Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

zanima me, ali je potrebno po olje za menjalnik prav na mazda servis, ali je mogo?e dati tudi kak?ne bolj standardna olja? Za mojo mazdo 323 je priporo?ena gradacija 80/90W. Namre? ne bi rad zaradi napa?nega olja le?aje v menjalniku zafrknil. Hvala

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

zanima me, ali je potrebno po olje za menjalnik prav na mazda servis, ali je mogo?e dati tudi kak?ne bolj standardna olja? Za mojo mazdo 323 je priporo?ena gradacija 80/90W. Namre? ne bi rad zaradi napa?nega olja le?aje v menjalniku zafrknil. Hvala

 

lahko das katerikoli olje po tej gradaciji ki si jo omenil...pa ti lahko zamenjajo kjerkol.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Tako kot so ?e povedali, samo z enim malim ampak tudi zelo pomembnim podatkom. Verjetno ti zraven gradacije 80/90W pi?e tudi podatek "GL4" oziroma "GL5" ;)

IPB Image
Napisano

hvala lepa. Nisem namre? vedu kako in kaj je pri mazdah...pri hondah je namre? dokaj striktno dolo?eno kero olje v menjalnik, ker v nasprotnem primeru odpovejo hitro le?aji v menjalniku. super da mazde niso tko ob?utljive. :bravo:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.