Skoči na vsebino

MX5 MK III , menjava izpuha - predlogi


Owen

Priporočeno sporočilo

Pred kratkim sem ?eni kupil MX5...lep avtek, moti me le vi?ina in izpuh. odlo?itev je padla, gor grejo Eibach fedre in drugi izpuh.

 

Pozna kdo Scorpion cut beck varianto ? O tem razmi?ljam....nasveti dobrodo?li...hvala...

 

https://www.scorpion-exhausts.com/mazda-mx5-mk33-5-2005-2015-primary-cat-back-system-daytona

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 9 mesecev kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...

Da malo obudim tole temo. Kak?no je kaj stanje glede menjave vzmetenja in zadnjega lonca? Tudi sam bi rad zamenjal pa ne vem ?e je potrebno z vzmetmi zamenjati tudi bla?ilce in kje naj sploh gledam za lonce v slo (po?tnina iz tujine ni poceni).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede menjave vzmetenja in izpuha je tako da mora imeti papirje (tuv, abe..), drga?e ne bo? mogel homologirat, kar pa posledi?no pomeni probleme s policijo, odvzem tablic, kazen...

Lahko menja? samo vzmeti ni problem, dobro pa je menjat tudi amortizerje za bolj ?portne, ?e posebej ?e da? vzmeti ki zni?ajo ve? kot 3cm.

En nasvet iz mojih izku?enj, ne priporo?am tr?anja oem amortizerjev pri Vugi NG, pravtako ne priporo?am gewinde-nastavljivi amortizerji in fedre po vi?ini, brez nastavitve trdote amortizerjev.

Oboje je bilo pretrdo za normalen avto!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.