Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na netu sem naletel na kombinirane led zarnice, za ?migavce in dnevne lu?i, in bi si ?elel to nekak zmontirat v svojo M6.

Original imam zdaj tko da se avtomatsko vklopi xenon ko dam kontakt, pono?i pa se samo preklopi na no?no osvetlitev v notranjosti, pa ?e niti izklopit jih ne more?, to se mi ne zdi idealno in bi rad da se recimo avtomatsko vklopijo te kombinirane led ?arnice, pono?i pa bi se preklopile na xenon.

Ima kdo mogo?e kaj izku?enj s tem ali se spozna malo bolj na avtoelektriko kako to izpelat?

 

Sicer sem nekaj na?el na enem polskem forumu, samo ne zastopim niti besedice, googl prevajalnik pa je tud tak smotan prevod da mi ni najbolj jasno?!

 

Gre se pa za take ?arnice in re?itve.

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?p=252297#p252297

 

http://allegro.pl/2w1-dzienne-swiatla-kierunkowskaz-led-drl-turn-i6804278387.html

 

https://www.aliexpress.com/item/2pcs-lot-20W-high-power-car-LED-turning-light-with-daytime-light-kit-all-in-one/1681835032.html?spm=2114.search0104.3.54.27c44941TG6CPc&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10151_10065_10344_10068_5722815_10342_10343_10340_5722915_10341_5722615_10696_10084_10083_10618_10304_10307_10301_5722715_10059_100031_10103_10624_10623_10622_5722515_10621_10620,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=247a8100-a4ec-498a-b178-ac157cbba1c1-8&algo_pvid=247a8100-a4ec-498a-b178-ac157cbba1c1&priceBeautifyAB=0

 

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pozabi, to ke mazda, menjati centralo za luci ali pa cvikati kable in prevezati - to sem sel jaz delati v CX7 pa ne zarad drl ampak ker je avto fakin vzigal s xenonkam, senzor za svetlobo pa je bil neuporaben

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hmh. Nekaj sem prebral da bi moral menjat modul za vklop luci, samo sene znajdem s prevodom kteri modul bi rabil zato. Ker obstajajo 4 razlicni moduli.

Ja samo zgleda da ni tak problem tega narest ce majo skor vsi poljaki ze to ustimano. Samo kaj ko ne razumem polski.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Za notranjo osvetlitev tapni gumb s katerim regulira? svetilnost instrumentov in ti bo skozi svetilo. Js npr. pri?igam avto s pozicijskimi lu?mi ker baje ?kodi xenonkam. Edino Coming/Leaving home bi prav pri?lo :)

Napisano

Vpra?anje je, kak?en je modul lu?i v va?em sanju?

?e imam doma modul skandinavskih lu?i, ga moram spremeniti na drugo ... kaj?

 

Od tega, kar vem iz te teme https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=36&t=35&hilit=modu%C5%82+ skandinavskih, to so releji

 

1 GS1D67890A (W/O AUTO HEAD LAMP>W/RUNNING LAMP)

2 GS1E67890A (W/AUTO HEAD LAMP>W/RUNNING LAMP)

3 GS1F67890A (W/O AUTO HEAD LAMP>W/O RUNNING LAMP)

4 GS1G67890A (W/AUTO HEAD LAMP>W/O RUNNING LAMP)

 

In da je popolnoma avtomatsko, je potrebno imeti rele GS1E67890A

 

Ali se s tem strinja ... saj se bo ta modul montiral brez te?av DRL v navodilih bo deloval tako, da bo po vklopu vzvoda v ustrezen polo?aj deloval takole:

 

1) OFF - vse je popolnoma izklju?eno

2) Samodejno - somorni senzor vklopi DRL ali XENONY (to je tisto, kar gremo vsak dan)

3) POSTOJOWE - pri?gejo se samo parkirne lu?i brez motenj senzorja sen?enja

4) LU?I - samo XENONY sije ne glede na signal senzorja sen?enja

 

Prosim, povejte mi, kako je to povezano z realnostjoProsim, povej mi, kako je v resnici

 

dejwid je napisal / a:

Naro?il sem, da je set iz aliexpressa brez releja, toda releje stanejo 10 zeta. Osebno bi se rad priklju?il tako, da se lu?ke DRL prika?ejo le, ?e je ro?aj obrnjen v polo?aj AUTO. Na OFF, bi rad, da se vse izklju?i. Sprememba iz DRL svetil na ksenon, tako da se ne zgodi, dokler svetlobni senzor ne odlo?i, da je pretemna in da osvetli ksenon.

 

katere nastavitve ste naro?ili?

kaj potrebujete v svojem avtomobilu, da delate tako, kot ste napisali ... Razumem, da ustrezen rele GS1E67890A in to je to? bo nekaj ?e treba kombinirati?

 

 

To sem dal v google prevajalnik en post ki bi naj razlagali kaj potrebujemo.

Kolikor zastopim bi naj rabil modul za lu?i GS1E67890A ??

da bo delalo tak kot bi jst rad. Rocica na auto vklopi drl, svetlobni senzor pa vklopi xenonke.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Od facelifta vzames modul za luce in je to to. Potem lahko vezes DRL kolikor je meni znano

Napisano

To ke crna skatlica ki je za stevci (vsaj v cx7 je bla tam)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.