Skoči na vsebino

Odmi?na gred

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ist tko iz firbca me zanima ?e kdo ve ?e obstajajo ?portne odmi?ne gredi za mazdo, sploh za tele na?e motorje 1.5 16v, no ?e obstajajo kolk pa kej ko?tajo in kaj pridobi? z njimi ?e jih vgradi? v avto?

Napisano

Koliko jaz vem obstajajo, stanejo kar dosti pridobi? nekaj na mo?i vendar mora? vozit v visokih obratih.... pa mislim da je blo glede tega enkrat ?e dosti napisano

Napisano

Koliko jaz vem obstajajo, stanejo kar dosti pridobi? nekaj na mo?i vendar mora? vozit v visokih obratih.... pa mislim da je blo glede tega enkrat ?e dosti napisano

 

Sem iskal pa mislim, da ni bilo ni? napisano ali pa ste uporabljale druga?ne izraze, ne odmi?ne, cam... Sem ?e dal pod iskanje pred ?asom razne take besede pa nisem ni? na?el. :whatever:

KLIKNI TUKAJ, nato klikni products. Izberi Performance camshafts and accessories, nato izberi Performance camshafst in na koncu Mazda. Kolikor jaz to razumem pomeni regrind, da tvojo predelajo (ali eno, ki jo prinese?). Ker Price New ni? ne pi?e torej obstaja le ta varianta. <_< Sem jim poslal email pa o?itno niso resni...

Pomoje bi dobil nekaj konjev mogo?e bi se pribli?al 100ki, ?e bi imel tak?no pro?njo (imajo razli?ne programe: street, racing, drag).

Vsaka znamka ima svoje najbolj vzdr?ljive motorje (in primerne za tunat) in pri Mazdi to ni Z5 ampak sta naprimer B6 in BP. Pri Nissanu SR20DE (2.0, 200 SX, GTi-r...), pri Hondi B16 (killer bee-VTi), pri Mitsubishiju 4G63 (Lancer)... Potem imamo ?e ?vohnej?e verzije: Nissanov GA16DE (1.6), Hondin D16 (ESi)... ?e ?e? tunat avto so to motorji ki se jih spla?a imeti pod haubo. Kar vtipkaj te kode in imena firm v Google pa bo? videl koliko zadetkov bo. Ko vpi?e? Z5 bo? lahko sre?en, da bo? na?el kaj zanimivega....

 

Za tunat pa ne najde? nić sploh.>moj sklep (vsaj jaz sem ugotovil to): Ne spla?a se motorja kaj dost rihtat v tej smeri... :(

PS: po?lji jim ?e ti kak?en email, ?e bodo vsaj kaj pametnega odgovorili...

Napisano

pri temle motorju Mazda 323 / MX 3 / MX 5 1.9 16V (engine BP DOHC) hydro in pri Mazda 323 1.6 - 1.9 16V Turbo (engine B6 & BP DOHC) hydro je vsaj cena napisana in to malo manj kot 130 EUR stoposto je treba ?e kej na motorju zamenat :huh:

Napisano

...bog ve ?e je kak?en majstr pri nas, sam pa po moje da ne gre? delat tegale, verjetno tole nardi kak?na ma?ine, ker tole mora biti precizno nata?no popedenano.

Napisano

...bog ve ?e je kak?en majstr pri nas, sam pa po moje da ne gre? delat tegale, verjetno tole nardi kak?na ma?ine, ker tole mora biti precizno nata?no popedenano.

 

 

Sej nisem mislil na roke, poznam ene dva zelo dobra drejerja, ki bi bila pomoje to sposobna darediti, samo ko je kon?ana je potrebno ?e nekaj kemi?ne obdelave ali nekaj podobnega

Napisano

kolkor je meni znano je treba pri tem postopku zamenjat naknadno ?e vzmeti ventilov, ?e ne kar celega kompleta ventilov (sportna odmicna gred sili ventile v daljse hode), reprogramiran eprom, pa seveda brez sportnega izpusnega sistema (kolektor-zadnji lonec) in mogoce se sportnega filtra...se tista razlika v moci, po mojem skromnem mnenju, sploh nebi tolko poznala...

 

kolko konjev se da pridobit...hmmm...od 1 pa do 20 mogoce...v najboljsem primeru :ne vem:

 

 

Se vedno je za tunanje najbolj primeren turbo-motor...vse ostalo je kup denarja pa malo muzike...

 

turbine in odmi?ne gredi v SLOVENIJI

servis turbin v SLOVENIJI

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ni nujno menjati vzmeti. Odvisno kako ostre so odmi?ne.

Primer: Za SR20DE lahko da? naprimer odmi?ne, ki ti dajo ene 6 konjev v vi?jem obmo?ju, 2 v ni?jem (S3 cams- street) ali pa ene, ki ti dajo 14 konjev v vi?jem obmo?ju in 5 manj v ni?jem (C3 cams)... Govorim za povpre?no vrednost saj z C3 dobi? namesto maksimalno 136 kar 164 konjev!!! Pri C programu je pa potrebno menjat vzmeti, ker pride do raznih problemov, ko originalne vzmeti niso sposobne dovolj hitro zapreti ventile, ker so odmi?ne tako ostre. Lahko pride celo do kontakta med ventili in bati.

?e ena dobra lastnost drugih odmi?nih je v?asih, da so varnej?e pri maksimalnih obratih oziroma so stabilne tudi namesto pri blokadi 7800 (serijsko) kar pri 8200 (?e ga ptem ?e ?ipa?).

Se pa jasno spla?a prej u?timat celoten izpu?ni sistem (kolektor, ?porten kat- ali pa kar brez, celotna cev iz enega konca, ?porten lonec...) in pa kak?en CAI (cold air intake), da avto res optimalno zadiha. :vesel:

Potem ima? veliko bolj odziven in hiter avto...

 

?e jih dela en majster je vpora?anje koliko bo? dobil in ?e bodo varne. :huh: Ne bi rad, da pride do kak?nega takega efekta kot sem napisal. :ne vem: Za ti dve firmi pa prvi? sli?im...

Mare B6 se pa ?e spla?a rihtat. :vesel:

Napisano

Predvsem je va?no, da je vzmet na ventilih dovolj mo?na da pravo?asno zapre ventil in, da ventil zaradi ostre odmi?ne gredi ne "ska?e" ampak je ves ?as v kontaktu z odmi?no gredjo. Ker ?e ne, se zgodi ravno to kar pi?e Symon. Pa ?e pozitiven efekt uporabe ostrej?e odmi?ne gredi se zaradi tega izni?i.

33112_1.png

Napisano

bravo fanta...jaz ne znam tko specificno napisat sramezljiv

 

a kdo pozna ti dve firmi??

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

ja za turbomedia sem ?e sli?al samo v tem smislu za popravilo turbin in za nove dobit kej ve? zaenkrat ?e ne, om ?e kej vpra?al.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.