Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo 6, letnik 2016, motor CD150, prevo?enih nekaj ?ez 7000 km.

Ko je avto hladen - sveti modra lu?ka za ne ogret motor oz. je ugasnjena nekaj minut - v 2. in ob?asno v 3. prestavi ?utim rahlo cukanje pri pospe?evanju. Pospe?evanje je mirno - lepo do ~2000 obratov, potem pa v naslednjo prestavo, cukanje pa je komaj opazno. ?e bi sedel na sovoznikovem sede?u bi rekel, da sem povozil kak?no manj?o izboklino/vdolbino (ki jih na cesti ne manjka in sem sprva mislil, da je to vzrok cukanju), ker pa sem za volanom in enakomerno dodajam plin in sem bil ?e ve?krat pozoren na stanje ceste, vem, da temu ni tako. Cukanje bi lahko opisal tudi kot zdrsavanje - kot da v nekem momentu motor za 0,5s izgubi mo?. Lahko se pojavi 1x ali ve?krat (do ~3x, preden prestavim v vi?jo prestavo).

Ko se motor ogreje, cukanje izgine, prav tako pa ga ne zaznam ob hladnem motorju v ostalih prestavah.

 

Prosim za mnenja/nasvete.

Napisano

mogo?e ima kak?en injektor malce te?av pri dolo?enih obratih? Dokler je samo pri hladnem motorju se ne bi preve? sekiral razen, ?e zelo cuka in je te?no.

33112_1.png

Napisano

Hmm glede na to da 'pospesujes' do 2000, in saltas je mozno da je cukanje v zelo nizkih obratih? Mazda nikoli ni marala prenizkih obratov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma, jaz se ne bi sprijaznil. ?e narahlo pospe?uje?, nima kaj cukat. Ravno tako kot ?e pohodi? ne :-)

 

Servis...tester...kalibracija injektorjev (ta del pomoje lahko tudi sam naredi?), itd..

Napisano

Bom omenil na servisu, da pogledajo.

Hvala za informacije. Sem ?elel dobiti nekaj informacij, da me na servisu ne bi odpravili z "to je normalno".

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pravijo, da so nalo?ili novo verzijo programa motorja in to je to. Zdaj bom pa spremljal, ?e bo kaj zacukalo pri nizkih obratih.

Zaenkrat nism ?e zaznal cukanja. Bo?!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem davno, davno, tudi imel bmw 2002 Tii z 131 konji, pa je imel avto le 1100 kg. Prav tako sem imel peugeota gti z 167 konjiči, a tudi z samo 1200 kg.  In ja, takrat so bile to rakete. 😊 Itak, da bo. Penzionisti pa ga bodo verjetno pohvalili. 
    • S tako težo bi moral imeti 2.5 s 194KM. To bi bilo OK. Ta motor s 141KM je primeren za CX-30.   Sicer pa ... počakajmo na prve teste vožnje in že zdajle lahko potrdim, da bo glavni minus prav moč motorja in vozna dinamika. Lahko gremo tudi stavit, da bo tako.
    • Ni ravno tako kot si ti razlagaš. Na kaj pa naj plačam zamudne obresti če nič nisem dobil. Če že kaj potem bo treba plačat znesek kazni in to je vse.
    • To ti pa odvetnik ni povedal da boš plačal vse to z zamudnimi obrestmi, ko boš prvič romal v Španijo ali kako njihovo provinco.... 🤔🥴😉
    • Točno to!!!   Na kratko-problem je samo v tem,ker si prej imel izbiro...švohnejši in močnejši bencinar al pa diesel,sedaj pa izbire ni-samo vzami ali pusti.   Evo ti ekologijo😂🤣...a poraba G140 je višja kot prej pri G194...pospešek je paseveda  tudi slabši.    Po mojem je samo računica🙄   Saj razumem @Shrek...da za normalno vožnjo itd...samo,dokler smo še "svobodna družba" se eni pač nočemo pustiti stlačiti v nekogar kalup...k na koncu je zmeraj isto-tisti k imajo cvenka k dreka...od politikov naprej-vsi...lahko delajo,kar jim je volja,ostala raja mora pa biti tiho in vse požrti.   E-ne bo šlo!  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.