Skoči na vsebino

Vlaga in voda v Mazdi 6 Kombi GH 2008 - MZR-CD 140 - RE?ITEV

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

 

Evo, kon?no moja prva objava na problem, kateri mogo?e pesti kar nekaj drugih Mazdinih privr?encev.

 

Namre?, vedno mi je ob de?evju, ?e posebej zjutraj po no?nem in vo?nji ob de?ju namakalo pod predpra?niki na voznikovi in sovoznikovi strani ti. "driver's and passanger footwell". Talna obloga je bila vidno ?isto namo?ena, da o smradu iz zvo?ne izolacijo po avtu ne omenjam.

 

Skratka, naredil sem vse, po?istil "lul?ek" za odtok kondenza za motorjem, o?istil vse odvode vode pod vetrobranskim steklom (listje, iglice, ipd.), ni? ni pomagalo. Nato sem po dolgem iskanju problema le ugotovil, da je voda vdirala v avto nad vetrobranskim steklo na levi in desni strani za?etka vodila za stre?ne nosilce.

 

Tesnilo vetrobranskega stekla se na teh dveh mestih ne prilega povsem, zato je voda po?asi, a vztrajno razjedala vetrobransko tesnilo, in je za?elo pronicat pri A stebri?ki na obeh straneh.

 

Na sovozinkovi primer: Voda je tekla v vozilu pod A stebri?kih, do dna vetrobranskega stekla, nato pa direktno navzdol v kotu in se nabirala pod izolacijo, oblogo in predpra?niki (glej sliko).

 

Probleme sem re?il tako, da mi je vzelo 10 min ?asa, od?el do najbli?jega mehanika, povpra?al za tesnilo vetrobranskega stekla (?rno). Sem mu rekel, naj samo zafila luknjo pod tesnilom stekla tik pred vodili stre?nega nosilca. Naslednji dan stestiral s polivanjem vrtnega ?lauha, PROBLEM RE?EN. (glej sliko). Od takrat dalje nimam nobenih problemov z vlago ali vodo pod predpra?niki.

 

 

 

post-10221-0-15264800-1539948900_thumb.jpg

post-10221-0-14850000-1539948944_thumb.jpg

post-10221-0-17922600-1539948970_thumb.jpg

post-10221-0-89962900-1539948982_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene si pa ven spustil? 😮‍💨   Če imaš poštene zavore, baloni pač ne grejo gor 🤫
    • Mene tud ne, to sam @Bini trpi.😜
    • Nekaj slik na zimskem soncu. 😀 Na avtu so nova 16" platišča in Conti baloni. 😁 Mene osebno prav nič ne motijo.    LP    
    • Kitajci delajo pa vidne in to 4kom.pri 1.5 motorjih.... 🫣😂🤣
    • papir prenese vse in ni več kot je bilo pred leti, si pogledal konje in si točno vedel kolko aftek špila. od mojga žlahtnika cx5 jih ma celih 25 več kot moja cx30, pa ni primerjave. avto je dejansko za penzioniste, kot da bi mel 80 konjev, ne pa 165. ti konji so ratali malo imaginarna stvar, konkretno, če primerljaš dinota, se bolje pelje, tudi z grafi podprto, kot x, čeprav ma x celih 46 konjev več. Jaz sem pred nakupom dodobra sprobal obe in se odločil gladko za dinota, pa ne zato da bi rad pršparal tistih par jurjev. Da ne bo pomote, X je iz tehničnega vidka konica diamanta kot motor, ampak tehnologija v praksi ni pokazala nekaj baš. X je mel smisel pri g150, pri g140, ga vsaj za moje pojme nima več. Komaj čakam da pride Z in vidimo, če je so uspeli še kaj iztisnit iz te tehnologije. sem jo sprobal zadnjič k sem pelu gume menjat in avto je dober. res dober. predlagam da greš sprobat preden presedlaš na mg. je velik, ni pa nepraktičen, dober krog obračanja in pregleden
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.