Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 27. 2. 2019 ob 14:00 je SpEkTr napisal:

Sploh od

Mazde menjalnik, ki je na?eloma top.

Se strinjam. Ponavadi so top.

 

 

Napisano

To?no tako, previj situacijo nekaj let naprej, ko bo? prodajal avto. Ne vem no, ?e pridem gledati tvoj avto in bo? rekel, da je zatikanje normalno se bom obrnil pa ?el iskati kak avto, kjer zatikanje NI normalno. 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Bom nadaljeval tole o menjalniku. 

Bi si lahko kdo iz MB ali bli?nje okolice vzel kak?ne pol ure ?asa in dovolil kraj?o nekajkilometrsko vo?njo z njegovim vozilom, da primerjamo delovanje menjalnikov. Seveda sledi tudi vo?nja z mojim avtom. 

Res me zanima ali preve? dlakocepim in predvsem ali je vse ok.   

Avto je Mazda 3 G120. 

Lahko tudi preko ZS. 

 

Hvala in lp

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Je mogo?e komu znana razlika med menjalnikoma v M3 G120 in M3 G165? Gre za enaka menjalnika?

Sicer sem na?el prestavna razmerja za oba motorja in so enaka (vsaj v tistem testu so bila vpisana kot enaka), razlika pa je v razmerjih diferenciala.  

Zanima me ali slednje dr?i?

Hvala in lp

Napisano
  dne 3. 4. 2019 ob 14:05 je kseb napisal:

Bom nadaljeval tole o menjalniku.

Bi si lahko kdo iz MB ali bli?nje okolice vzel kak?ne pol ure ?asa in dovolil kraj?o nekajkilometrsko vo?njo z njegovim vozilom, da primerjamo delovanje menjalnikov. Seveda sledi tudi vo?nja z mojim avtom.

Res me zanima ali preve? dlakocepim in predvsem ali je vse ok.

Avto je Mazda 3 G120.

Lahko tudi preko ZS.

 

Hvala in lp

?e ?e nisi nikogar dobil za probo glede zatikanja lahko pride? do ?entjurja (50km) pa poskusimo. Meni deluje ok,kot putr?ek kot je nekdo omenil.
Napisano
  dne 25. 4. 2019 ob 13:49 je kseb napisal:

Zaenkrat hvala.

Sem na?el kandidata, ki ima G165, ampak sta menjalnika enaka.

 

lp

Bo? objavil kaka je razlika!? Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • In zakaj maš pol ti 326KM? Kako bi zgledalo, če bi jih mel pol manj? Avto mora imet toliko moči, da je varen. Ne za dirkanje ne za kazanje mišic. Dovolj moči pomeni več varnosti. Pa ne govorim tukaj o tem, da je treba imet pol 500KM. Dovolj pomeni, da avto zmore toliko, da nima ob vsakem takem manevru voznik polne hlače.   Se pa da vozit tud z manj moči in če spomnimo je imel VW en tak model, ki ga je imenoval SDI (samo da ide) in ljudje so sicer govorili, da je dovolj, ampak nihče ni 2x kupil SDI-ja. Zakaj le?
    • Oprosti, ampak tole je pa nebuloza. Sploh se ne ukvarjamo s tem kako hitro moraš priti na cilj. Gre za varno vključevanje. Vključevanje je varno, če lahko izenačih hitrost na voznem pasu, ko se vključiš. Kamionarji in Avtobusarji lahko malo pogoljufate in na račun velikosti izsilite vključevanje. Ostali takrat bremzamo, če ni prehitevalni prazen. Ampak to vas razumemo in poskušamo pomagat, ker vemo, da so pospeški kamionov in busov preslabi. Ampak vseeno, velika razlika je ali si odvisen sam od sebe, da se lahko vključiš in zato ne rabiš "pomoči" ali pa da morajo sodelovati drugi, da ti omogočijo vključitev.    Ne zdaj to osebno vzet, ker ni to tvoja krivda ampak je pač krivda prevoznega sredstva. Zato poleg kamionov in busov ne bi rabili met še osebnih avtov ali SUV-ov, ki se zaradi pomanjkanja moči morajo ukvarjat s podobnim problemom.   Seveda, ko je avto imel 1200kg je 150KM tako nekako kot, če maš danes CX-5 pri 1600kg in 200KM. To je to razmerje, ker avti so se zredili in to fejst. Zakaj imajo električarji praktično že vsi konjaže preko 200KM - zato, da lahko premikajo vso to težo.
    • Vremenska napoved je bila izjemno piškava in negotovo, pa tudi dejansko je začelo dobro nalivat kmalu po 14.uri. Je pa sicer bilo znotraj koče nabito polno, tudi veliko otrok prisotnih, itd.
    • Težko, če ni sodelovanja ostalih v prometu al pa da izsili. Dobr ti veš, da je fuk se vključit z busom, če je velik prometa in da ostali ne sodelujejo ali pa ne morejo sedolevat, ker je prehitevalni poln, da bi se umaknili tja. Glej jaz se vključujem iz pospeševalnega na voznega s hitrostjo omejitve pa tudi, če je ta 130km/h in seveda, da je promet tam tudi tolk hiter. Nikoli nimam težav z vključevanjem razen, če se pred mano znajde mečkač, ki to poskuša pri 60km/h. In ja, če avto ni dovolj zmogljiv tudi največji dinamik rata mečkač.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.