Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo 6, letnik 2016, motor CD150, prevo?enih nekaj ?ez 7000 km.

Ko je avto hladen - sveti modra lu?ka za ne ogret motor oz. je ugasnjena nekaj minut - v 2. in ob?asno v 3. prestavi ?utim rahlo cukanje pri pospe?evanju. Pospe?evanje je mirno - lepo do ~2000 obratov, potem pa v naslednjo prestavo, cukanje pa je komaj opazno. ?e bi sedel na sovoznikovem sede?u bi rekel, da sem povozil kak?no manj?o izboklino/vdolbino (ki jih na cesti ne manjka in sem sprva mislil, da je to vzrok cukanju), ker pa sem za volanom in enakomerno dodajam plin in sem bil ?e ve?krat pozoren na stanje ceste, vem, da temu ni tako. Cukanje bi lahko opisal tudi kot zdrsavanje - kot da v nekem momentu motor za 0,5s izgubi mo?. Lahko se pojavi 1x ali ve?krat (do ~3x, preden prestavim v vi?jo prestavo).

Ko se motor ogreje, cukanje izgine, prav tako pa ga ne zaznam ob hladnem motorju v ostalih prestavah.

 

Prosim za mnenja/nasvete.

Napisano

mogo?e ima kak?en injektor malce te?av pri dolo?enih obratih? Dokler je samo pri hladnem motorju se ne bi preve? sekiral razen, ?e zelo cuka in je te?no.

33112_1.png

Napisano

Hmm glede na to da 'pospesujes' do 2000, in saltas je mozno da je cukanje v zelo nizkih obratih? Mazda nikoli ni marala prenizkih obratov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma, jaz se ne bi sprijaznil. ?e narahlo pospe?uje?, nima kaj cukat. Ravno tako kot ?e pohodi? ne :-)

 

Servis...tester...kalibracija injektorjev (ta del pomoje lahko tudi sam naredi?), itd..

Napisano

Bom omenil na servisu, da pogledajo.

Hvala za informacije. Sem ?elel dobiti nekaj informacij, da me na servisu ne bi odpravili z "to je normalno".

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pravijo, da so nalo?ili novo verzijo programa motorja in to je to. Zdaj bom pa spremljal, ?e bo kaj zacukalo pri nizkih obratih.

Zaenkrat nism ?e zaznal cukanja. Bo?!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.