Skoči na vsebino

Nova IMPRECA!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A koga mika it pogledat predstavitev novga Subarujcka?!

 

NO to se bo dogajal jutr na dirkaliscu v Logatcu, baje pride tut Andrej Jereb, pa greva s kolegom mav firbcat in upam da se bomo tut mal zapeljal s kako hudo masinco! .))))

Dobrodo?li na forumu!

  • Odgovori 58
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ja madona, ce ne bo slo po cest, pa po zraku, kar bo pac hitrej in bl varno! :)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Men pa ni treba it na predstavitev k mamo u dru?ini subaruja je seveda legacy ampak z motorjom 2.2T

za zjokat dobr!!!!

In seveda za zjokat velka poraba :(

 

Taprav stroj!

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Men pa ni treba it na predstavitev k mamo u dru?ini subaruja je seveda legacy ampak z motorjom 2.2T

za zjokat dobr!!!!

Carji! Se vid, da ste hribuci kt mi. Samo mi (?e) nimamo nobenga 4wd avta si ga pa ?elim. sramezljiv

Mislil sem it pogledat pa se mi nikakor ni dalo. Petek je pa sem ?e zmatran od napornega tedna....

(pa tako sem jim obljubljal na forumu sramezljiv )

Napisano

Joj fantje kerga ni blo tam je pa? zamudu vo?njo s tanovi Impreco, ko so nas vozil okol Jereb & Co., blo je po?teno mu?ko (no blo je tut par gospodi?n), pol za ohlajanje pa ?e en krog s Forresterjem, pa je biv dan popoln!

 

Blo pa je naroda fuuul, pa vsi so na listek napisal da bo naslednji avto subaru, jz pa sm navedu Kalibro! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

mal heca mora bit, ?eprov je v vsakem hecu tut mal resnice :P

 

no ampak res vsi komplimenti pa subarujevmu 4wdju! :danzoman:

 

 

 

se mi pa sicer ful pocen ponuja ena kalibra, pa da bi jo total predelu v smislu ?ov karja, pa mav razmi?lam! Itak kaj si ljudje na forumu misljo o OPlu mi je pa jasn! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ampak teb pa tele Opli ne gredo iz glave - kot neko prekletstvo se mi zdijo.. :)

33112_1.png

Napisano

Mah saj ni problema tut Opel je dober, ?eprav starim je potrebno namenit velikoo pozornosti.

Priam ampak o teli Colibri (ups Calibri) nam bo? pa v nedeljo povedal. A je vsaj 4x4 pa turbo? :danzoman::jupiii: Pa jo renovira?, pre?triha? pa s Fazerjevo pomo?no urihta? pa ima? ful lep avto.

Z eno besedo: MOJSTROVINA Zame je eden najlepih avtomobilov v Sloveniji. Pa ?e bratranec je delal generalko na motorju, Priam ?e rabi? kak?ne veze: dela pri Oplu pa se malo :P spozna.

Mene pa naprimer mika tut Almera GTi, ki jih v Sloveniji ni (rad imam redke-unikatne avte) in bi jo mogu iz Nem?ije pripeljat. 2.0 SR20DE motor (eden najmo?nej?ih za tunat- lahko da? gor turbino do 1.0 bara b.p ali pa magar do ene 300-400 konjev pa ti ni treba bloka ni? rihtat). Sicer ima pa "samo" 140 konjev serijsko (Jup Priam to je naslednik Sunnya GTi, ki ste ga testiral).

A ma kdo 500 jurjev nepovratnih za posodt? :P

Napisano

Mah saj ni problema tut Opel je dober, ?eprav starim je potrebno namenit velikoo pozornosti.

Priam ampak o teli Colibri (ups Calibri) nam bo? pa v nedeljo povedal. A je vsaj 4x4 pa turbo? :danzoman::jupiii: Pa jo renovira?, pre?triha? pa s Fazerjevo pomo?no urihta? pa ima? ful lep avto.

Z eno besedo: MOJSTROVINA Zame je eden najlepih avtomobilov v Sloveniji. Pa ?e bratranec je delal generalko na motorju, Priam ?e rabi? kak?ne veze: dela pri Oplu pa se malo :P spozna.

 

A ni bil pri Colibriju (hehe - dobro ime) najve?ji problem prav s turbo ma?incami oz. s samim turbom, ki se je pregreval?

33112_1.png

Napisano

A ni bil pri Colibriju (hehe - dobro ime) najve?ji problem prav s turbo ma?incami oz. s samim turbom, ki se je pregreval?

 

 

 

Vem da se je problem pojavljal pri 4wdju od Opla, saj je bil izredno pokvarljiv, popravilo pa je stalo tudi do 400.000 sit, zato je vecina Turbo Caliber pri nas na sprednji pogon.

Napisano

Hm nice....mogo?e ?e kak?na 3 leta ko zamenjam to mazdo.... :bravo::bravo:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Priam a si slu?ajno kaj slikal?

 

 

Druga?e pa manj?a predstavitev!

 

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

 

The ultimate rally-inspired road machine:

300-hp 2.5-liter turbo engine

300 lb-ft of torque at 4,000 rpm

Symmetrical All-Wheel Drive with Driver Controlled Center Differential (DCCD)

High performance sport-tuned 4-wheel independent suspension

Brembo performance brake system

Daytime Running Lights (DRL)

140-watt 6-speaker premium audio system with 6-disc in-dash CD changer

Automatic climate control

17-inch BBS wheels

STI-design front seats with fixed integrated head restraints and embroidered STI logos

Remote keyless entry system

Antitheft security system

 

Objavljena slika

 

Zanimivi batki

Objavljena slika

Napisano

Ma meni je kar u?e?---ta spojler je za moje pojme ?e statusni simbol subaruja..... Meni sede.... :ne vem:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

A nima takle spojler samo STI, da se na dale? vidi, da z njo ne bo ?ale? WRX pa nima takega ogromnega krila? :ne vem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.