Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo 6, letnik 2016, motor CD150, prevo?enih nekaj ?ez 7000 km.

Ko je avto hladen - sveti modra lu?ka za ne ogret motor oz. je ugasnjena nekaj minut - v 2. in ob?asno v 3. prestavi ?utim rahlo cukanje pri pospe?evanju. Pospe?evanje je mirno - lepo do ~2000 obratov, potem pa v naslednjo prestavo, cukanje pa je komaj opazno. ?e bi sedel na sovoznikovem sede?u bi rekel, da sem povozil kak?no manj?o izboklino/vdolbino (ki jih na cesti ne manjka in sem sprva mislil, da je to vzrok cukanju), ker pa sem za volanom in enakomerno dodajam plin in sem bil ?e ve?krat pozoren na stanje ceste, vem, da temu ni tako. Cukanje bi lahko opisal tudi kot zdrsavanje - kot da v nekem momentu motor za 0,5s izgubi mo?. Lahko se pojavi 1x ali ve?krat (do ~3x, preden prestavim v vi?jo prestavo).

Ko se motor ogreje, cukanje izgine, prav tako pa ga ne zaznam ob hladnem motorju v ostalih prestavah.

 

Prosim za mnenja/nasvete.

Napisano

mogo?e ima kak?en injektor malce te?av pri dolo?enih obratih? Dokler je samo pri hladnem motorju se ne bi preve? sekiral razen, ?e zelo cuka in je te?no.

33112_1.png

Napisano

Hmm glede na to da 'pospesujes' do 2000, in saltas je mozno da je cukanje v zelo nizkih obratih? Mazda nikoli ni marala prenizkih obratov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma, jaz se ne bi sprijaznil. ?e narahlo pospe?uje?, nima kaj cukat. Ravno tako kot ?e pohodi? ne :-)

 

Servis...tester...kalibracija injektorjev (ta del pomoje lahko tudi sam naredi?), itd..

Napisano

Bom omenil na servisu, da pogledajo.

Hvala za informacije. Sem ?elel dobiti nekaj informacij, da me na servisu ne bi odpravili z "to je normalno".

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pravijo, da so nalo?ili novo verzijo programa motorja in to je to. Zdaj bom pa spremljal, ?e bo kaj zacukalo pri nizkih obratih.

Zaenkrat nism ?e zaznal cukanja. Bo?!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
    • Bolje da ne zaidemo v porabo kuhančkov, ane.
    • Ti bi ga prodal po dveh letih za tak denar? 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.