Skoči na vsebino

Vlaga in voda v Mazdi 6 Kombi GH 2008 - MZR-CD 140 - RE?ITEV

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

 

Evo, kon?no moja prva objava na problem, kateri mogo?e pesti kar nekaj drugih Mazdinih privr?encev.

 

Namre?, vedno mi je ob de?evju, ?e posebej zjutraj po no?nem in vo?nji ob de?ju namakalo pod predpra?niki na voznikovi in sovoznikovi strani ti. "driver's and passanger footwell". Talna obloga je bila vidno ?isto namo?ena, da o smradu iz zvo?ne izolacijo po avtu ne omenjam.

 

Skratka, naredil sem vse, po?istil "lul?ek" za odtok kondenza za motorjem, o?istil vse odvode vode pod vetrobranskim steklom (listje, iglice, ipd.), ni? ni pomagalo. Nato sem po dolgem iskanju problema le ugotovil, da je voda vdirala v avto nad vetrobranskim steklo na levi in desni strani za?etka vodila za stre?ne nosilce.

 

Tesnilo vetrobranskega stekla se na teh dveh mestih ne prilega povsem, zato je voda po?asi, a vztrajno razjedala vetrobransko tesnilo, in je za?elo pronicat pri A stebri?ki na obeh straneh.

 

Na sovozinkovi primer: Voda je tekla v vozilu pod A stebri?kih, do dna vetrobranskega stekla, nato pa direktno navzdol v kotu in se nabirala pod izolacijo, oblogo in predpra?niki (glej sliko).

 

Probleme sem re?il tako, da mi je vzelo 10 min ?asa, od?el do najbli?jega mehanika, povpra?al za tesnilo vetrobranskega stekla (?rno). Sem mu rekel, naj samo zafila luknjo pod tesnilom stekla tik pred vodili stre?nega nosilca. Naslednji dan stestiral s polivanjem vrtnega ?lauha, PROBLEM RE?EN. (glej sliko). Od takrat dalje nimam nobenih problemov z vlago ali vodo pod predpra?niki.

 

 

 

post-10221-0-15264800-1539948900_thumb.jpg

post-10221-0-14850000-1539948944_thumb.jpg

post-10221-0-17922600-1539948970_thumb.jpg

post-10221-0-89962900-1539948982_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉
    • Me kar glava zaboli, ko vidim 16tke na 30tki  Dobro, da takih ni veliko..... 
    • hvala za iskreno mnenje in da poveš tako kot je 
    • Menjal eno stran - ni potrebe obeh. Original je bila 370€ leta 2022. Motorček za električno ročno ostane isti - star. Ni treba menjat.   KAY0-26-61X Rear Brake Caliper (Right) KAY0-26-71X Rear Brake Caliper (Left)   To je znana napaka na CX-5. So popravili - posodobili čeljusti. Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging.pdf SB-10099419-2532.pdf
    • Ena čeljust mi občasno ne spusti ročne zavore, zato imam trenutno odklopljeno (samo ročno). Moj mehanik ne popravlja, nova pri Mazdi je baje 500+ EUR (menja se cela čeljust, na Autodoc jih je večina nedobavljivih ...  Just a moment... WWW.AUTODOC.SI ).   - ali kdo v SLO popravlja take zadeve? - ali če menjam za novo, je smiselno menjati obe, da bo enakovredni občutek na zavori? - ali ima kdo izkušnje z vračanjem na Autodoc (če se izkaže, da ne bo ustrezna)?      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.