Skoči na vsebino

Trabi in Wartburghini

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No, Wartburg ima moj glas - mene si prepri?al! :ouje::hohoho:

Papa, Tomi
Napisano

sam resno govorim brez zajebancije, wartburgov zvok motorja je prav svetoven...kot porsche :)

 

@boss: wartburg ma ljubljana tablico, trabant pa titograd :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?ist mo?no da so v slo posnel to reklamo, ?e so na rtv snemal prve barvne reklame za Italijo in jim poturili SECAM ali PAL se ne spomnim to?no. SECAM oz PAL so pa barvni standardi kako naj dela barvna TV, nekaj z koliko vrstic ima zaslon in koliko pikslov v vrstici

Napisano

125 km/h :)

 

57 nogometnih ?og v prtlja?nik :):D

 

mesto za 5 oseb, moderna karoserijska oblika...

 

novi Wartburg 1000 ! :D

 

pti Trabiju me je pa najbolj nasmejalo, da je udoben za 4 osebe :P

 

mljuh... samo takratni standardi so bili druga?ni od sedajih ... tak da naj jim bo B)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ampak tista scena kako Wartburg zavira... kot da ne bi bilo notr amortizerjev :D vse ska?e gor in dol

 

 

 

Druga?e pa sem tudi sam imel Wartburga sramezljiv letnik 1990 - je pa bil to ?e s ?tiritaktnim 1.3 motorjem (60KM, samonastavljivi ventili, avtomatski zaug) tako, da ni ve? imel japonskega imena "Jakodimi"

 

Najbolj zanimivo pri tem avto je bilo, da je imel spodaj ?e ?asijo (tako kot hro??) in ravno zaradi tega je kljub dol?ini 4,40m (500litrski prtlja?nik v limuzini :D) imel avto samo 950kg. Na zunaj je zgledal res ubogo samo je bil presenetljivo ?ivahen in pa kar je bilo najpomembnej?e, da sem lahko skoraj vse popedenal sam. Recimo ko se mi je zlomil (dobesedno) hladilnik sem sam iz bakra naredil nove cevi in zatalil plastko pa je delovalo do takrat, ko sem ga prodal. Kaj ?e? lep?ega za ?tudenta brez denarja pa s povpre?nim znanjem tehnike. Motorni prostor je bil tako velik kot, da bi hoteli notri tla?iti motorje V8 ne pa 1.3 ?tririvaljne mlin?ke. Je pa to super saj si za ?alo pri?el do kateregakoli dela pri motorju.

 

V glavnem so takrat ?tudentje, ?e so sploh imeli avto v ve?ini jezdili jugi?e in stojadine jaz sem bil pa taglavn frajer :lol: ker sem imel limuzino.

 

Pred Wartburgom sem imel Pugija 305 in ?e danes lahko re?em, da je bil Wartburg vsaj za razred bolj?i (pospe?ki, var?nej?i motor, podvozje) avtomobil in vsaj za dva do tri razrede cenej?i za vzdr?evanje.

 

Za konec pa ?e ena zanimivost - v njem je bil ?tevec za hitrost, ki je bil vzet ?e iz modela, ki je v tej reklami in je imel top speed 125km/h. Ta ?tevec je imel zadnjo ?tevilko napisano 140 in za njim ?e eno ?rtico kot za 150 km/h. Da ne bi ?el prehitro je imel vgrajen mehanski limiter max. ?t obratov motorja in tako je res ?el max. 145km/h dokler enkrat ta limiter ni crknil. Potem je pa ?lo po ravnem tudi 165km/h in po vrhni?kem klancu navzdol tudi 190km/h (takrat je kazalec za hitrost pri?el naokrog in se zataknil za pal?ko ki ozna?uje 0km/h) :D

33112_1.png

Napisano

(takrat je kazalec za hitrost pri?el naokrog in se zataknil za pal?ko ki ozna?uje 0km/h) :D

 

 

Boss to se je meni na katrci zgodilo.... ?zmeden? Lepi stari ?asi....hihihihi

Feel free....

Napisano

Tip pa res profesionalno pade in bi skoraj rekel, da mu je zares spodrsnilo.. :bravo:

33112_1.png

Napisano

He he,nostalgija..... :D V moji mladosti je blo tega na cesti ko smetja.... :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

a ma kdo ?e kak?no reklamo od jugi?a - tisto, ki je imela slogan "malo tra?i, puno pru?a" :hohoho:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.