Grega_ Napisano 1. december, 2005 Prijavi Napisano 1. december, 2005 ?ist tko iz firbca me zanima ?e kdo ve ?e obstajajo ?portne odmi?ne gredi za mazdo, sploh za tele na?e motorje 1.5 16v, no ?e obstajajo kolk pa kej ko?tajo in kaj pridobi? z njimi ?e jih vgradi? v avto? Citiraj
Mazda323 Napisano 1. december, 2005 Prijavi Napisano 1. december, 2005 Koliko jaz vem obstajajo, stanejo kar dosti pridobi? nekaj na mo?i vendar mora? vozit v visokih obratih.... pa mislim da je blo glede tega enkrat ?e dosti napisano Citiraj
Symon Napisano 1. december, 2005 Prijavi Napisano 1. december, 2005 Koliko jaz vem obstajajo, stanejo kar dosti pridobi? nekaj na mo?i vendar mora? vozit v visokih obratih.... pa mislim da je blo glede tega enkrat ?e dosti napisano Sem iskal pa mislim, da ni bilo ni? napisano ali pa ste uporabljale druga?ne izraze, ne odmi?ne, cam... Sem ?e dal pod iskanje pred ?asom razne take besede pa nisem ni? na?el. KLIKNI TUKAJ, nato klikni products. Izberi Performance camshafts and accessories, nato izberi Performance camshafst in na koncu Mazda. Kolikor jaz to razumem pomeni regrind, da tvojo predelajo (ali eno, ki jo prinese?). Ker Price New ni? ne pi?e torej obstaja le ta varianta. Sem jim poslal email pa o?itno niso resni...Pomoje bi dobil nekaj konjev mogo?e bi se pribli?al 100ki, ?e bi imel tak?no pro?njo (imajo razli?ne programe: street, racing, drag).Vsaka znamka ima svoje najbolj vzdr?ljive motorje (in primerne za tunat) in pri Mazdi to ni Z5 ampak sta naprimer B6 in BP. Pri Nissanu SR20DE (2.0, 200 SX, GTi-r...), pri Hondi B16 (killer bee-VTi), pri Mitsubishiju 4G63 (Lancer)... Potem imamo ?e ?vohnej?e verzije: Nissanov GA16DE (1.6), Hondin D16 (ESi)... ?e ?e? tunat avto so to motorji ki se jih spla?a imeti pod haubo. Kar vtipkaj te kode in imena firm v Google pa bo? videl koliko zadetkov bo. Ko vpi?e? Z5 bo? lahko sre?en, da bo? na?el kaj zanimivega.... Za tunat pa ne najde? nić sploh.>moj sklep (vsaj jaz sem ugotovil to): Ne spla?a se motorja kaj dost rihtat v tej smeri... PS: po?lji jim ?e ti kak?en email, ?e bodo vsaj kaj pametnega odgovorili... Citiraj
Grega_ Napisano 1. december, 2005 Avtor Prijavi Napisano 1. december, 2005 pri temle motorju Mazda 323 / MX 3 / MX 5 1.9 16V (engine BP DOHC) hydro in pri Mazda 323 1.6 - 1.9 16V Turbo (engine B6 & BP DOHC) hydro je vsaj cena napisana in to malo manj kot 130 EUR stoposto je treba ?e kej na motorju zamenat Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 1. december, 2005 Prijavi Napisano 1. december, 2005 He he jaz imam B6, gremo tunat Kaj pa ?e jih sam naredi? (kak?n majster) pa da je malo bolj u?pi?ena, ve?ji hodi ventilov? Citiraj
Grega_ Napisano 1. december, 2005 Avtor Prijavi Napisano 1. december, 2005 ...bog ve ?e je kak?en majstr pri nas, sam pa po moje da ne gre? delat tegale, verjetno tole nardi kak?na ma?ine, ker tole mora biti precizno nata?no popedenano. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 2. december, 2005 Prijavi Napisano 2. december, 2005 ...bog ve ?e je kak?en majstr pri nas, sam pa po moje da ne gre? delat tegale, verjetno tole nardi kak?na ma?ine, ker tole mora biti precizno nata?no popedenano. Sej nisem mislil na roke, poznam ene dva zelo dobra drejerja, ki bi bila pomoje to sposobna darediti, samo ko je kon?ana je potrebno ?e nekaj kemi?ne obdelave ali nekaj podobnega Citiraj
mazda-mx3 Napisano 2. december, 2005 Prijavi Napisano 2. december, 2005 kolkor je meni znano je treba pri tem postopku zamenjat naknadno ?e vzmeti ventilov, ?e ne kar celega kompleta ventilov (sportna odmicna gred sili ventile v daljse hode), reprogramiran eprom, pa seveda brez sportnega izpusnega sistema (kolektor-zadnji lonec) in mogoce se sportnega filtra...se tista razlika v moci, po mojem skromnem mnenju, sploh nebi tolko poznala... kolko konjev se da pridobit...hmmm...od 1 pa do 20 mogoce...v najboljsem primeru :ne vem: Se vedno je za tunanje najbolj primeren turbo-motor...vse ostalo je kup denarja pa malo muzike... turbine in odmi?ne gredi v SLOVENIJIservis turbin v SLOVENIJI Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Symon Napisano 2. december, 2005 Prijavi Napisano 2. december, 2005 Ni nujno menjati vzmeti. Odvisno kako ostre so odmi?ne. Primer: Za SR20DE lahko da? naprimer odmi?ne, ki ti dajo ene 6 konjev v vi?jem obmo?ju, 2 v ni?jem (S3 cams- street) ali pa ene, ki ti dajo 14 konjev v vi?jem obmo?ju in 5 manj v ni?jem (C3 cams)... Govorim za povpre?no vrednost saj z C3 dobi? namesto maksimalno 136 kar 164 konjev!!! Pri C programu je pa potrebno menjat vzmeti, ker pride do raznih problemov, ko originalne vzmeti niso sposobne dovolj hitro zapreti ventile, ker so odmi?ne tako ostre. Lahko pride celo do kontakta med ventili in bati. ?e ena dobra lastnost drugih odmi?nih je v?asih, da so varnej?e pri maksimalnih obratih oziroma so stabilne tudi namesto pri blokadi 7800 (serijsko) kar pri 8200 (?e ga ptem ?e ?ipa?). Se pa jasno spla?a prej u?timat celoten izpu?ni sistem (kolektor, ?porten kat- ali pa kar brez, celotna cev iz enega konca, ?porten lonec...) in pa kak?en CAI (cold air intake), da avto res optimalno zadiha. Potem ima? veliko bolj odziven in hiter avto... ?e jih dela en majster je vpora?anje koliko bo? dobil in ?e bodo varne. Ne bi rad, da pride do kak?nega takega efekta kot sem napisal. :ne vem: Za ti dve firmi pa prvi? sli?im... Mare B6 se pa ?e spla?a rihtat. Citiraj
Boss Napisano 2. december, 2005 Prijavi Napisano 2. december, 2005 Predvsem je va?no, da je vzmet na ventilih dovolj mo?na da pravo?asno zapre ventil in, da ventil zaradi ostre odmi?ne gredi ne "ska?e" ampak je ves ?as v kontaktu z odmi?no gredjo. Ker ?e ne, se zgodi ravno to kar pi?e Symon. Pa ?e pozitiven efekt uporabe ostrej?e odmi?ne gredi se zaradi tega izni?i. Citiraj
mazda-mx3 Napisano 2. december, 2005 Prijavi Napisano 2. december, 2005 bravo fanta...jaz ne znam tko specificno napisat a kdo pozna ti dve firmi?? Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
apcih Napisano 3. december, 2005 Prijavi Napisano 3. december, 2005 ja za turbomedia sem ?e sli?al samo v tem smislu za popravilo turbin in za nove dobit kej ve? zaenkrat ?e ne, om ?e kej vpra?al. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.