi

Priporočeno sporočilo

Sej zato je pa to lopata za vajenca in ne za mojstra... Slivka ima svojo bolj?o lopato. Ista zgodba kot pri katanah - le pravi mojstri lahko izdelajo najbolj?o katano.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Konstruktor in izumitelj  te lopate iz film?ka, tudi ni kaj dosti prekidal snega z lopato. ?e s zadnjo roko pre?no dr?i? lopato, potem roka/zapestje pri odmetavanju dosti bolj trpi. Pre?na ro?a je bolj primerna za potiskanje, ne pa za odmetavanje.

 

V bistvu...Lojzi...je tole telesu bolj prijazen na?in ?aflanja snega. Je pa res, da v tistih va?ih zasne?enih hribih stvari funkcionirajo nekoliko...druga?e...

 

Mimogrede pa ?e nekaj navodil za telesu prijazno ?aflanje...klik

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

V bistvu...Lojzi...je tole telesu bolj prijazen na?in ?aflanja snega. Je pa res, da v tistih va?ih zasne?enih hribih stvari funkcionirajo nekoliko...druga?e...

 

Mimogrede pa ?e nekaj navodil za telesu prijazno ?aflanje...klik

Ne govorim o bolj prijaznem ?aflanju za telo. To je verjetno na film?ku ok prikazano.  Govorim o sami  ?afli, ki  pa je  totalno zgre?eno skonstuirana.

Prvo ko prvo, ima ta ?afla  na film?ku zadaj nekak?no pre?no prijemalno konzolo. To je ob dalj?em premetavanju smrt za zapestje.

Drugo kot drugo, pa ima ta ?afla raven ?til, kar ima za posledico, da se ti ?afla v roki/ dlani ho?e vrtet in jo mora? zaradi tega mo?no stiskat. To ima za posledico ?ulj na roki in utrujenost celotne roke zaradi neprestanega mo?nega  stiskanja..

?til mora biti rahlo upognjen, da samemu bremenu dejansko nekako ustvari? pravo te?i??e.

Vsako lopata mora biti narejeno tako, da se ti ob funkcionalni  delavni poziciji ne obra?a in ne vrti v roki ?e prazna in sama od sebe.

Kdor je z lopato ?e kaj premetal, to dobro ve.

Slivka a je tako? Midva ?e veva, ker sva ?e dost prekidala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O kva je gospod model, a ste ?e ?iv ?

Rampa laufa ?

O lejga lejga ?efa!!!!! Lepo da si me pr?u pozdravt. Si ?e skoz  jezen na me?

 

Rampa mi ?e skoz dela, le v?asih se mi ho?e kar malo drobit, taka trdota to pride v?asih.

 

Kaj pa ti? A se ti je tvoja bujna dolga frizura ?e kaj razred?ila in srebrno obarvala?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.