Skoči na vsebino

mazda cx-7 nosilci za kolo


bor23

Priporočeno sporočilo

pozdravljeni...

 

kot voznik mazde ze skoraj 10 let ( dve 6tici ), sem sedaj kupil mazdo cx-7. Imam pa vprasanje, a kdo mogoce ve, ce se na prtljazna vrata da montirati kaksne nosilce za kolesa ??? glede na to, da imajo vse mazde plasticen spokler na vrhu prtljaznih vrat ( vsaj te ki sem jih jaz vozil ), ter zaradi tega niso thuletovi prtljazni nosilci kompatibilni za omenjeno vozilo...v primeru da jih ni pa kolebam med montazo vlecne kljuke oz nakupom stresnih nogic s preckami.

 

Hvala za odgovore.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni...

 

kot voznik mazde ze skoraj 10 let ( dve 6tici ), sem sedaj kupil mazdo cx-7. Imam pa vprasanje, a kdo mogoce ve, ce se na prtljazna vrata da montirati kaksne nosilce za kolesa ??? glede na to, da imajo vse mazde plasticen spokler na vrhu prtljaznih vrat ( vsaj te ki sem jih jaz vozil ), ter zaradi tega niso thuletovi prtljazni nosilci kompatibilni za omenjeno vozilo...v primeru da jih ni pa kolebam med montazo vlecne kljuke oz nakupom stresnih nogic s preckami.

 

Hvala za odgovore.

jaz sem imel CX-7 in ti povem da zaradi velikosti avta ni ?lo druga?e kot kljuka in nosilec za na kljuko.

 

1. Stre?ni nosilci - monta?a so NO?NA MORA na tem avtu, najprej za?ravfa? notri navojno palico, na to palico potem prtlja?nik, pokrov?ki gor, pokrov?ki dol, koliko priviti da ne zvije? pleh itd itd itd....(imel prvo generacijo)

 

2. zadnja vrata ?e si aktivna oseba bo? potreboval...vsaki? kolesa dol gor za odpiranje...no go...iz avta se ?e tako slab?e vidi nazaj...

 

Tako da ?e res rabi? bi ti svetoval kljuko, kljuka in prtlja?nik se dobi za 500? skupaj ampak ti ne bo ?al. Mogo?e jo pa ?e ima?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tudi razmisljam o montazi vlecne kljuke... mi je pa najbolj vsec ravno taka, ki se skrije (tudi vticnica), ko ni v uproabi ... 

 

Preverim, koliko pride originalna... in koliko je ta pri Kogovsku ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tudi razmisljam o montazi vlecne kljuke... mi je pa najbolj vsec ravno taka, ki se skrije (tudi vticnica), ko ni v uproabi ...

 

Preverim, koliko pride originalna... in koliko je ta pri Kogovsku ...

Visok avto? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Visok avto? :)

 

Prtljaznik je krajsi in bicikel sem v sestico komaj spravil... V tega bo pomoje se tezje :) ... Pa tudi na strehi nima "sank" ...

 

Ja... tudi visina je lahko ovira :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kljuka je uporabna stvar, ze nekaj casa ni to samo za prikolice. In to je edino kar niso obkljukali tovarnisko pri mojem.....drek.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem tudi jaz dal povpra?evanje...

Kogovskova ?nevidna? kljuka pride menda 440? + DDV... ter se 20? + DDV za vpis v homologacijo... Tista cenejsa navadna pa je menda od 320? + DDV...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Originalna kljuka pri Mazdi pa pride 390? + kabelski snop 140? + montaza 200?... torej skupaj 730? ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem se malo pozanimal za ceno vlecnih kljuk, pa sem tole nasel....ce slucajno kdo razmislja o vlecni kljuki za cx-7...

 

je pa ponudnik formula.sp iz Ho?

 

Vse spodaj navedene cene so za vle?no kljuko, elektriko, monta?o, davek, 7-polno vti?nico in vpis v homologacijsko izjavo. V cene je ?e vklju?en gotovinski popust.

 

- Kljuka na dva vijaka (potrebujete orodje da jo snamete) = 259,60 ?

- Hitro snemljiva oja?ana kljuka = 326,00 ?

- Vertikalna skrita vle?na kljuka = 461,30 ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.