Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kakor se to sli?i iz posnetka na youtube, bi rekel, da se sli?i ventilator. Daj ga na nulo in probaj ?e enkrat. Mogo?e ma? kako suho listje okol vetrnice al je pa motor?ek ?e mal zmatran.

Napisano

ventilator v kabini mislis ... v kabini sem imel vse izklopljeno

 

Poslano z mojega MHA-L29 z uporabo Tapatalk

Napisano

sej mote?e nekak ni ... me pa zanima kaj je vzrok tega

 

Poslano z mojega MHA-L29 z uporabo Tapatalk

Napisano

Hmmm, mislim, definitivno se sli?i kot kak ventilator. Mogo?e ima avtoradio kak ventilator?ek zadaj, da mu hladi elektorniko. Kak podoben, kot so na ra?unalnikih. Tudi na PC znajo po dolo?enem ?asu ropotat, ko se na vetrnici prah nabere in ko se le?aj?ki posu?ijo.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Imam mazdo premacy in zvok armaturne je dvakrat huj?i bolj ropo?e neni okoli radija nekaj ropo?e pa me ne moti tko zelo

 

Poslano z mojega HUAWEI VNS-L21 z uporabo Tapatalk

Vzami ven ventilator in ga o?isti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

ta ventilator je zaavtoradiu...,??

 

Poslano z mojega MHA-L29 z uporabo Tapatalk

al morim kje drugre razkopati..

 

Poslano z mojega MHA-L29 z uporabo Tapatalk

Napisano

Mo?no, da je za avtoradiem, ker je tudi kabinski filter skrit  u PM v teh trojkah. Poglej malo YT

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

bom ta teden posvetil neki ?asa tej zadevi da vidim v katerem grmu ti?i zajec

 

Poslano z mojega MHA-L29 z uporabo Tapatalk

Napisano

hej ne seri z razdiranjem za radijem ker ne bo? ni? na?el.

Imel sem enak zvok pri moji mazdi 3 in problem..........je v temperaturnem senzorjem  kabine  ki se nahaja DESNO  od volana  v vi?ini kolen. Poglej  so neke majhne re?ice notri pa je tipalo z ventilatorjem in ta ropota-  potolci   da vidi? ?e je to .

evo ?e link  o ?em govorim

 

 

upam da je pravo :P----hehehe mora bit

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

evo to je ta zvok jea

 

Poslano z mojega MHA-L29 z uporabo Tapatalk

zdej vemo kje je problem ... super ... hvala.. ?e si kje blizu Celja dobi? za pivo

 

Poslano z mojega MHA-L29 z uporabo Tapatalk

Napisano

Ni blema .....Jaz sem tudi skoraj doktoriral ampak hitro na?el te?avo ?tromar pa? :)  sem pa dal vmes   silikonske podlo?ke in je zadeva bila re?ena.

hvala in se ob priliki vidimo na kakem meetu

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.