Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Narrdil sem optiko a ko sem menjal letne z zimskimi je bil sok.

Zadnje so ble cist zlizane enostransko.

Povedal mehaniku in on mi rece da od zadaj ne ve ce je za stelat saj ni 4X4????

Kaj je zdaj to??

Je pa ja treba vse naredit ceprav ni 4X4??

Napisano

Ha ha ha valjda da se zadaj stimajo roke! Zamenjaj mehanika. Pa tudi temo :)

Naj predvidevam notranji rob pobran? Torej so roke v A, od vseh obremwnitev.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Drugi del z napacnim podforumom sem resil... ;)

 

Glede prvega dela in nastavitev optike, pa se po moje nastavljajo vsa kolesa, ne glede na to, ali je RWD, FWD ali AWD ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se opravicujem ce nisem v pravi temi pisal.

Sem v sluzbi im sem hitro rabil odg.

Se pa ne dela pr vseh avtih zadaj optika.

Pr wv ne!

Haval za odg.

Napisano

Se opravicujem ce nisem v pravi temi pisal.

Sem v sluzbi im sem hitro rabil odg.

Se pa ne dela pr vseh avtih zadaj optika.

Pr wv ne!

Haval za odg.

Ne se hecat prosim, mojega VAGA so zadaj 2x ?timali! Isto sem imel malo posedeno podvozje, ampak jaz vem zakaj :), kar pa pri 150.000km ni nobeno ?udo

 

Pri vseh avtih se dela optika na vseh 4h kolesih, kako bos druga?e linijo gledal???????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nagib koles zadaj se da nastavit z ekscentri?nimi podlo?kami na vpetju spodnje roke. Si pa omejen z nastavitvijo +1,5 stopinj in -1,5 stopinj, kar zna bit problem pri spu??enem avtu kjer rabimo ve?ji razpon. Pri spu??enem avtu si tako lahko pomagamo samo z menjavo zgornje ?tangice roke, ki se jo da nastavljat, s tem lahko nastavimo ve?ji nagib koles.

Za standardno podvozje pa je nastavitev z originalno ekscentri?no  podlo?ko zadosti.

Sem si sposodil TiEn-ovo sliko podvozja in sem ozna?il z rde?o, da se bo vedlo o ?em govorim.

 

post-5522-0-97598500-1542043297_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Podvozje zadaj se nastavlja pri ve? vodilnih zadnjih premah, pri pologi premi ponavadi ni kaj dosti za nastavljati

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Nagib koles zadaj se da nastavit z ekscentri?nimi podlo?kami na vpetju spodnje roke. Si pa omejen z nastavitvijo +1,5 stopinj in -1,5 stopinj, kar zna bit problem pri spu??enem avtu kjer rabimo ve?ji razpon. Pri spu??enem avtu si tako lahko pomagamo samo z menjavo zgornje ?tangice roke, ki se jo da nastavljat, s tem lahko nastavimo ve?ji nagib koles.

Za standardno podvozje pa je nastavitev z originalno ekscentri?no  podlo?ko zadosti.

Sem si sposodil TiEn-ovo sliko podvozja in sem ozna?il z rde?o, da se bo vedlo o ?em govorim.

 

attachicon.gifekscentricna_podlozka.jpg

Hehe zahtevam avtorske pravice :P ?ala

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.