Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ma bi moral vzet dd namesto exo+. Zadaj pa namesto dhr assegai in bi bil zaliman na progo. Glede na to kake podvige @etcho načrtuje 

 

Ko svoje skurim so trenutno ene 3-4 gume v igri. 

Schwalbe v radial izvedbi mogoč shreda ali magic mary

Maxis assagai ali novi high roler (evribodi spredi zadi)

In continental kryptotal.

 

Kar se pritiska tiče si na telefon nalož wolftooth tyre pressure calculator. Je kr par podatkov za vnesti (teža, dimenzije gume, temperatura, kje se voziš, če imaš tubless ali inserte...) tko da dobiš en basic reference.

 

Popravljeno od TBA
Napisano
pred 5 minutami je TBA napisal:

Ma bi moral vzet dd namesto exo+. Zadaj pa namesto dhr assegai in bi bil zaliman na progo. Glede na to kake podvige @etcho načrtuje 

 

Ko svoje skurim so trenutno ene 3-4 gume v igri. 

Schwalbe v radial izvedbi mogoč shreda ali magic mary

Maxis assagai ali novi high roler (evribodi spredi zadi)

In continental kryptotal.

 

Kar se pritiska tiče si na telefon nalož wolftooth tyre pressure calculator. Je kr par podatkov za vnesti (teža, dimenzije gume, temperatura, kje se voziš, če imaš tubless ali inserte...) tko da dobiš en basic reference.

 

Bodo kar v redu. Mi ijh je predlagal prodajalec, ki je med drugim tudi sam dober kolesar in je veliko prog tudi pomagal delat. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je etcho napisal:

Za začetek probaj z 1,8.

Na svojem mam 1.9 spredaj zadaj 

 

Bi šli nasledno panoramsko Solčava? Cca 45km 1300m višincev, 6ur s postanki? 

 

Tole sem gledal. Če bi se nam še kdo s kakim treking kolesom pridružil bi pač malo priredili pot. Sam poti ne poznam tak da bi malo raziskovali

 

CONNECT.GARMIN.COM

Distance 45.58 km | Time 6:14:22 | Speed 7.3 kph | Elevation 1,311 m

 

 

 

 

Popravljeno od TBA
Napisano

Kako milsiš na limitu? Dejansko ti jo scuza, če maš daljšo furo po 1300-1500 narejenih višincev?

 


image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je TBA napisal:

Na svojem mam 1.9 spredaj zadaj 

 

Bi šli nasledno panoramsko Solčava? Cca 45km 1300m višincev, 6ur s postanki? 

 

Tole sem gledal. Če bi se nam še kdo s kakim treking kolesom pridružil bi pač malo priredili pot. Sam poti ne poznam tak da bi malo raziskovali

 

 
CONNECT.GARMIN.COM

Distance 45.58 km | Time 6:14:22 | Speed 7.3 kph | Elevation 1,311 m

 

 

 

 

Ni slaba ideja. 

 

 

Napisano
pred 12 minutami je Tilen5 napisal:

Kako milsiš na limitu? Dejansko ti jo scuza, če maš daljšo furo po 1300-1500 narejenih višincev?

 

Baterija je 340 Wh ...

Napisano

To je kot ,da bi mesarju rekel, da ima računalniški procestor niti. Po domače prosim :D

 


image.jpeg

 

Napisano

Po domače, baterija ima več kot pol manjšo kapaciteto od težkokategornih ebajkov. Računaj, da so baterije v teh od 700 Wh naprej.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Men ji bi v vsakem primeru scuzalo, zato pa ostajam na teh dinozavrih katere poganjaš na "šunke", kot bi boss rekel.

  • Všeč 2
  • Haha 1

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 48 minutami je Tilen5 napisal:

Men ji bi v vsakem primeru scuzalo, zato pa ostajam na teh dinozavrih katere poganjaš na "šunke", kot bi boss rekel

Z mojim "težkokategornikom" naredim lahko ob 1000 višincih okoli 100 km. 

To bi bilo zadosti tudi zate.😊

 

 

Napisano (urejeno)

Hmm mogoče, čeprav dvomim. Letos je v planu še mal pojačat višince.

image.png

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 4 urami je etcho napisal:

Ideja je dobra! Samo 1300 vm z mojim kolesom, sem skoraj na limitu z baterijo.

Tam sem vozil ene parkrat:

 

https://www.strava.com/activities/933759119

https://www.strava.com/activities/1104007337

https://www.strava.com/activities/3765437714

 

Sej bomo verjetno vsi. Na obali sem bil zelo varčen pa mi je ostalo 55% 

Napisano

Panoramska cesta je luštna zadevca, sem jo že nekajkrat prevozil; parkiral pred Mercatorjem v Solčavi, potem pa na poganjalca, skupaj s postanki mi ta krog vzame manj kot 2h (toliko je namreč dovoljeno tam parkiranje, pa sem si zapomnil). No vozil sem s povprečnim trekking poganjalcem, pa tudi forma ni oz. ni bila Rogličevsko-Pogačarska, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

45km in 1300višincev v majn kot 2h? To pomeni povprečno nad 23km/h...

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je Tilen5 napisal:

45km in 1300višincev v majn kot 2h? To pomeni povprečno nad 23km/h...

Iz Solčave gor na panoramsko in potem spust nazaj na izhodišče nikakor ni 45km, v spominu imam nekih 26 ali nekaj takega, ne spomnim se točno, ker mi je potem voda v obliki dežja, števec "izjebala" :(

 

Tako da ja, bilo je nekih uro in 45min če se ne motim. Brez postavljanja rekordov, no nazvdol sem kar usekan in trenutno najvišja zabeležena hitrost na (novem) števcu je 73kmh, prej pa je bilo 84 in nekaj drobiža, če me spomin ne vara. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pardon , jaz sem mislil da misliš tisto furo ki jo je dal TBA 

CONNECT.GARMIN.COM

Distance 45.58 km | Time 6:14:22 | Speed 7.3 kph | Elevation 1,311 m


za 26km pa res ni panike ne :)

 


image.jpeg

 

Napisano

mam pa še eno idejo ki pa je malo bol 🤪in bi moral preverit pr bivšem sodelavcem če je sploh dovoljeno oz možno :) 

 

s kolesom čez logarsko pa do slapa rinka :P 

Napisano

Jaz sem bil 4.leta nazaj iz Solčave po panoramski glavnii cesti mimo Matkovega kota naprej do slapu Rinka (parkinga pri koči) s trekingom 28col, 32( gume) in gre brez problema, le proti M.kotu gre bolj počasi zaradi makedama, ki je samo tukaj par kilometrov! 

Lahko se tudi malo skrajša tura, če se spustiš v L. dolino po glavni cesti, ki pripelje s Pavličevega sedla v dolino. Tole bi bilo bolj primerno za treking kolesa. Prva pa za gorce. 

Lep izlet oziroma srečanje bi lahko bilo, če bi se dobili. Eni, ki imate pomoč el. bi nas verjetno morali malo čakat! Morali bi vse skupaj vzeti kot izlet ne tekmovanje.... 🤗😉

 

Napisano

Sem vas pa jaz mislil povabit tudi na Menino, na eno krožno turo (se moram še posvetovat s kolegom Menincem: Moravškim Mačkom), da bi recimo štartali na Črnivcu, pa gor čez Šmiklavž in do doma na menini, potem pa spust preko Bibe planine in povratek preko Polane nazaj na Črnivec. Večino časa makadam, ampak s treking biciklom ponavadi nisem imel težav, nisem pa nek ŠTOR :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Sem vas pa jaz mislil povabit tudi na Menino, na eno krožno turo (se moram še posvetovat s kolegom Menincem: Moravškim Mačkom), da bi recimo štartali na Črnivcu, pa gor čez Šmiklavž in do doma na menini, potem pa spust preko Bibe planine in povratek preko Polane nazaj na Črnivec. Večino časa makadam, ampak s treking biciklom ponavadi nisem imel težav, nisem pa nek ŠTOR :)

 

Zmaj, ti imaš neprimerljivo več izkušenj z Menino, tako da jaz kakšnega hudo pametnega nasveta ne morem dati. Tamkajšnje makadamske poti so krasne tudi za adrenalinsko manj odvisne kolesarje. Gor sem videl tudi ljudi z gravel bicikli, pa upokojenke z električnimi...

 

Na bicikel se nisem usedel že od decembrskega prevračanja. Rama me že vedno lepo heca. Sem pa ravno včeraj kupil novo čelado, povsem identično tisti, ki sem jo polomil. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.