Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Guest BrainLess
Napisano

mazda 323 al pa pokli?i v avtoromo ker majo na mb obmo?ju mislim da najbolj?e cene!

(za neoriginalne dele)

 

Lp

  • Odgovori 61
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

uffff mb je dale?, z avtom se ne smem ve? preve? vozit ker bo ?e ve? sranje ratal tako, da dons se zmenim s serviserjem in bom probal dobit kje bli?je najcenej dele druga?e jih bom dal pa obnovit, saj jih obnovijo v 6-8 urah tko da...matr to zihr ni zakomplicirana obnova in res ne vem zakaj ho?jo tolk dnarja sej ne obnavljam osi za bager :ne vem:

Napisano

Evo raziskave po Sloveniji: a-net nima ni?, Regnemer d.o.o. nima ni?, Tipon d.o.o. - sem klical ampak oni imajo samo karoserijske dele (Mazda 323 sorry :) ), Potokar d.o.o. - ima samo zglob in cena za komad je 26.325,00 SIT :blink: ,Avto Kuk - Slo. Konjice tudi nima na zalogi, samo po naro?ilu. Gama center: teli so me malce razveselili, homokineti?ni zglob pride 10.020,00 SIT :D ...najcenej kar je, pa ?e zlo prijazni so. Tko da zdej se za servis zmenim in ?e niso polosovine fu? samo zglobe menjam.

btw....sej 323C = 323BA a ne?

Napisano

Na?el hladilnik 36.000sit, ceneje mislim da ga ni bi mogel dobit... :bravo:

 

jaz sem za ta denar dobil hladilnik za 2.0 motor pri Marinacu v Dolini pri Trstu:)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

pri nas na ptuju je zglob 18.000 ponaredek pa so super ga mam ze dve leti gor pa ne sparam avta pa drzi zadeva,ce pa polosi pasejo od 323f ba jih mam za prodat so odlicne

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

GAMA CENTER ima homokineti?ne od NIPPARTS-a po 10k komad, sam matr ne vem a je cena z davkom ali brez. Nimajo pa polosovin od nippartsa :( ...mehankar je v pogovoru rekel da je verjetno tud polos fu? (pokanje ko je volan naravnost in da? gas), samo ve? se bo videlo ko bo zadevo razmontiral. Jutri tudi zvem ceno za original polos, ko sem govoril s prodajalce je povedal da je ?isto mo?no da ni draga, ker je avto ?e pa? starej?i :ne vem: ...morm jih pa pohvalt, ker tolk prijaznosti pa ?e dolgo nisem do?ivel :jupiii::jupiii::jupiii: ?e pa?ejo polosovine tud na mojga ne vem :ne vem: ...bo mehanik povedal v ponedeljek, takrat bom pa tud videl katera stran je fu?, lahko je tudi da ima pa? homokineti?ni tolk lufta :ne vem:

Napisano

No pa je avto le doma :P

Zdej lahko re?em da sem nekaj dinar?kov vlo?il in upam da bo tole zdej en cajt dr?al in da bo delu b.p. :danzoman: ...in ni ?ans da ga zdej prodam ko je poservisiran tako kot je treba. No pa ?e povzetek:

Zamenjano:

- akumulator

- sve?ke

- prednji diski in plo??ice EBC (+ ?i??enje zavor)

- nova zavorna teko?ina

- zadnje zavore

- olje + oljni filter

- olje menjalnika

- bencinski filter

- homokineti?na zgloba (btw. levi in desni sta popolnoma enaka) :jupiii:

+ ker je bil avto tako svinjski me je pri prevzemu ?akal spucan zunaj in znotraj :D

 

No ?e vse skupaj se?tejem me je tole pri?lo skupaj z delom cca. 120.000,00 SIT :ne vem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.