Skoči na vsebino

LED Smerokazi - Mazda 3


Priporočeno sporočilo

Nebojo ti delali oz. ti bojo histericno utripali razen, ce bos zamenjal rele za smerokaze. Kupis poseben rele kateri ima drugacno napetost, da potem led zmigavci normalno spilajo :).
Problem je da, ce tebi (halogen) zarnica za smernike crkne ti ob aktivaciji smernikov ostali zmigavci zacnejo hitreje oz. "histericno" utripati, nakar potem ves da je zarnica fuc jo zamenjas in je problem resen. Problem pri menjavi z ledicam je pa ta, da ledica laufa pod manjso napetostjo, kot halogenka in ko jo zamenjas avto sploh ne registrira, da si ti zamenjal zarnico, ker je napetost toliko manjsa in nepravilno oz. hitreje utripa kot bi morala. Resitev: menjava releja za smernike za rele kateri je prilagojen za led smernike, saj rele posilja oz. upravlja s smerniki.

 

https://www.superstrela.com/levi-meni-avto-led-sijalke-in-ostalo/avtomobilske-led-sijalke/h6w-ba9s-bax9s/cf13-rele-vozila-za-smerokaze-led-sijelke-1.html

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tnx za ob?iren odgovor :) Potem o?itno to ni lih zamenjaj ?arnico in je. Lahko kaj skurim?

Nic nebos skuril samo rele lociraj in ga zamenjaj pa bo vse delalo tako kot mora  :). Jest osebno imam samo se v armaturki halogenke vse ostalo sem ze zamenjal z led. Led zarnice za smernike imam pa ze lep cas kupljene in mi stojijo doma, ker se vedno nisem spravil poiskati ta rele in ga nadomestiti (premalo casa zadnje dni).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 10 mesecev kasneje...

Sem kar malo pozabil glede LEDic :) Me je ponovno prijeli tako, da sem spet malo gledal po netu in knjigici in ugotovil, da imam wy21w smernike. Na?el sem nekaj od phillipsa, ki so konkretno drage

https://m.ebay.com/itm/PAIR-PHILIPS-T20-WY21W-X-treme-Ultinon-LED-Amber-Indicator-turn-signal-Light/121265773492?epid=16017016618&hash=item1c3c00dbb4:g:I6IAAOSwAKxWU~7n

 

oz. kitajska posla

https://m.aliexpress.com/item/32617742415.html?pid=808_0000_0201&spm=a2g0n.search-amp.list.32617742415&gclid=EAIaIQobChMI7cWPuYuZ2gIVsxbTCh3VygXeEAAYASAAEgIdofD_BwE

 

Gledal sem tale page superstrela.com vendar nisem na?el T20 oz. wy21w ?arnic. Ima mogo?e kdo kak?no preverjeno kombinacijo, ki dejansko deluje in sveti za neke normalne dnarje? :) Ene imajo ?e vgrajene rezistorje. Ali to pomeni, da ne rabim menjave releja?

 

Gre za M3 2010 letnik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.