Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tisti ki imate mo?nost videti podatke preko obd2 me zanima koliko V vam ka?e v prostem teku recimo. Voltaza na control modulu recimo.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Aha, danes sem gledal, se je napetost gibala med 13.5 in 13.9. 

 

Se mi pa zdi, da je bila ?e ne dolgo nazaj nekje okoli 14- 14.4. Ok, ?e klimo vklopim pade za kak slab volt recimo.

 

Zdej pa ne vem, al kaj pe?a ali ne. A ?e preve? pade, se pri?ge kaka lu?ka na armaturki?

Napisano

?e preve? pade, za?ne el. sistem napajati akomulator - in takrat se seveda zasveti opozorilna rde?a lu?ka

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Kako pa to gre v kombinaciji z elektri?nim servom?  :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem se spomnil, da sem vtaknil v 12v vti?nico en quick charger za telefon ipd...Samo dvomim, da bi zaradi tega padla napetost, sploh ker nisem filal telefona takrat :)

Napisano

?e meri? pri pri?ganem avtu mora biti napetost na akumulatorju ve? kot 14V. ?e je manj bo lahko te?ava na alternatorju oziroma regulatorju napetosti ali po doma?e reglerju.

33112_1.png

Napisano

Ja sej nekje pi?e razpon od 13,5 do 14,5. Sedaj kaj je prav pa ne vem. Bom pomeril ?e direkt na akumulatorju.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje bi se prodajala kot med. Še, da bi bilo vsako kolo podpisano. 😉  
    • Potrjujem točko 2, kolikor sem ga uspel probat. 👍
    • bomo v prihodnjosti vozili kolesa znamke "Pogi"
    • Tole bo se zanimivo....aygox, uradni servis Z avtom ni nic narobe, verjetno ste ga narobe vzigali🫢....ali pa je bil akumulator prazen   Bolj ko sem prijazno poizkusal razloziti sledeče:   - avto je vedno bil prizgan, oz smo ga veckrat ugasnili in prizgali, ko smo imeli problem 'trdega pedala' in blokiranih bremz. A bremze niso spustile - rocna je manualna, ne elektronska in je bila sproscena - ko je prisla asistenca je voznik sam videl problem in sprejel odlocitev da nalozi avto.   Bolj so bili odgovori v smeri, vi ste butelj, diagnostika nic ne pokaze, akumulator je pa dober....   Ce ostanemo se enkrat na cesti (sreca da je bilo doma pred garazo), jih bojo slisali....
    • Ekola. Obalna sekcija mazdašev,Gelipter,etcho in moja malenkost, ljubitelji x 186 motorja, smo se  danes zbrali, da skupaj stestiramo novo cx 30 z mini dinotom.  Na žalost (ali srečo) smo dobili na voljo popolnoma novo cx30 z ročnim menjalnikom, z prevoženimi 76,7 kilometri (bilo bi zanimivo testirati z avtomatskim menjalnikom).  Ob prevzemu je bila na števcu povprečna poraba 7,6 l/100. Ok, to itak ni bila realna poraba. Oprema je bila neka srednja, brez usna in ostalega. Aja, bila je v rdeči barvi. 😊 Prvi je sedel za volan Gelipter. Resetitali smo porabo in štartali. Rekel je, da je volan "ful lažji na občutku". Ker je avto skakal po avtocesti kot zajec sem sam preveril, kolikšen je tlak v pnevmatikah. Spredaj je bil 3,7 bar, zadaj 3,5 bar. 😳😳 Wtf??  Na žalost je deževalo in ceste so bile spolzke. Gume so bile Toyo. Najprej ga je Gelipter malo "pognal" po hitri cesti.  Nato smo zavili proti Piranu, da smo spotoma pobrali še Etcho-ta.  Na pol poti je bila poraba 7,6l /100.Vmes je Gelipter števec Resetitali in do Belega križa je poraba padla na 6,3 l/100 (vožnja strogo po omejitvah-regionalka). Nato je z vožnjo nadaljeval etcho. Na prvi "črpalki smo napolnili tlak na 2,5 bar. No, sedaj se je avto obnašal normalno. Etcho-ja smo pustili doma in nadaljevali proti Kopru. Tokrat sem avto vozil sam. Do Kopra je poraba narasla na 7,6l /100. Resda,sem  ga precej priganjal po izolski obvoznici. 😄 Do jakega zaključka smo prišli vsi trije?    1. Da je motor mini dinota  bolj glasen kot x186 (še posebaj, ko ga daš na obrate). Pazili smo, da ga ne nabijamo preko 3000 obratov. 😇   2. Da v nižjih obratih (nekje do 2000) nekako lepše povleče. To se lepo čuti, ko voziš recimo v četrti, v nizki obratih in dodaš gas. Mini dinotu uspe z manj napora pospešit.    3. V prvi prestavi gre x186 precej  bolje ( ali je drugačno razmerje v menjalniku ali ima pa mini dino blokado).    4. X186 pije kak liter manj( ok, mini dino ni ulaufan)    5.V klanec gresta približno enako. Razlika je ta, da mini dino, ko mu padejo obrati in preden menjaš v nižji prestavo, začne bolj "bobneti* kot x186.    6. Vožnja v obeh je enako tiha pri večjih hitrostih.    Zaključek. Ali bi ga imel? Neke velike razlike v vožnji ni. Ne bi ga pa zamenjal za x 186 motor, ker je vseeno nekaj razlike v porabi v korist x186. No, če ne bi bilo druge izbire, bi preživel tudi z mini dinotom. 😊 Z ročnim menjalnikom, seveda. 😉    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.