Skoči na vsebino

i-Stop, Start&Stop,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 12. 4. 2017 ob 14:12 je pele napisal:

Sem vpra?al na poobla??enu pa so rekli da ne znajo. :)

Meni so rekli da ne smejo, sem pa spra?eval na uradnem servisu za svojega ?kodilaka. No potem sem na?el nekoga nepoobla??enega ki je smel izklopit.

 

Start/stop je ena dale? najbolj neumnih stvari kar so jih v zadnjih letih pogruntali v avtomobilski industriji.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

imam tudi izklopljen SS stalno.....tudi VAG

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 12. 4. 2017 ob 21:17 je Mrau?k M?k napisal:

Start/stop je ena dale? najbolj neumnih stvari kar so jih v zadnjih letih pogruntali v avtomobilski industriji.

Se strinjam.

Napisano
  dne 13. 4. 2017 ob 9:23 je izacus napisal:

Ne ?tekam, kaj ma izkapljanje S/S v VAG kantah veze z Mazdo 3? O.o

Da se, to je poanta. Mrau?k m?k in jaz sva to naredila, na Mazdi se tega ne da.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 13. 4. 2017 ob 11:41 je izacus napisal:

Ja, vse trojke od 2014 naprej v Revolution Top izvedbi imajo radarski tempomat. Do 2017 facelifta pa nimajo aktivnega dr?anja pasu (torej dobi? samo opozorilo ne bo pa se volan premaknil).

 

?e gleda? rabljeno poglej logo naprej - ?e je "flat" ?katlica s samo narisanim logotom ima radar. ?e logo izstopa potem ga nima.

 

All hail the mighty naziwagens! :notworth:   (Ne vem kako to OPju sicer pomaga.)

najin ni noben naci  :harhar:, pomaga pa znatno akuju.....?e posebej ?e ima? el drsna vrata, el prtlj. el to in ono....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri bencinarju se je lazje igrati valjda, saj rabis samo benz in iskro. Ni mazda edina, dizli so pa druga pesem in vsi proizvajalci zato dajejo notri AGM gel akuje.

 

Ze menjal. Nato pa izklopil

 

Drugi razlog je da je SS veliko bolj aktiven ce imas avtomatika saj se aktivira 1s po tem ko se ustavis. Torej vedno in ne samo v leru.

Ko parkiras in motas volan iz ene v drugo se je dogajalo da je stalno v momemtu ugasnil in se nazaj prizigal....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 13. 4. 2017 ob 15:17 je jures napisal:

Pri bencinarju se je lazje igrati valjda, saj rabis samo benz in iskro. Ni mazda edina, dizli so pa druga pesem in vsi proizvajalci zato dajejo notri AGM gel akuje.

 

Ze menjal. Nato pa izklopil

 

Drugi razlog je da je SS veliko bolj aktiven ce imas avtomatika saj se aktivira 1s po tem ko se ustavis. Torej vedno in ne samo v leru.

Ko parkiras in motas volan iz ene v drugo se je dogajalo da je stalno v momemtu ugasnil in se nazaj prizigal....

 

Ja, na avtomatiku je precej bolj pogosto. Je pa na Mazdi tako re?eno da se SS vklopi samo ko ?ez polovico pohodi? zavoro, tako da lahko kontrolira? kdaj se ti v kri?i??u/pri obra?anju ugasne.

Napisano

Isto in vezano tudi na auto hold da ni treba tisat bremzo ko stojis. Sam se ni treba ubadat vec s tem :) veliko lazje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni samo aku tisti ki "ploska" SS-u tudi za ?tarter je to blazno blagodejno 

Ker mazde niso kante verjetno zamol?ijo ta podatek, da ?e pri ve? kot 30 do 40sekundah mirovanja sistem prihrani ve? energije, kot jo porabi za ponoven zagon. Hudi? je v tem, da je pri meni 95% ustavitev motorja trajala manj ?asa.

 

Torej start / stop je ena fina re? ki ne samo da kvari dolo?ene dela avta, tudi porabo zvi?uje. Ampak va?no je da imajo tr?niki eno re? da mahajo z njo naokol, ljudje pa nasedajo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 13. 4. 2017 ob 19:51 je izacus napisal:

Kot sem rekel - Mazda ne uporablja ?tarterja ali akumulatorja za ponoven zagon ma?ine.

Ravno si prepisal zakone fizike. Iz kje p svecka dobi energijo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa aku mora furati klimo, luci itd....brez skrbi da je obremenjen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 13. 4. 2017 ob 20:35 je jures napisal:

Pa aku mora furati klimo, luci itd....brez skrbi da je obremenjen

Kako prosim, sej nima? elektri?nega avta. Klimo fura motor, ko deluje, je pa res, da ti pa notranje zra?enje pa res fura aku, ?e motor ne deluje. Se pravi, ?e poleti notranjost preve? segreje S/S spet priklopi motor, da zalaufa klimo, tako, da S/S je poleti ?e bolj neuporaben. Mislim, da v Slo, dejansko nimamo razmer, da bi bil S/S upravi?en, gne?e niso non-stop, semaforji zelo redko dr?ijo rde?o ve? kot minuto, zapornice od kar so avtomatizirane, ravno tako.

33112_1.png

Napisano
  dne 13. 4. 2017 ob 15:17 je jures napisal:

Pri bencinarju se je lazje igrati valjda, saj rabis samo benz in iskro. Ni mazda edina, dizli so pa druga pesem in vsi proizvajalci zato dajejo notri AGM gel akuje.

Ze menjal. Nato pa izklopil

Drugi razlog je da je SS veliko bolj aktiven ce imas avtomatika saj se aktivira 1s po tem ko se ustavis. Torej vedno in ne samo v leru.

Ko parkiras in motas volan iz ene v drugo se je dogajalo da je stalno v momemtu ugasnil in se nazaj prizigal....

To je pa ocitno ena stvar, ki je pri VAGu ne znajo narediti... pri Mazdi se mi to nikoli ne zgodi, da bi ugasnil med parkirnim manevriranjem... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je pa S/S ?isto OK, niti ne opazim kdaj ugasne motor in kdaj ga za?ene. V treh letih in pol imam ?e preko 50 ur delovannja S/S. ?e motor ni dovolj segret, se S/S ne bo aktiviral, ravno tako, ?e je pregret. Tudi, ?e deluje klima na polno, se motor ne bo ustavil. Akumulator imam ?e vedno prvi, pa imam precej kratkih vo?enj in avto lahko tudi po cel teden stoji... Res pa je verjetno v veliko pomo? iELOOP oz. kondenzator in on napaja el. porabnike med stanjem S/S.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

A motor se pa pri dizlu zaganja z alternatorjem? Kak?na steklenica od kondenzatorja pa je to, da napaja vse porabnike med stanjem motorja na koncu pa ?e za?ene motor?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tak?na:

post-1144-0-79202100-1492154115_thumb.jpg

 

Sicer pa, dizel? Kak?en dizel? Govora je o avtih... :ph34r:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano
  dne 14. 4. 2017 ob 3:53 je Jest napisal:

To je pa ocitno ena stvar, ki je pri VAGu ne znajo narediti... pri Mazdi se mi to nikoli ne zgodi, da bi ugasnil med parkirnim manevriranjem... ;)

Se enkrat ce drzis zavoro dalj casa. Vcasih moras ce motas iz ene v drugo stran itd
  dne 13. 4. 2017 ob 21:19 je Boss napisal:

Kako prosim, sej nima? elektri?nega avta. Klimo fura motor, ko deluje, je pa res, da ti pa notranje zra?enje pa res fura aku, ?e motor ne deluje. Se pravi, ?e poleti notranjost preve? segreje S/S spet priklopi motor, da zalaufa klimo, tako, da S/S je poleti ?e bolj neuporaben. Mislim, da v Slo, dejansko nimamo razmer, da bi bil S/S upravi?en, gne?e niso non-stop, semaforji zelo redko dr?ijo rde?o ve? kot minuto, zapornice od kar so avtomatizirane, ravno tako.

Dejansko agregat oz kompreor ne. Mislil sem pa na te zadeve ja. Plus muzika itd.

Lahko pa n vagu sm nastimas dve vrednosti kdaj se SS ne vkljucuje/vkljucuje

 

Zunanja temp (vezano predvsem na hlajenje)

Vrednost napetosti akuja. Tovarnisko je 10 a ce das na 12 se skorjda ne vklopi

 

Ampak jaz sem dal na off

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 13. 4. 2017 ob 20:32 je Mrau?k M?k napisal:

Sem vedel da sem nekaj pozabil. Najbolj blagodejno pa SS deluje na turbino ko le to pregreto ustavi. 

 

Mazde nimajo turbine ;)

Napisano
  dne 14. 4. 2017 ob 8:11 je izacus napisal:

Mazde nimajo turbine ;)

Ti si v bencin svetu. Tam je vse 'bolje'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tale circus lahko kar ukinejo, nebo  nobene škode.....  
    • Rogla ima že smolo na današnji makadamski etapi.
    • jat sem malo pol gledal,.. pa še vedno raziskujem ,..oz ali bi al nebi,.. tudi ta kombinacija naj ne bi bila slaba https://www.av-planet.si/trgovina/avdio-oprema/zvocniki/hi-fi-zvocniki/klipsch/klipsch-reference-premiere/klipsch-rp-500m/ https://www.av-planet.si/trgovina/avdio-oprema/hi-fi-komponente/stereo-ojacevalec/mrezni-ojacevalec-denon-pma-900hne/ Je pa vse še odprto.
    • Ker sem Nubert-fan (glej prvo stran) že od leta 1996 in že dobrih 7 let lastnik Nubert nuVero seta,moram izraziti veselje ob predstavitvi nove nuVero serije.   Za kaj veselje? Ker se je izkazalo,da so "stari" nuVero dejansko razviti do absolutne perfekcije. Gre za to-kot sem v tej temi na začetku že pisal,je Nubert nekaj posebnega med proizvajalci zvočnikov. Gre za tehnično perfekcijo,ki je pri pasivnih zvočnikih pripeljana do take mere,da se jo z aktivno tehniko ni več mogoče izboljšati-ne z aktivnim napajanjem/odpačenjem,kot tudi ne z akivnimi kretnicami. Kdor im vsaj malo znanja na tem področju,bo vedel,kako težko je kaj takega z pasivno tehniko doseči. Posledica tega pa je nova nuVero serija,pri kateri so,če so hoteli staro "nadkriliti" morali ubrati eksponencialno dražjo pot. Moj set je takrat stal 7600€ vključno z 2x WS-103 za Dolby Atmos (300€/par)...z leti se je seveda še malce podražil (za par 100€), nova serija je tukaj "malce" dražja...ekvivalenten 5.1 set je 10.490€🙄 (brez para zvočnikov za Atmos). Je pa seveda največja razlika v ceni ravno pri subwooferju🧐...1570€ vs. 3550€. Po vsej verjetnosti,ravno zaradi tega,ker tak subwoofer ne moreš tehnično in slišno preseči,če ne greš vsepovsod vsaj za klaso višje. Tukaj je po tem takoj vidna razlika. Pri AW-17 f-min./max. 18/26Hz in zvočni pritisk 107/110dB (pri f-min./max.)...nov nuVero woofer (točno ime še "iščejo") z 15 zoll globokotoncem (AW-17 ima 13 zoll) pa zmore 4,4cm hoda in 118dB pri mejni frekvenci 19Hz😲😵🥴🚑   Sem pa vesel,ker je kljub "aktivnemu" trendu Nubert postregel vsaj pri wooferju z "staro šolo" bassreflex-a zadaj (čeprav je downfire bolj "in"),kot tudi z  frontfire-chassis...tako je woofer bolj muzikaličen in manj odvisen od akustike prostora.   Ohišje je meni manj všeč,ker imam raje bolj "tehnološki" izgled,in me npr. vidni vijaki itd ne motijo.... Kretnice pa seveda-Nubert klasika😍😋   Moram pa omeniti nekaj,kar marsikdo ne ve-"kitajci" so noooro agresivni,in bi radi pokupili "vse". In je pred časom pri Nubertu "počila bomba",ko sta se direktor in direktor prodaje na skrivaj z kitajci dogovarjala o prevzemu (tako se je domnevalo na nuForumu...a uradne izjave niso dajali). Seveda vse mimo "glavnega šefa" in lastnika Guentherja Nuberta (v pokoju,a še zmeraj glavni svetovalec itd...). In ko so pogruntali,sta oba "letela".😃   Tako so se po tem odločili za "nekaj posebnega"-dvojno vodenje-Daniel T. Schütze in Markus Pedal (glavni konstrukter elektronike pri Nubertu). Torej-prihodnjost Nubert-a je svetla😃   Predstavitev z Markus Pedal-om       Podrobnejša predstavitev z glavnim konstrukterjem zvočnikov pri Nubertu-Thomas Bien (prej je bil pri MB-Quart Hi-Fi šparti).      
    • Še ena laž...       
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.