Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

V mazdi 6 (2008 2.0I) sem pomotoma pustil pri?gano lu? v kabini in seveda popolnoma izpraznil akumulator. S kolegom sva avto pri?gala s kabli, vendar mi sedaj ne dela ve? daliinako centralno zaklepanje, s klju?em pa normalno odklene. A ima kdo kak?no idejo kaj lahko naredim?

Hvala

Napisano

A ma? tako prazen akumulator, da je tudi to crknilo? Meni se je to 1x zgodilo. Ko je avto pri?gan, a takrat dela? 

Napisano

Pozdravljeni,

 

V mazdi 6 (2008 2.0I) sem pomotoma pustil pri?gano lu? v kabini in seveda popolnoma izpraznil akumulator. S kolegom sva avto pri?gala s kabli, vendar mi sedaj ne dela ve? daliinako centralno zaklepanje, s klju?em pa normalno odklene. A ima kdo kak?no idejo kaj lahko naredim?

Hvala

 

 

Probaj tole:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

Step 2: Lock and unlock the driver?s door using the power door lock switch on the door.

Step 3: Insert key into the ignition.

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

Step 5: Open and close the driver?s door 3 times. (Door should be left open after this step). 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

 

Vir: http://forum.mazda6club.com/newbie-section/218218-car-remote-not-working-unlock-lock-trunk-panic.html

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Probaj tole:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

Step 2: Lock and unlock the driver?s door using the power door lock switch on the door.

Step 3: Insert key into the ignition.

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

Step 5: Open and close the driver?s door 3 times. (Door should be left open after this step). 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

 

Vir: http://forum.mazda6club.com/newbie-section/218218-car-remote-not-working-unlock-lock-trunk-panic.html

Hvala za trud!

Sem poskusil a ?al neuspe?no. Sem pa ugotovil, da prlja?nik lahko odperem med tem ko na odklep/zaklep ni odziva. Baterije so ziher ok, sem ?e preveril.

 

Druga?e, zgoraj navedeni koraki pri moji mazdi niso mogo?i, ker nimam stikala power loock oz. za zaklepanje in odklepanje. Sem pa na?el drugi video (youtube), ki poka?e da bi naj delovalo brez tega koraka a ?al ne gre. 

Napisano

Kaj da nimas, stikalo je tisto zraven kljuke za odpret vrata.

Meni je ta postopek pomagal

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ta navodila delujejo - tako recimo nau?i? tudi nov daljinec.

33112_1.png

Napisano

Ok, o?itno sem nekaj naredil narobe. 

 

Torej, ?e prevedem zgornja navodila:

 

Step 1: Odpri voznikova vrata in jih pusti odprta 

Step 2: Zakleni in odkleni voznikova vrata z uporabo klju?avnice na vratih.
Step 3: Vstavi klju? v starter
Step 4: Obrni klju? v pozicijo ON in potem nazaj v OFF pozicijo. (Pomembno: klju? mora? obrniti v ON pozicijo in ne v ACC pozicijo). To stori 3x v najve? 10 sekundah. Pusti klju? v starterju. 
Step 5: Zapri in odpri voznikova vrata 3 X (po tem koraku morajo vrata ostati odprta) 
Step 6: ECU bi se sedaj moral odvzati z zaklepanjem in odklepanjem vrat..
Step 7: Pritisni katerikoli gumb na prvem daljincu 2x. ECU se bo odzval z zaklepanjem in odklepanjem vrat.
Step 8: 
Pritisni katerikoli gumb na drugem daljincu 2x. ECU se bo odzval z zaklepanjem in odklepanjem vrat.

Step 9: Odstrani klju? iz starterja in ECU se bo ?e zadnji? odzval z zaklepanjem in odklepanjem vrat. To je to!

 

Ok, meni se ?e vedno zalomi pri drugem koraku. Namre? pri odprtih vratih ne morem zakleniti vrat s stikalom pri kljuki. Sem preveril v navodilih in pi?e: da centralno zaklepanje s tem gumbom ni mogo?e pri odprtih vrati. Prilagam sliko tega gumba:

stikalo.jpg

 

?e enkrat hvala za pomo?!

Napisano

ja ampak lock and unlock, pomeni odpres gumb (da se vidi rdeca glavica) in zapres gumb (stanje kot imas na sliki) - to ne pomeni da se ti morajo vrata zaklent :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja ampak lock and unlock, pomeni odpres gumb (da se vidi rdeca glavica) in zapres gumb (stanje kot imas na sliki) - to ne pomeni da se ti morajo vrata zaklent :)

Prej sem imel 626-ko in je delalo to?no tako, kot opisuje?. Gumb preklopi? in avto zaklene in odklene.

Pri sedanji M6 ?al ne gre. 

Prilagam video: https://youtu.be/rUUipGY2vEM

Napisano

Torej zglasil sem se na Mazda servisu (Interclass, LJ), avto so dali na tester in na novo sprogramirali klju?e, sedaj deluje. Sem povpra?al glede programiranja in ima (baje) Mazda 6 GH, 2008, mo?nost programiranja samo s testerjem. Upam, da je to res in me niso napizdili....

Pla?al 43? in sedaj spet vse dela kot mora.

 

Hvala vsem za trud pri odpravi napake.

Napisano

Seveda so te napizdili... Majes v BTC-ju mi je to naredil v 30 sekundah samo z odpiranjem in zapiranjem vrat po tistem postopku.

33112_1.png

Napisano

Seveda so te napizdili... Majes v BTC-ju mi je to naredil v 30 sekundah samo z odpiranjem in zapiranjem vrat po tistem postopku.

Boss, pri tistem postopku pi?e, da v drugem koraku pri odprtih vratih odklene? in zaklene? vrata. A si videl posnetek? Pri odprtih vratih ne morem zaklenit in odklenit vozila, niti premaknit gumba, razen ?e ga zlomim.

Verjamem pa, da obstaja druga?en postopek, ki mi ga so na servisu zamol?ali.

Napisano

Ti ma? isti letnik Mazde k jaz in ?e je meni Majes to naredil tako na 1, 2, 3 ne vem zakaj pri tebi ne bi delovalo. Je pa res, da nisem uspel spremljati vsak njegov gib tako, da ne vem akako je s tistim zaklepanjem.

33112_1.png

Napisano

Odprta vrata komot zaklelenes ce prej mehanizem na koncu vrat, ta ki drzi vrata rocno das v pozicijo zaprto.

 

Tako smo se yugote zaklepal pri odprtih vratih :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Odprta vrata komot zaklelenes ce prej mehanizem na koncu vrat, ta ki drzi vrata rocno das v pozicijo zaprto.

Tako smo se yugote zaklepal pri odprtih vratih :)

Jures... saj si imel Mazdo... se ne tako doglo nazaj... in tukaj ne gre tako kot pri Jugotih ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jures... saj si imel Mazdo... se ne tako doglo nazaj... in tukaj ne gre tako kot pri Jugotih ;)

Hmm 6ka je mela?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Boss, pri tistem postopku pi?e, da v drugem koraku pri odprtih vratih odklene? in zaklene? vrata. A si videl posnetek? Pri odprtih vratih ne morem zaklenit in odklenit vozila, niti premaknit gumba, razen ?e ga zlomim.

Verjamem pa, da obstaja druga?en postopek, ki mi ga so na servisu zamol?ali.

 

 

Drugi korak ocitno niti ni potreben... 

 

V tem videu recimo ni omenjen 

 

 

Tukaj pri starejsi sestici sicer je drugi korak... vendar ima ta se gumb za zaklep/odklep na vratih poleg velikega gumba... Tega nase sestice niso imele... vsaj jaz se ne spomnim ... 

 

Mazda_6_Keyless_Entry_Reprogramming_Key_

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Preko telefona sem govoril z znancem, ki tudi dela na Mazda servisu. Je rekel, da so me konkretno nategnili: S testerjem sploh ni mogo?e nastaviti daljinskega, ampak samo kodo v klju?u. ?ez nekaj tednom se vidim z njim v ?ivo in bom poskusil izvohati postopek. Sporo?im!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.