Skoči na vsebino

Mazda 3 1.6 BK - Zvok-?ri?ek iz zadnjega dela avtomobila

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Kot omenjeno vozim Mazdo 3 2004 letnik - hatchback, ?e nekaj ?asa prihaja neki zvok-?ri?ek iz zadnjega dela avtomobila in mi gre "na ?ivce". Zvok je visokega tona ("klik") in se ustvari ne glede na to ali zapeljem v "luknjo" ali pa je cesta "normalna": Zvok se zdi da prihaja nekje iz zadnjega dela avtomobila (zdi se mi, da okolica levega C-stebri?ka, zvok pa je podoben kot da bi tre??ila kovina ob kovino ali pa kot da bi pokalo kak?no steklo, ne glasno - ampak zelo mote?e.

 

Zanima me ali je morda imel / ima kdo od vas isti problem in ?e / kako ga je odpravil?

 

Identificiranje to?no od kje prihaja zvok je zelo zahtevno, sem se tudi peljal na zadnjih sede?ih in poizkusil ugotoviti od kje prihaja zvok, ampak zaman...

Poizkusil sem naslednje:

 

- Zadnji del stropa sem malo potegnil dol in pregledal ter izoliral z peno

- Odstranil plasti?ni pokrov c-stebri?ka in preveril ob morebitnih zvokih okoli mehanizma za pas

- Preveril okolico rezervnega kolesa

- Mehanik mi je odtegnil in ponovno namestil amortizer

 

Hvala,

Kristjan

Napisano

Poglej ?e kovinsko toplotno za??ito nad auspuhom ki je po celem podu avta. Jst sem mel na M3 prerjavet en vijak ki dr?i tisto za??ito gor in posledi?no je ro?ljalo ko sem ?el ?ez kake luknje ali slabo cesto.

post-5522-0-44595200-1549447354.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

jaz sem imel tak primer, na istem avtu... nisem mogu ugotovit kaj dela kovinski zvok...najprej sem zamenjal zadaj stabilizator ?tangice, pa ?e vedno isto... nakonc sem snel dol zavorne plo??ice in sem videl da tisti ?elezni repki na plo??icah ne ti??ijo plo??ice kot treba, saj je bil en repek odlomljen.... pol sm tisto tko po?telu da je ti??alo plo?ico da se ni prevec gibala... in od takrat niti enkrat ve? tega zvoka.... prej smo pa mislili da bo zadnji konec avta odpadel...

 

resni?no malenkost, pa dela tako ' ?talo'

Napisano

jaz sem imel tak primer, na istem avtu... nisem mogu ugotovit kaj dela kovinski zvok...najprej sem zamenjal zadaj stabilizator ?tangice, pa ?e vedno isto... nakonc sem snel dol zavorne plo??ice in sem videl da tisti ?elezni repki na plo??icah ne ti??ijo plo??ice kot treba, saj je bil en repek odlomljen.... pol sm tisto tko po?telu da je ti??alo plo?ico da se ni prevec gibala... in od takrat niti enkrat ve? tega zvoka.... prej smo pa mislili da bo zadnji konec avta odpadel...

 

resni?no malenkost, pa dela tako ' ?talo'

 

Hmm? Plo??ice sem sicer menjal predlani, mislim pa da je to delalo ?e prej, bom pa preveril. Morda bi moral tudi omeniti, da se zvok pojavlja random (v?asih 1x na 2 sekundi, potem je 5 sekund mir in nato 2, 3x zapored v glavnem ne enakomerno. Hvala

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.