Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kerami?ne za??ite ne poznam, ?e bi se pa sam odlo?il za kaj podobnega, bi sigurno izbral v linku navedenega izvajalca.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Pred 10 do 15 leti sem uporabljal Liquid Glass na moji takratni Astri G (mislim da ga en iz Ljubljane prodaja).

 

Sem bil zelo zadovoljen z zadevo.

 

 

Kako pa kaj ta keramika deluje pa ne vem. Kolko pa stane ta hec?

 

 

L.P.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano

Ce hoces tale hec nanesti mora biti avto popolnoma spoliran. To ne pomeni, da ga zapeljes v pralnico, ampak je potrebno vecstopenjsko poliranje in sele nato nanos keramicne zascite. Po nanosu gre avto pod UV zarnice, da se keramicna zascita pravilno sprime. Jest ti ne priporocam, da se tega sam lotis, ker ne bo isto, kot ce bi ti to nek profic naredil. Kot si pa ze sam ugotovil pride samo keramicna zascita 60e kje je potem se vse drugo, kar bi potreboval za detaljno ciscenje avta. Avtokozmetika vzame okoli 200e za kompletno pranje, dekontaminacija laka, poliranje in pa nanos keramicne zascite. Se pa drugace zelo veliko lastnikov novih vozil odlocijo za taksen tretma. Geyon je odlicna firma in daje tudi pisno tri letno garancijo na keramicno zascito. Ce hoces neki sam carat je najbolje, da detaljno operes avto in ga s kvalitetno zadevo povoskas:)

Napisano

Ce hoces tale hec nanesti mora biti avto popolnoma spoliran. To ne pomeni, da ga zapeljes v pralnico, ampak je potrebno vecstopenjsko poliranje in sele nato nanos keramicne zascite. Po nanosu gre avto pod UV zarnice, da se keramicna zascita pravilno sprime. Jest ti ne priporocam, da se tega sam lotis, ker ne bo isto, kot ce bi ti to nek profic naredil. Kot si pa ze sam ugotovil pride samo keramicna zascita 60e kje je potem se vse drugo, kar bi potreboval za detaljno ciscenje avta. Avtokozmetika vzame okoli 200e za kompletno pranje, dekontaminacija laka, poliranje in pa nanos keramicne zascite. Se pa drugace zelo veliko lastnikov novih vozil odlocijo za taksen tretma. Geyon je odlicna firma in daje tudi pisno tri letno garancijo na keramicno zascito. Ce hoces neki sam carat je najbolje, da detaljno operes avto in ga s kvalitetno zadevo povoskas:)

Zadeve se ne bom lotil sam, ampak bom avto predal v roke nekomu, ki zadevo dobro pozna in kvaliteno naredi. Bi pa ?elel  ve? komentarjev na to temo, predvsem tistih, ki to ?e imajo.

Napisano

Tukaj >> http://www.mazda-si.net/topic/9128-kaj-ste-pa-danes-naredili-na-va?i-mazdi/?p=365594 je Tadej dal spolirat in nanesti nekomkeramicno zascito pri Roky Detailingu, ki pa je zal ze pokojni....

 

Takrat je napisal, da je bila cena za poliranje slabih 200?, keramicni nanos pa se enkrat toliko...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kermi?no za??ito lahko vzame? v kaki trgovini(operi-avto, spoliraj.si) in sam nanese? ni noben bavbav(pa ?e pri?para? ful,.. dejansko jo samo z aplikatorjem nanese? in z mikrofibro obri?e? odve?no dol),.. znamke kot so TAC Systems, Geyon, Chemical brothers ,.. itd so vredu in ne zgre?i? prav ni?

 

Je pa razlika naprav voskom,sealant-om in ostalim premazom velika,.. ve?ja hidrofobi?nots, globji lesek barve, samo odbivanje umazanije je ve?je kar je pa najbol pomebno sama obstojnost keramike

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

  • Jest je spremenil naslov v Keramična zaščita

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
    • Spet priklanjanje Bruslju (bolj papeški od papeža), zakon je bil kolikor razumem pred kratkim na hitro sprejet pod našo čudežno vlado... Pa kdo te lahko prisili, da daš na svojo bodočo novo hišo s svojim verjetno težko prigaranim denarjem, žal zaenkrat potencialno zelo nevarno požarno "preprogo". Sončna elektrarna ima kar precej gorljivih materialov (večina sploh ne ve da to lahko gori) in težko pogasiš. Je bilo že kar precej primerov požarov sončne elektrarne tudi v Sloveniji, pa hitro to pometejo pod preprogo. Seveda če tega ne veš, te prepričajo, da ni nevarno, pa da so njihovi monterji strokovnjaki itd. Po navadi tudi večina sploh ne ve, da moraš elektrarno tudi vzdrževati (kontrolirati), mislijo da daš gor pa da bo večno, še avte vozimo vsako leto na servis. Tako da zaenkrat je na žalost to kar riziko za privat hišo, vsak se pa na koncu sam odloči ali bo sprejel. Zna biti tudi problem in zavajajoče, ker večini ljudi to ni predstavljeno in se ne zavedajo potencialne nevarnosti. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.