Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kerami?ne za??ite ne poznam, ?e bi se pa sam odlo?il za kaj podobnega, bi sigurno izbral v linku navedenega izvajalca.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Pred 10 do 15 leti sem uporabljal Liquid Glass na moji takratni Astri G (mislim da ga en iz Ljubljane prodaja).

 

Sem bil zelo zadovoljen z zadevo.

 

 

Kako pa kaj ta keramika deluje pa ne vem. Kolko pa stane ta hec?

 

 

L.P.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano

Ce hoces tale hec nanesti mora biti avto popolnoma spoliran. To ne pomeni, da ga zapeljes v pralnico, ampak je potrebno vecstopenjsko poliranje in sele nato nanos keramicne zascite. Po nanosu gre avto pod UV zarnice, da se keramicna zascita pravilno sprime. Jest ti ne priporocam, da se tega sam lotis, ker ne bo isto, kot ce bi ti to nek profic naredil. Kot si pa ze sam ugotovil pride samo keramicna zascita 60e kje je potem se vse drugo, kar bi potreboval za detaljno ciscenje avta. Avtokozmetika vzame okoli 200e za kompletno pranje, dekontaminacija laka, poliranje in pa nanos keramicne zascite. Se pa drugace zelo veliko lastnikov novih vozil odlocijo za taksen tretma. Geyon je odlicna firma in daje tudi pisno tri letno garancijo na keramicno zascito. Ce hoces neki sam carat je najbolje, da detaljno operes avto in ga s kvalitetno zadevo povoskas:)

Napisano

Ce hoces tale hec nanesti mora biti avto popolnoma spoliran. To ne pomeni, da ga zapeljes v pralnico, ampak je potrebno vecstopenjsko poliranje in sele nato nanos keramicne zascite. Po nanosu gre avto pod UV zarnice, da se keramicna zascita pravilno sprime. Jest ti ne priporocam, da se tega sam lotis, ker ne bo isto, kot ce bi ti to nek profic naredil. Kot si pa ze sam ugotovil pride samo keramicna zascita 60e kje je potem se vse drugo, kar bi potreboval za detaljno ciscenje avta. Avtokozmetika vzame okoli 200e za kompletno pranje, dekontaminacija laka, poliranje in pa nanos keramicne zascite. Se pa drugace zelo veliko lastnikov novih vozil odlocijo za taksen tretma. Geyon je odlicna firma in daje tudi pisno tri letno garancijo na keramicno zascito. Ce hoces neki sam carat je najbolje, da detaljno operes avto in ga s kvalitetno zadevo povoskas:)

Zadeve se ne bom lotil sam, ampak bom avto predal v roke nekomu, ki zadevo dobro pozna in kvaliteno naredi. Bi pa ?elel  ve? komentarjev na to temo, predvsem tistih, ki to ?e imajo.

Napisano

Tukaj >> http://www.mazda-si.net/topic/9128-kaj-ste-pa-danes-naredili-na-va?i-mazdi/?p=365594 je Tadej dal spolirat in nanesti nekomkeramicno zascito pri Roky Detailingu, ki pa je zal ze pokojni....

 

Takrat je napisal, da je bila cena za poliranje slabih 200?, keramicni nanos pa se enkrat toliko...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kermi?no za??ito lahko vzame? v kaki trgovini(operi-avto, spoliraj.si) in sam nanese? ni noben bavbav(pa ?e pri?para? ful,.. dejansko jo samo z aplikatorjem nanese? in z mikrofibro obri?e? odve?no dol),.. znamke kot so TAC Systems, Geyon, Chemical brothers ,.. itd so vredu in ne zgre?i? prav ni?

 

Je pa razlika naprav voskom,sealant-om in ostalim premazom velika,.. ve?ja hidrofobi?nots, globji lesek barve, samo odbivanje umazanije je ve?je kar je pa najbol pomebno sama obstojnost keramike

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

  • Jest je spremenil naslov v Keramična zaščita

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.