Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tisti ki imate mo?nost videti podatke preko obd2 me zanima koliko V vam ka?e v prostem teku recimo. Voltaza na control modulu recimo.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Aha, danes sem gledal, se je napetost gibala med 13.5 in 13.9. 

 

Se mi pa zdi, da je bila ?e ne dolgo nazaj nekje okoli 14- 14.4. Ok, ?e klimo vklopim pade za kak slab volt recimo.

 

Zdej pa ne vem, al kaj pe?a ali ne. A ?e preve? pade, se pri?ge kaka lu?ka na armaturki?

Napisano

?e preve? pade, za?ne el. sistem napajati akomulator - in takrat se seveda zasveti opozorilna rde?a lu?ka

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Kako pa to gre v kombinaciji z elektri?nim servom?  :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem se spomnil, da sem vtaknil v 12v vti?nico en quick charger za telefon ipd...Samo dvomim, da bi zaradi tega padla napetost, sploh ker nisem filal telefona takrat :)

Napisano

?e meri? pri pri?ganem avtu mora biti napetost na akumulatorju ve? kot 14V. ?e je manj bo lahko te?ava na alternatorju oziroma regulatorju napetosti ali po doma?e reglerju.

33112_1.png

Napisano

Ja sej nekje pi?e razpon od 13,5 do 14,5. Sedaj kaj je prav pa ne vem. Bom pomeril ?e direkt na akumulatorju.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.