Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, ko je pred tednom ali dvema stisnil prvi mraz sem ve?er pred mrazom nalil zimski vitrex v posodo. A bedak, nisem pri?gal avta in spustil ?spustil? skozi motor?ek, cevke,...nekaj teko?ine...pa? toliko da bi vitrex potegnilo iz posode v celoten sistem.

Ker je zadeva seveda zmrznila, mi od takrat naprej ne dela ve? pranje ?arometov. Opazim pa, da tako na levi kot desni strani avta; takrat ko bi moralo pranje delati; teko?ina te?e po tleh. ?Ro?ici?, ki prideta iz odbija?a se ne premakneta iz odbija?a oz. ostaneta v ?zaprtem polo?aju?.  (Pranje vetrobrana deluje BP).

Kako je s tem sistemom? Predvidevam, da ima avto dva lo?ena motor?ka, enega za vetrobran in drugega za ?aromete. Je tako?

Torej ?e te?e po tleh verjetno ta drug motor?ek ni crknil. ?!?

Kako bi zadevo preveril? A moram odstranit komplet odbija?/koloteke ali se zadevo lahko vidi na la?ji na?in?

 

Hvala za vse nasvete!

Napisano

Enako napako sem pred leti naredil sam pri Hondi CRV.

Zmrzal mi je uni?ila ohi?je motor?ka (?rpalkice). Sicer je zadeva ?e delovala,

samo v gara?i se je delal flek vitrexa na tleh.

 

LP

Napisano

Predvidevam da je sedaj ?e vse skupaj odmrznilo. Skurjena varovalka za dvig ?ob pranja. Poguglaj ali poglej   na pokrovu varovalk katera je za pranje  lu?i. Lokacija varoval en del pri agregatu  drugi del v kabini avta. pa mora delat ;)

Res ima vsak svoj motor?ek  v isti  posodi, le da sta v razli?nem nivoju.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Se pravi, da je motor?ek znotraj posode? Potem ga zmrzal ne bi smela ubiti.

?prica ?e, ampak po tleh, pod ?arometi te?e (voda v posodi ni zmrznila!).

Preverim in sporo?im.

Napisano

Aja potem se ti je ali snelo, ali pocila cevka ali pa zamasilo. Snami in preglej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Normalno da te?e pod lu?jo ?e se ?obe( kot je napisal ro?ice) ne dvignejo ...?e sem prav razumel?  ?pricanje dela samo se ?obe ne dvignejo- skurjena varovalka zaradi preobremenitve.

Motor?ek je zunaj  posode, mlin?ek ki poganja  voda pa je v posodi!

 

Meni se je to zgodilo ve?krat da je zadeva zmrznila  in nikoli ni bilo odpovedi motor?ka za ?pricanje vode.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tam kjer je luknja je motorcek za zadnjo sipo. Desno od luknje je motorcek za sprednjo sipo. Pod vitrex posodico je pa motorcek za pranje zarometov. Ce sumis da je sel motorcek preprosto odstrani kolotek in naj nekdo sprozi pranje zarometov ti pa lepo poslusaj ce se motorcek zalaufa. Glede na to da ti tece pod zarometi ocitno motorcek dela, ampak ti soba me skoci ven. Jest bi rekel, da je res kaj sneto, ker kolikor vem voda pozene, da soba skoci ven iz odbijaca. More biti pa v vitrex posodici obvezno tekocina, saj v nasprotnem primeru soba za pranje zarometov nebo skocila ven. Sobo lahko tudi rocno ven potegnes iz odbijaca in pogledas, ce je vse priklopljeno tako kot mora biti.

 

post-7623-0-25118900-1544200302_thumb.jpg

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo, zadeva je bila (na sre?o!) precej enostavna. Skurilo je varovalko.

Tisto kar je teklo na dveh straneh avta pa je bilo v resnici od vetrobrana....preko odtokov.

 

Hvala za pomo?, zadeva re?ena!

Napisano

Ujeeeee zmagal sem

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Za nagrado dobis dzabe spricanje :P

 

?e dobro, da to ni porno forum, ker tale stavek se jako ?udno bere. :zvizga:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.