Skoči na vsebino

Uvoz avtomobila iz nem?ije

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz jo grem iskat gor ... tudi ta vodi? sem ?e gledal, obstaja jih ?e ene par, ki so malenkost starej?i a ?e vseeno aktualni.

Napisano

Jaz jo grem iskat gor ... tudi ta vodi? sem ?e gledal, obstaja jih ?e ene par, ki so malenkost starej?i a ?e vseeno aktualni.

No super, prosim sporo?i kako bo? zrihtal. Vse ka?e, da bom tudi sam uvozil  avto v mesecu Maju.

 

Lp!

Napisano

Kaj bo? sel iskat. Sam gledam za cx5 ali 6 letnik 2017. A je kaksen problem z garancijami?

3 letna garancija in ne 5 kot pri nas. Tudi, ?e imajo podalj?ano garancijo na 5 let, le-ta ne velja pri nas. Vedno je tri leta ali 100000 km in ne kot pri nas 150000.Vsaj pri moji je bilo tako, da so vedno preverjali v Avstriji, ?e je bilo popravilo v garanciji. Moja je iz Italije.

Danes je to verjetno druga?e.

 

 

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Imam eno vpra?anje. Kak?en je najbolj?i na?in za pla?ilo avta v Nem?iji?

Zdaj, ?e ga naka?e? na licu mesta traja to dva dni, dokler ne dobi prodajalec denarja na ra?un.

Gotovine vzamejo samo do 10000?.Pa tudi to ni pametno nositi z seboj.

Pla?ilo po predra?unu z nakazlom.Spet riziko, da kaj z avtom no v redu, ko ga vidi?. Kaj potem.

Povle?i kartico na licu mesta ampak ne vem, ?e gre to v Nem?iji skozi.Kar se ti?e na?e banke ni problema.

Ima kdo izku?nje z tem?

 

 

Napisano

Nakazes na licu mesta im mu pokazes potrdilo placila. Naslednji dan bo dobil

 

Ali pa povleces kartico in to je to, gre isto kot pri nas.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Nakazes na licu mesta im mu pokazes potrdilo placila. Naslednji dan bo dobil

Ali pa povleces kartico in to je to, gre isto kot pri nas.

Ok. Hvala za info. :)

 

 

Napisano

Prej je dobro preverit na banki, koliksen je maximalni znesek, ki ga lahko palcas v tujini s kartico ... Vcasih imajo banke kaksne limite... predvsem v tujini... zaradi zmanjsevanja moznosti zlorab ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Prej je dobro preverit na banki, koliksen je maximalni znesek, ki ga lahko palcas v tujini s kartico ... Vcasih imajo banke kaksne limite... predvsem v tujini... zaradi zmanjsevanja moznosti zlorab ...

 

Sej to sem pri nas preveril in ni problema.

 

 

Napisano

Pa tudi limit na kartici more? imet dovolj velik(koliko lahko dvigne?/pla?a? dnevno),.. razn ?e nima? limita gor

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Pa tudi limit na kartici more? imet dovolj velik(koliko lahko dvigne?/pla?a? dnevno),.. razn ?e nima? limita gor

Za dvig je limit za pla?ilo pa ga ni.

 

 

Napisano

Ker smo v EU in so banke v SEPA obmo?ju, bi tudi ob nakazilu, moral biti denar v parih urah na ra?unu prejemnika. 

33112_1.png

Napisano

Ker smo v EU in so banke v SEPA obmo?ju, bi tudi ob nakazilu, moral biti denar v parih urah na ra?unu prejemnika.

 

To je teorija... v praksi pa malo zavlacujejo... Sem enkrat probal... nakazal denar iz NLB in iz SKB racuna na N26 (nemski racun)... Iz obeh sem nakazal dopoldan okoli devetih... iz NLB je bil denar nekaj cez tretjo na N26... iz SKB sele naslednji dan popoldan...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Slo banke delajo po SEPA pravilih, o?itno se ?vabi mal igrce igrajo. Verjemi, da je bil denar na nem?ki banki nekje okoli 11 ure. Gre namre? za medban?ne preseke, ko se denar preneseiz banke na banko. Kdaj pa prejemnikova banka naka?e na ra?un svoje komitenta - morala bi takoj ampak tu je pa besedica "bi" in nemci pa? niso perle.

33112_1.png

Napisano

Slo banke delajo po SEPA pravilih, o?itno se ?vabi mal igrce igrajo. Verjemi, da je bil denar na nem?ki banki nekje okoli 11 ure. Gre namre? za medban?ne preseke, ko se denar preneseiz banke na banko. Kdaj pa prejemnikova banka naka?e na ra?un svoje komitenta - morala bi takoj ampak tu je pa besedica "bi" in nemci pa? niso perle.

Nevem, ce je v tem primeru krivda na prejemnikovi strani... saj je nakazilo od NLBja prislo isti dan ... od SKBja pa z zamudo... in to ni edini primer, ko sem opazil, da na SKBju prcej bolj meckajo kot NLB...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ker smo v EU in so banke v SEPA obmo?ju, bi tudi ob nakazilu, moral biti denar v parih urah na ra?unu prejemnika.

 

Na moji banki so mi povedali takole:danes do 15 ure naka?e? - pride jutri. V petek popoldne naka?e?-pride ?ele v ponedeljek, ?e ima? sre?o druga?e pa v torek. ?e bi ?el z biciklom in bi nesel denar v torbi bi bil denar prej v Nem?iji. In ne zavla?ujejo gor ampak je problem v na?i banki, kjer izgleda, da mora enih 5 ?efov podpisati nalog. Kolega je pred dvema letoma kupoval gor avto in preko banke in nakazal denar "pod nujno". V urici in pol je imel prodajalec denar na ra?unu.

Dan danes rabi? en teden dopusta zaradi pla?ila.

 

 

Napisano

Ti ma? ziher italijansko banko Intesa Sanpaolo? :ne vem:

Kako si uganil? :)

 

 

Napisano

Hja pol vse razlo?i tvoje prenose denarja... ?e ne dolgo nazaj so ITA banke "dr?ale" denar tudi do tri dni predno so ga nakazale naprej. ?ele s SEPA sistemom so se morale prilagajati ampak jim ?e vedno ne uspeva.

 

V teh bankah ?e danes ne vedo kaj je to e-ra?un in so evropski komisiji posredovali informacijo, da imajo skoraj 95% pokriti izmenjavo e-ra?unov, dokler se ni izkazalo, da je za njih e-ra?un to, da po?ljejo PDF datoteko ra?una po mailu - da dol pade? o znanju in neandertalnosti v teh bankah.

 

No v njihov zagovor so ?e pred slabim desetletjem Nemci imeli za vi?ek za??ite e-ban?ni?tva, da so stranki natisnili 30 enkratnih gesel na papir in jim to poslali kot za??itni element. Mi smo ?e od leta 1998 delali s certifikati in digitalnimi za??itnimi elementi, da so Finci (takrat znani kot teh-people predvsem zaradi Nokie) hodili k nam in imeli take o?i :blink:

 

O kavbojcih pa raje sploh ne bi saj ?e danes stra?ijo s ?eki in da je ukinjanje magnetnega zapisa na karticah za njih space tehnology. Tam se pa? ni? ne premakne, ?e ni zadaj zaslu?ek.

33112_1.png

Napisano

A ima mogoce slucajno kdo iskusnje z uvozom avta iz nemciji ki pa je bil uvozen iz amerike in verjetno nikoli registreran v nemciji?

panoramska.jpg
Napisano

Nimam izku?enj z uvozom sem pa videl par zanimivih oglasov na mobile.de in kontaktiral prodajalce. Ki so na razli?ne na?ine razlagali kako se je omenjeni avto zna?el na nem trgu. Izkazalo se je, da gre za prevaro.

Napisano

Prevaro v kak?nem smislu? Prepoceni?

 

Sicer ni redko, da se specifi?en model avta, ki je na voljo na USA trgu uvozi v Nem?ijo. Stro?ek homologacije, predelave svetlobnih teles in utripalk sicer pri novih avtih ni zanemarljiv... Za marsikater avto pa niti ni mo?no dobiti drugih lu?i, sploh ?e je avto dejansko le za USA trg. ?e gre za starodobnika, so sicer pravila druga?na (bla?ja).

 

Jaz bi si z veseljem uvozil kak?no impalo ss 96 za vikend avto.... a zaenkrat ni prostora za ?e eno igra?o.

 

Npr: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=250240875&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=5600&makeModelVariant1.modelId=23&minFirstRegistrationDate=1994-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=c3cc5567-ca8c-3e19-ed79-66712d5d9655

Napisano

Men tudi zanima v kaksnem smislu, mu morda nakazes denar pa ga nikoli vec ne vidis varianta?

 

Jaz konkretno sem gledal mazdo 6 2015 letnik, mi ni sla v glavo cena najprej potem sem pa v zelo skopem opisu prebral da je us model, to je to heh.

panoramska.jpg
Napisano

Problem je torej samo nabaviti EU lu?i spredaj, zadaj in avto homologirati pri nas. Verjetno je bil 2.5 avtomatik, sploh glede na to, da tak motor pri nas je v ponudbi, ne bi smel biti problem?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.