Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo cx 7,ki je v?asih tudi po 1 mesec ne uporabljam. Letos se mi je ?e 2x zgodilo,da mi ja AMZS moral v?igati avto. Aku. je star 2 leti. Vozilo je v gara?i. Zanima me koliko km moram prevoziti,da se ta vsaj pribli?no napolni. Mesto,avtocesta?

Hvala za odgovore.

Napisano

Verjetno je na tej to?ki bistveno bolj smiselno da akumulator polni? z namenskim polnilcem, ker je vpra?anje ?e ga bo alternator sam zmogel.

Napisano
  dne 21. 7. 2017 ob 9:34 je izacus napisal:

Verjetno je na tej to?ki bistveno bolj smiselno da akumulator polni? z namenskim polnilcem, ker je vpra?anje ?e ga bo alternator sam zmogel.

Saj danes mi je v?gal po 3 tednih,samo bolj na ?krge. Prevozil sem cca 25 kilometrov,ali je to kaj ali ni?.

Napisano
  dne 21. 7. 2017 ob 9:43 je Dare Kosterca napisal:

Saj danes mi je v?gal po 3 tednih,samo bolj na ?krge. Prevozil sem cca 25 kilometrov,ali je to kaj ali ni?.

 

 

Pomoje je 25 km bolj ko ne nic... Sploh ker je porabnikov toliko... da se bolj malo polni...e dino ce bi vse ugasnil med voznjo (luci, radio, klimo,...) 

 

Najbolje ga je priklopit cez noc na ponilec... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 21. 7. 2017 ob 10:39 je Jest napisal:

Pomoje je 25 km bolj ko ne nic... Sploh ker je porabnikov toliko... da se bolj malo polni...e dino ce bi vse ugasnil med voznjo (luci, radio, klimo,...) 

 

Najbolje ga je priklopit cez noc na ponilec... 

Ja,saj to sem naredil,samo klinc ko nih?e od sosedov nima polnilca,tisti ki ga ima pa je na morju.

Napisano
  dne 21. 7. 2017 ob 10:49 je Dare Kosterca napisal:

Ja,saj to sem naredil,samo klinc ko nih?e od sosedov nima polnilca,tisti ki ga ima pa je na morju.

 

Jaz ima CTEK tamocnega (CTEK MXS 25 za Start&Stop akumulatorje)... Ce bos prisel do okolice Medvod, ga lahko posodim ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 21. 7. 2017 ob 11:04 je Jest napisal:

Jaz ima CTEK tamocnega (CTEK MXS 25 za Start&Stop akumulatorje)... Ce bos prisel do okolice Medvod, ga lahko posodim ... 

Joj hvala,toda zjutraj moram na ?tajersko in ga ne bi imel kdaj vrniti-se bom ?el raje ene par krogov okoli Lj. peljat.

Napisano
  dne 21. 7. 2017 ob 10:49 je Dare Kosterca napisal:

Ja,saj to sem naredil,samo klinc ko nih?e od sosedov nima polnilca,

?e bi imel jaz tako zanikrne sosede bi se preselil.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ja no.vsak 1 dan polni + dan za rezervo

 

Nasa pa 5 pa mava vsaj 2 polnilec...pa se avtoservis ma en :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 21. 7. 2017 ob 13:03 je Mrau?k M?k napisal:

Doma imam 3 pa nisem mehanik. Enga lahko prodam. Cijena - prava sitnica (prosto po siru Oliverju)

Se zmeniva na zasebcu... ?eprav ne vem kaj je to,prej sem imel Kio Sorento,tko bolj za okras in je vedno kresnila tudi po enem mesecu,pa je bil akumulator star ene 7 let Bosch silver se mi zdi. A Mazda pa kar na suho nekaj ?re ali kako.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.