Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

1x redni servis: olje, sve?ke, ol. filter -> 15k SIT (delal sam)

1x termostat in nekaj tesnil -> okrog 15k SIT (menjal sam)

1x zavarovanje :( -> 200k SIT +-10k SIT (skupaj s cestnim skladom in teh. pregledom)

1x plati??a pa gume 205/45R16 -> 130k SIT (vklju?no z monta?o,...) *

1x homologacija plati?? -> 15k SIT *

1x zimske gume -> 80k SIT (vklju?no z monta?o,...)

1x nov radio -> 50k SIT *

 

ve?ina cifer je zaokro?ena :)

 

ostali stro?ki goriva-> glej priponko

 

 

p/s: vrstice ozna?ene z * so bile nepotrebne :D, ampak sem si jih pa? ?elel... :P

post-11-1134894961_thumb.gif

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja sej zarad takih podatkov pa marsikdo pol posku?a pamet prodajat u stilu: avto je luksuz, najcenej so pa noge! :P

 

Je pa tut zanimivo, da niti ne dela? tok velik kilometrov, ker pol pri tej popre?ni porabi bi bla cifra precej drga?na (?e bi delu npr. 40 k KM na leto) :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

zdravo dejstvo je , da ?e bi delal 5k km ve? na leto, bi obvezno vozil dizla... zaenkrat pa bo ?e tako kot je :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja sej traktor scena, to bi bla dost logi?na posledica velikih kilometrov, jaz pa ko ra?unam, raj? probam ?imprej pozabit zadnje leto, naredu sm cca 37.000 km, kar pomen vsaj enih 800-000 SIT za bencin, da registracije, gum, rednih servisov, sklopke in ?e ?esa raj? sploh ne pomislim! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

KAALman, ti pa ima? res dosti prostega ?asa, da se z tako nepomembnimi stvarmi ubada? kot so stro?ki - dnar mora kro?it - najbolje, ?e od drugih k meni ... hehehe :hohoho::cheers:

Papa, Tomi
Napisano

Tomi za?aran krog...sam na koncu se pa useeno use pri meni ustavi.... :hohoho::hohoho:

Feel free....

Napisano

Tomi za?aran krog...sam na koncu se pa useeno use pri meni ustavi.... :hohoho::hohoho:

 

 

AHA, pol pa ti vse za Mazdo in kamele porabi?...hahaha :bravo:

Papa, Tomi
Napisano

No no pa ?e kaj bi se najdlo tomson.... hihihi

 

 

Saj vem ja, to ti iz đeparca financira?....

sedaj bo v tej rubriki dovolj, da ne bova zopet tepena! :P

Papa, Tomi
Napisano

KAALman, ti pa ima? res dosti prostega ?asa, da se z tako nepomembnimi stvarmi ubada?

 

heh... ?e dela? vse sproti, potem to ne vzame ?asa skoraj ni? :)

 

se pravi, ?e sproti ob dogodkih dokuemntira? kaj dela? ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fantje hvala za odgovor!    DPF bo ostal v avtu, saj nočem da kadi kot dimnik hehe.   Kar se tiče blokade EGR, bom po vsej verjetnosti to naredil, ter brez kakršnegakoli tuninga. Kaj pa lahko pričakujem po blokadi (samo elektronsko zaprtje EGR ventila)?   Več moči, to že, ampak če to za sabo potegne menjavo 100 drugih delov, se enostavno ne splača.   Trenutna moč je recimo zadovoljiva, ampak bi želel le malce več  Mogoče vredno omembe imam na avtu tudi že čip.  
    • ja kak teden ali dva nazaj. sam nisem še nič objavljal  
    • Tale forum bo mogoče pravi za tole. Iščem rotor od Wankel motorja. Potrebujem ga za namene predstavitve. Super je, če je v dobrem stanju. Pozna kdo koga, ki bi se mu kaj podobnega "valjalo" naokrog in je pripravljen prodati?
    • Ja-po potrebi. Pač odvisno,kako bi rad vozil oz. "šaltal"...ali "na roke" ali na avtomatik. To je meni ena od "čokoladnih lastnosti pri mojem avtu. Lahko ga voziš umirjeno v avtomatskem načinu,lahko v avtomatskem načinu preklopiš na "sport" kjer je odzivnejše prestavljanje,in lahko komplet na roko (z obvolanskimi ali na ročici). Čisto po želji.   Sem pa pogruntal,da je "sport" modus super za prelaze in hribovja nasploh...tako navzgor,kot tudi navzdol (drži dalj v nižji prestavi in bolj oz. dalj zavira motor.)...poraba pa zna biti še manjša,ker se motor manj matra.   "Na roke" pa je brez veze omenjati-isto lahko po penzionersko ali na "pes-mater-koliko gre"
    • Vprašuje za cenejše gume in ne premium. Če premium, strogo Michelinke. Conti in kitajce ne vidijo moji avti.   Da se pa vrnem na temo. Hankook so zadnja leta najboljše gume pod premium segmentom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.