Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na netu sem naletel na kombinirane led zarnice, za ?migavce in dnevne lu?i, in bi si ?elel to nekak zmontirat v svojo M6.

Original imam zdaj tko da se avtomatsko vklopi xenon ko dam kontakt, pono?i pa se samo preklopi na no?no osvetlitev v notranjosti, pa ?e niti izklopit jih ne more?, to se mi ne zdi idealno in bi rad da se recimo avtomatsko vklopijo te kombinirane led ?arnice, pono?i pa bi se preklopile na xenon.

Ima kdo mogo?e kaj izku?enj s tem ali se spozna malo bolj na avtoelektriko kako to izpelat?

 

Sicer sem nekaj na?el na enem polskem forumu, samo ne zastopim niti besedice, googl prevajalnik pa je tud tak smotan prevod da mi ni najbolj jasno?!

 

Gre se pa za take ?arnice in re?itve.

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?p=252297#p252297

 

http://allegro.pl/2w1-dzienne-swiatla-kierunkowskaz-led-drl-turn-i6804278387.html

 

https://www.aliexpress.com/item/2pcs-lot-20W-high-power-car-LED-turning-light-with-daytime-light-kit-all-in-one/1681835032.html?spm=2114.search0104.3.54.27c44941TG6CPc&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10151_10065_10344_10068_5722815_10342_10343_10340_5722915_10341_5722615_10696_10084_10083_10618_10304_10307_10301_5722715_10059_100031_10103_10624_10623_10622_5722515_10621_10620,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=247a8100-a4ec-498a-b178-ac157cbba1c1-8&algo_pvid=247a8100-a4ec-498a-b178-ac157cbba1c1&priceBeautifyAB=0

 

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pozabi, to ke mazda, menjati centralo za luci ali pa cvikati kable in prevezati - to sem sel jaz delati v CX7 pa ne zarad drl ampak ker je avto fakin vzigal s xenonkam, senzor za svetlobo pa je bil neuporaben

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hmh. Nekaj sem prebral da bi moral menjat modul za vklop luci, samo sene znajdem s prevodom kteri modul bi rabil zato. Ker obstajajo 4 razlicni moduli.

Ja samo zgleda da ni tak problem tega narest ce majo skor vsi poljaki ze to ustimano. Samo kaj ko ne razumem polski.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Za notranjo osvetlitev tapni gumb s katerim regulira? svetilnost instrumentov in ti bo skozi svetilo. Js npr. pri?igam avto s pozicijskimi lu?mi ker baje ?kodi xenonkam. Edino Coming/Leaving home bi prav pri?lo :)

Napisano

Vpra?anje je, kak?en je modul lu?i v va?em sanju?

?e imam doma modul skandinavskih lu?i, ga moram spremeniti na drugo ... kaj?

 

Od tega, kar vem iz te teme https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=36&t=35&hilit=modu%C5%82+ skandinavskih, to so releji

 

1 GS1D67890A (W/O AUTO HEAD LAMP>W/RUNNING LAMP)

2 GS1E67890A (W/AUTO HEAD LAMP>W/RUNNING LAMP)

3 GS1F67890A (W/O AUTO HEAD LAMP>W/O RUNNING LAMP)

4 GS1G67890A (W/AUTO HEAD LAMP>W/O RUNNING LAMP)

 

In da je popolnoma avtomatsko, je potrebno imeti rele GS1E67890A

 

Ali se s tem strinja ... saj se bo ta modul montiral brez te?av DRL v navodilih bo deloval tako, da bo po vklopu vzvoda v ustrezen polo?aj deloval takole:

 

1) OFF - vse je popolnoma izklju?eno

2) Samodejno - somorni senzor vklopi DRL ali XENONY (to je tisto, kar gremo vsak dan)

3) POSTOJOWE - pri?gejo se samo parkirne lu?i brez motenj senzorja sen?enja

4) LU?I - samo XENONY sije ne glede na signal senzorja sen?enja

 

Prosim, povejte mi, kako je to povezano z realnostjoProsim, povej mi, kako je v resnici

 

dejwid je napisal / a:

Naro?il sem, da je set iz aliexpressa brez releja, toda releje stanejo 10 zeta. Osebno bi se rad priklju?il tako, da se lu?ke DRL prika?ejo le, ?e je ro?aj obrnjen v polo?aj AUTO. Na OFF, bi rad, da se vse izklju?i. Sprememba iz DRL svetil na ksenon, tako da se ne zgodi, dokler svetlobni senzor ne odlo?i, da je pretemna in da osvetli ksenon.

 

katere nastavitve ste naro?ili?

kaj potrebujete v svojem avtomobilu, da delate tako, kot ste napisali ... Razumem, da ustrezen rele GS1E67890A in to je to? bo nekaj ?e treba kombinirati?

 

 

To sem dal v google prevajalnik en post ki bi naj razlagali kaj potrebujemo.

Kolikor zastopim bi naj rabil modul za lu?i GS1E67890A ??

da bo delalo tak kot bi jst rad. Rocica na auto vklopi drl, svetlobni senzor pa vklopi xenonke.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To ke crna skatlica ki je za stevci (vsaj v cx7 je bla tam)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.