Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Narrdil sem optiko a ko sem menjal letne z zimskimi je bil sok.

Zadnje so ble cist zlizane enostransko.

Povedal mehaniku in on mi rece da od zadaj ne ve ce je za stelat saj ni 4X4????

Kaj je zdaj to??

Je pa ja treba vse naredit ceprav ni 4X4??

Napisano

Ha ha ha valjda da se zadaj stimajo roke! Zamenjaj mehanika. Pa tudi temo :)

Naj predvidevam notranji rob pobran? Torej so roke v A, od vseh obremwnitev.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Drugi del z napacnim podforumom sem resil... ;)

 

Glede prvega dela in nastavitev optike, pa se po moje nastavljajo vsa kolesa, ne glede na to, ali je RWD, FWD ali AWD ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se opravicujem ce nisem v pravi temi pisal.

Sem v sluzbi im sem hitro rabil odg.

Se pa ne dela pr vseh avtih zadaj optika.

Pr wv ne!

Haval za odg.

Napisano

Se opravicujem ce nisem v pravi temi pisal.

Sem v sluzbi im sem hitro rabil odg.

Se pa ne dela pr vseh avtih zadaj optika.

Pr wv ne!

Haval za odg.

Ne se hecat prosim, mojega VAGA so zadaj 2x ?timali! Isto sem imel malo posedeno podvozje, ampak jaz vem zakaj :), kar pa pri 150.000km ni nobeno ?udo

 

Pri vseh avtih se dela optika na vseh 4h kolesih, kako bos druga?e linijo gledal???????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nagib koles zadaj se da nastavit z ekscentri?nimi podlo?kami na vpetju spodnje roke. Si pa omejen z nastavitvijo +1,5 stopinj in -1,5 stopinj, kar zna bit problem pri spu??enem avtu kjer rabimo ve?ji razpon. Pri spu??enem avtu si tako lahko pomagamo samo z menjavo zgornje ?tangice roke, ki se jo da nastavljat, s tem lahko nastavimo ve?ji nagib koles.

Za standardno podvozje pa je nastavitev z originalno ekscentri?no  podlo?ko zadosti.

Sem si sposodil TiEn-ovo sliko podvozja in sem ozna?il z rde?o, da se bo vedlo o ?em govorim.

 

post-5522-0-97598500-1542043297_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Podvozje zadaj se nastavlja pri ve? vodilnih zadnjih premah, pri pologi premi ponavadi ni kaj dosti za nastavljati

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Nagib koles zadaj se da nastavit z ekscentri?nimi podlo?kami na vpetju spodnje roke. Si pa omejen z nastavitvijo +1,5 stopinj in -1,5 stopinj, kar zna bit problem pri spu??enem avtu kjer rabimo ve?ji razpon. Pri spu??enem avtu si tako lahko pomagamo samo z menjavo zgornje ?tangice roke, ki se jo da nastavljat, s tem lahko nastavimo ve?ji nagib koles.

Za standardno podvozje pa je nastavitev z originalno ekscentri?no  podlo?ko zadosti.

Sem si sposodil TiEn-ovo sliko podvozja in sem ozna?il z rde?o, da se bo vedlo o ?em govorim.

 

attachicon.gifekscentricna_podlozka.jpg

Hehe zahtevam avtorske pravice :P ?ala

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.