Skoči na vsebino

Xenon vs LED


jonathan2

Priporočeno sporočilo

Zanimivo kako se cene xenon ?arnic padle padle, 10 let nazaj je bilo govora o 200-300 EUR/?arnica, danes pa za 50 EUR ali manj dobi? original osram ?arnico z ra?unom, npr. Amazon (vklju?no z dvoletno garancijo, pa ?e K lahko izbira?, ?e se ?eli? LED look - torej night breaker unlimited): https://www.amazon.de/dp/B01NA9H6PN/ref=twister_B01N4C4A6F?_encoding=UTF8&psc=1

 

En ?as se jih je sicer bojda ugodno dobilo na bolhi... siva ekonomija verjetno. :)

Jaz sem dal letos za par 80,00 ?, pa mi jih je mojster dostavil v Lj. ?e koga zanima kontakt, ga posredujem po ZS, gre za firmo iz Mb.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz jih bom za probo naro?il na Amazonu, nightbreaker, me zanima ali bo kaj razlike. Koliko sve? pa je led, 30? :P

 

Prednost je v tem, da ?e ne bo razlike, lahko po?ljem nazaj brez stro?kov.

 

edit: ravnokar naro?il dve za 58 EUR all-in.

 

Dobra cena!

To si Osram naro?il? kje?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz jih bom za probo naro?il na Amazonu, nightbreaker, me zanima ali bo kaj razlike. Koliko sve? pa je led, 30? :P

 

Prednost je v tem, da ?e ne bo razlike, lahko po?ljem nazaj brez stro?kov.

 

edit: ravnokar naro?il dve za 58 EUR all-in.

Problem pri mazda xenonkah je, da imajo slabe projektorje in le?e ?e v osnovi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa osram xenarc cool blue intense ?

Ko sem jaz izbiral, sem dal prednost svetilnosti kot pa izgledu in to je bistvena razlika med cool blue intense in night breaker unlimited. Sta pa obe varianti vi?ji liniji od Osrama kot pa standard original. Tak nasvet sem jaz dobil od prodajalca, ko sem kupoval.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

OK. Hvala za info. Ker je tu ravno tema o lu?eh, me zanima ?e nekaj:

 

Kak?na je razlika med ALH in AFLS ?arometi? Oboji naj bi v zavoju dodatno osvetili notranjo stran? Je kaj razlika glede na preklapljanje dolge/kratke lu?i? ALH imata bolj opremljeni verziji.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ALH Adaptive LEd lights

Adaptive Front Light System

 

Velika razlika, ne gre se pa samo svetenje v ovinek, AFLS obra?a xenonke/le?e z volanom non stop (samo kratke lu?i)

ALH pa uporablja celotno LED lu? in selektivno osvetljuje dele ceste na na?in da blokira tisti del ki bi zaslepil nasprotnega. Po doma?e dolga lu? ki deluje non stop a zatemni del lu?i da ne zaslepi voznika nasproti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se pa zdi, da mi pri karavanki ne deluje avto. stelanje xenonov...

A javi kaksno napako al nc?

Folk mi kr blenda, verjetno jih moti snop

Ni? ti ne javi... postavi se pred kak?en zid, pri?gi lu?i in bo? takoj videl, ali ti samo ena dela nivelizacijo, obe ali nobena. Mo?no je tudi, da ti dela normalno samo na?telati bi bilo treba vi?ino snopa. Tudi pri xenonu ima? regulacijo gor, dol, levo, desno.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo da meni ob pri?igu obe le?i obrne levo in desno, ne dela pa nivelacije navzgor in navzdol. Snop zagotovo sveti OK, definitivno ne slepim nikogar.

 

Kako je pri ostalih, ki imate xenon pri 6ki GJ 2012-2015?

Pri novih skayactiv (tudi LED) naredi tako, kot si napisal-levo desno in ne gor - dol. To je pravilno.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Labi ce se ne motim imas ti drugo generacijo ? Pri drugi generaciji sta leva in desna luc povezani, kar pomeni da ti delata obe ali pa nobena. Nemore se samo en zaromet nastaviti drugi pa ne. Kar se tice napake bos dobil AFS lucko v primeru, da je problem v elektriki (modul za luci, senzor za luci, kabli itd.) V primeru da je problem mehanskega izvora nebos dobil nobene napake oz. lucke. Enkrat ko avtomatska nivelacija ne deluje se snop spusti na najnizjo tocko oz. po domace povedano sveti prevec v tla. Pri drugi generaciji ni tako, da vedno ko das kontakt se snop vedno dvigne gor in nato spusti dol ala bmw, audi... Pri drugi generaciji se snop dvigne oz. spusti samo takrat, kadar je to potrebno. Sepravi ce imas ti avto parkiran na ravni povrsini se ob kontaktu luci nebojo nic nastavljale. Predlagam da zasuces volan v skrajno desno stran in na sovoznikovo strani pogledas ce je nivelacijska palcka cela. Lahko pa da ti luci previsoko svetijo in jih je potrebno malenkost nastelat. Zapelji na kaksen veliki hrib in se ustavi in zategni rocno pa bos potem videl in slisal ali se kaj dogaja z avtomatsko nivelacijo. Kar se pa tice tretje generacije pa nevem kako tocno delujejo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.