Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Zjutraj cca -5 in moj mazdilak ne kresne v prvo. Pridem v firmo (-7) in ga na parkiri??u ponovno v?gem. Rabi ?e dlje kot doma, cca 3-4sec verglanja. <_<

 

Ima kdo kak?no dobro idejo kaj je vzrok?

 

2.3 motor, sve?ke menjane, kabli tudi, accu dober (80%), bencina dost

BRUUM-BRUUM

Napisano

Pumpa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Okej, dve zadevi, bom probal najt kako preizkusit delovanje.

 

Je pa tko da vergla ?ist uredu in tudi premika ma?ino, ampak ne kresne in ne kresne.

A je to olaj?evalna okoli??ina ali ne?

 

Ker ravno pred mrazom sem bil pri mehankarju zaradi druge te?ave in se mi res ne da spet hodit :rolleyes: 

BRUUM-BRUUM

Napisano

Okej, dve zadevi, bom probal najt kako preizkusit delovanje.

 

Je pa tko da vergla ?ist uredu in tudi premika ma?ino, ampak ne kresne in ne kresne.

A je to olaj?evalna okoli??ina ali ne?

 

Ker ravno pred mrazom sem bil pri mehankarju zaradi druge te?ave in se mi res ne da spet hodit :rolleyes:

?e vergla definitivno ni ?tarter. ?tarter ko zaj dela tk tk tk tk. Tako da ali bencin (pumpa, filter ali celo zmrznjeno kaj) ali pa elektrika (aku, sve?ke), samo ?e vergla pomeni da je ?trom.

 

my money je na ?rpalki v tanku. Mislim, da jo bencinar ima? tle sem pa bos....

 

kaj pa je bila tista druga te?ava - lahko je povezano ali pa kaj v zvezi s sestavljanjem nazaj....pa sode? po podpisu je LPG??? Vsak info pomaga

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Druga te?ava je bila zluknjan kolektor in po popravilu prede kot mucek, tko da dvomim da je povezano. :)

 

Je LPG, ampak vedno na bencin ?tarta.

 

Ima pa 260kkm in je letnik 03, mogo?e so po?asi tudi ?e kak?ne cevi ?voh in sedaj pri nizkih temperaturah ne tesni ve?.

 

Bomo vidli kaj bo jutri ko bo ?e malo bolj mrzlo

BRUUM-BRUUM

Napisano

Ja ampak kompresija ventilov ima vezo z obema.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kolk prevo?enih na plin, kater sistem, mazanje ventilov da/ne?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kaj pa vzigalna tuljava, imas dobro?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na plin cca 80-90k, sigas vgradil, ventili od europegas, ra?unalnik ag zenit pro, mazanje jlm mehansko. Vse redno servisirano, vsi mehaniki so rekli da je vse ok. Tudi napak ne javlja ra?unalnik.

 

Vzigalno tuljavo nimam pojma kolk mam dobro :) Se je danes zjutraj 1. pojavila ta te?ava, druga?e je lepo vedno v?gal, tudi lanskoleto ob ve?jem mrazu ni bilo te?av.

 

Spije pa precej olja, ampak ga ima vedno dovolj.

 

A lahko karkoli od mo?nih vzrokov sam pregledam? Nisem ravno z dvema levima, ampak avtomehanik pa ?e ne

BRUUM-BRUUM

Napisano

Okej, danes zjutraj enako mraz, v?gal normalno, max 2x obrnil.

 

Mo?no da imam z vlago/vodo kaj problemov. V?eraj jo je imel precej not (tudi mokro pod voznikovim tepihom), sem potem dalj?o turo delal in dobro posu?il.

BRUUM-BRUUM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.