Skoči na vsebino

Mazda 6 kontrolne lu?ke.


Priporočeno sporočilo

Zdravo.

 

Se opravi?ujem, ker odpiram mogo?e ?e aktivno temo temo....se opravi?ujem, ker nisem prebral celotnega foruma.

Rabim hiter odgovor.

V?eraj kupil avto mazdo 6 karavan letnik 2008.

Vse "tipi topi" ko se pa odpeljem par km......mi je za?ela utripat airbag lu?ka. Malo neha nato 2x al pa 3x.....nisem spremljav ker sem bil preve? ?iv?en da bi jo sploh gledal.

Po 50km se mi pri?ge na obratumerju rumena lu?ka z klicajem v oklepaju in spodaj je ?e ena ?rta.

Kaj to pomeni?

Ali je na koro?kem kak?en mazda servis? Ali samo na ?tajerskem??

 

Hvala vsem ki mi boste pomagali.

 

P.S. avto je res lep, ful lep.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Rumena lu?ka s klicajem v oklepaju in spodaj eno ?rto" je lu?ka za prenizek tlak v pnevmatikah. Obstajata dve mo?nosti - ali je tlak dejansko prenizek in so senzorji na ventil?kih to zaznali, ali pa nima? montiranih senzorjev. ?eprav pri drugi opciji gre najprej za utripanje lu?ke.

 

Preveri, ?e ima? senzorje - gre? do vsakega ventil?ka in ga poizkusi? zamajati levo-desno. ?e to lahko naredi?, potem nima? montiranih senzorjev. ?e pa ventil?ka ne more? premikati, torej je fiksen, pa senzorje ima?. Nato ?e preveri tlak v vsaki gumi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spodaj pod obema sede?oma so snopi kablov za varnostni pas indr....

Samo malo pomaje? z obema snopoma, da se vzpostavi bolj?i stik in lu?ka za airbag se ne bo ve? pri?igala.

 

Hvala za hiter odg. Trenutno ?e v slu?bi. Bom probal.

Kaj pa druga lu?ka? Veste kaj, zakaj je???

 

LP

Pardon.

Nisem videl obrazlo?itve za rumeno lu?ko. Hvala obema za odgovor.

malo sem zmeden, ker je bila v?eraj nori?nica.

Bom probal in bom javil.

 

HVALA

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e prej pa preveri nivo zavorne teko?ine, nisem prepri?an ?e je ta lu?ka ali rde?a za ro?no ?e je premalo teko?ine. Verjetno pa misli? tole lu?ko in ne oklepaj

 

TPMS je druga?e kot guma, ne oklepaj - mogo?e si povr?no videl prav to lu?ko, ?e je potem je verjetno tlak ali pa kake zimske feltne brez ventil?kov

TPMS-light.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo.

 

Jures, ma? prav. Tak znak utripa, ko se pa en ?as pelje? pa gori. Preveril tlak, je ok. Krivi so ventil?ki, ki so standardni, brez senzorja.

Kar se pa ti?e airbaga je imel trotlfahrer prav malo sem zmrdal kable pod sede?em in lu?ka je ugasnila.

 

Kar se ti?e mazde, nimam pojma o servisih.

Male servise sem delal ponavadi kr  letno. Kaj pa velik servis? Na koliko km? Zdaj jih ima MAGI?NIH 220.000 :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se ti?e mazde, nimam pojma o servisih.

Male servise sem delal ponavadi kr  letno. Kaj pa velik servis? Na koliko km? Zdaj jih ima MAGI?NIH 220.000 :rolleyes:

Servisni interval je 20.000 km ali 12 mesecev, kar prej pride... "Veliki servis" tako pride na vsakih 120.000 km ali 6 let...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ma pranje je xenon ce nima je navaden halogen.

 

Tisto vmes je pa dolga luc....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ma pranje je xenon ce nima je navaden halogen.

 

Tisto vmes je pa dolga luc....

 

 Naj bi bil xenon. Ima pranje ?arometov.Bi bilo pa super, ?e bi bil res vmes halogen za dolge lu?i. Me fuuul moti kr je precej temno. Kratke in dolge lu?i. Ne sveti prav dobro? Prej sem imel audija z xenonom. Imel je xenon za kratke dolge pa halogen. Je bilo veliko bol? pono?i vozit.

A bi moral ?arnice zamenjat??? Ali je pa? tako? 

 

No danes grem pa na servis, v avtohi?o Ferk v MB. Bomo vidli kaj bodo oni rekli??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 Naj bi bil xenon. Ima pranje ?arometov.Bi bilo pa super, ?e bi bil res vmes halogen za dolge lu?i. Me fuuul moti kr je precej temno. Kratke in dolge lu?i. Ne sveti prav dobro? Prej sem imel audija z xenonom. Imel je xenon za kratke dolge pa halogen. Je bilo veliko bol? pono?i vozit.

A bi moral ?arnice zamenjat??? Ali je pa? tako? 

 

No danes grem pa na servis, v avtohi?o Ferk v MB. Bomo vidli kaj bodo oni rekli??

potem ima? verjetno bi xenon.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a bi xenon tk slabo sveti???

slabo sveti lahko le ?arnica oz svetlobo omejuje zamegljena le?a (znan mazdin problem)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko pa menjas zarnice in bo veliko boljse. Vsaj pri meni je. Glede rezervne gume js mam 205.60 r16 notri. V limuzini. Ti pa prej preveri da nimas wufer tam kjer je prostor za rezervno.

 

ja je woofer. kolk sem gledal bi moglo pasat. skrbela me je samo vi?ina, da ne bi bilo dno ravno.

 hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bil v?eraj na servisu. Huh....olaj?anje z avtom vse ok.

No mali servis morem naredit. olje filtri in ?obe nastavit. cca 200e

Me pa zanima kak?no olje uporabljate za te motorje? A je za dpf 5w40.....a je ok od castrola? Ali more bit original od mazde? 

Bom olje kr zraven prinesel, ker majo na servisih enako 5X dra?je :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ponovis drugo svetovno vojno

 

hahahaha......mislim bluetooth, ko se ho?e? povezat govori italjansko. Neka sem stiskal in mi je ?e rekla mochten sie die schprache andern..... ja nein??? ne vem kaj prtisnit.

Pa? vpra?am ?e kdo ve???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hahahaha......mislim bluetooth, ko se ho?e? povezat govori italjansko. Neka sem stiskal in mi je ?e rekla mochten sie die schprache andern..... ja nein??? ne vem kaj prtisnit.

Pa? vpra?am ?e kdo ve???

Ce se prav spomnim, je pri tej generaciji tako, da gre vse preko zvocnih ukazov... torej ce bi hotel nemscino, bi moral reci JA, tako kot je ze Labi napisal... sicer pa se najde angleski prirocnik...

 

Enega imam celo pomoje se nekje na disku..

 

Evo... >> Mazda6-2009-userguide.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.