Skoči na vsebino

Konec Mazde6?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V90 se tudi ni ognil plasti?nim obrobam (ampak za ta avto to ni novost)


pa klima je tud digitalna :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz stalno/dnevno vozim na tempomat. Nastavim na 95km/h in 10 km ne tikam. Zato je bil pogoj pri naslednjem avtu aktivni tempomat.

 

Pa drugi se mi smejijo, da upirablam na regionalki tepm. Kaj sem kej ?uden?! Pa malo mi manjka do 40.

Jaz ga vedno in povsod. Je pa radarski tempomat zelo strikten; ko ti dr?i minimalno razdaljo je v SLO dovolj, da ti vsi ska?ejo vmes, tebi pa tempomat zavira... in ostane? zadaj. Z gasom ga tu lahko ?povozi??, ampak potem je skoraj bolje ?e na sam vozi?...

Tale debata o ukinjanju srednjega razreda karavanov pri Mazdi je v stilu "fake news", ki se kar raz?irijo brez zanesljivih virov in dejstev o tem, kaj je res.

?e je prodajalec v BTC fake news, ko sem ga vpra?al za naro?ilo... potem ne vem...

Napisano

Tudi prodajalci bolj kot ne ugibajo o vsem tem. Verjemite, da nimajo oz. imajo malo ve? informacij o vseh stvareh kot mi.

Ve?inoma dobijo info. tik pred zdajci, ko je stvar res potrjena.

Drugo so samo ?pekulacije in prodajanje fake news naprej.

 

 

Napisano

Sorry za off-znamko, ampak je podobno, sem v petek ?el vpra?ati kako ka?e z alhambro, in prodajalec ki me ne nateguje, je rekel, nimamo popolnoma nobene informacije, to ponavadi pomeni da je tudi ne bo...torej konec razvoja.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sicer gre za rumeni Autobild, a vseeno: https://www.autobild.de/bilder/bildergalerie-mazda6-2019--12739987.html#bild1

 

Sicer mo?no dvomim, da bo V6, morda v USA, pri nas ne. Saj ?e 2.5 turbo ne uspejo spraviti v Evropo.

V6 bi bil zakon. To bi bil ?ele pravi benzinar, ki bi ga ?e jaz imel rad. :)

 

 

Napisano

Ej..Alex..se strinjam to bi tudi jaz imel V6 motor...zoom zoom ..lp

Napisano

Video je bil dolgo na Youtube, sedaj pa je kon?no znana tudi celotna zgodba. Edino prav, da se je odlo?il za RWD, saj je bojda ?e serijski 2.5 T na mokrem v prvih dveh prestavah nevozen, ima namre? ?e ve? navora kot dizel.

 

Upam, da so video videli tudi mazdini in?enirji ter da bo prihodnja 6 imela motorizacijo na vi?jem nivoju, ne pa sedanja ?alost 145 - 190 konjev. Kot zgleda naj si ogledajo kio stinger (RWD + spodobno mo?ni motorji), ?e ?e ne ravno V8. :)

Napisano

Sorry za off-znamko, ampak je podobno, sem v petek ?el vpra?ati kako ka?e z alhambro, in prodajalec ki me ne nateguje, je rekel, nimamo popolnoma nobene informacije, to ponavadi pomeni da je tudi ne bo...torej konec razvoja.

 

Ze razmisljas o menjavi? :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ze razmisljas o menjavi? :)

spomladi bo za prera?unat zato me zanima kam gre pot avtobusa. francoz bo 100.000km, treba bo nove letne, nove zimske....skoraj 3 leta bo takrat mimo verjame? ali ne, no pa tudi iz garancije gre. Sedaj sigurno ne, bo pa takrat tudi kak leto star zame :), leasing pa?, obrne?.

Sem pa naredil test s pasjim boxom, Tarraco je ve?ji od francoza, res presene?en. no saj je dalj?i 15cm ob kraj?i medosni. placa je ogromno.

Pa da ne zaidem s temo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

O morda pa tudi jure presedla na SUV :ne vem:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

O morda pa tudi jure presedla na SUV :ne vem:

Morda, pa hipstersko brado si pusti, pa hla?e prekratke si naredi.

 

 

Napisano

O morda pa tudi jure presedla na SUV :ne vem:

nekako te tudiu trend sili v to....za enak denar dobiti nove zadeve v trendovskem avtu....cajta je ?e veliko. Pes ?e ni 2 leti star ?e raste....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nekako te tudiu trend sili v to....za enak denar dobiti nove zadeve v trendovskem avtu....cajta je ?e veliko. Pes ?e ni 2 leti star ?e raste....

Te pa ima? prevelikega pesa, ?e mora? avto stalno zaradi njega menjavati  :jupiii:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Te pa ima? prevelikega pesa, ?e mora? avto stalno zaradi njega menjavati  :jupiii:

ne menjavam zaradi njega, merim pa :)

smo ?e ?li iz teme (naj se magar premakne), prav vsi novinarji ga dajejo v superlative (presene?eni).

 

https://www.youtube.com/watch?v=ng_FfD9CRBs&t=456s

 

od 01:30 glej - o prostoru in dizajnu. In navajen Seata je res velik preskok ko se notri vsede?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne menjavam zaradi njega, merim pa :)

smo ?e ?li iz teme (naj se magar premakne), prav vsi novinarji ga dajejo v superlative (presene?eni).

 

https://www.youtube.com/watch?v=ng_FfD9CRBs&t=456s

 

od 01:30 glej - o prostoru in dizajnu. In navajen Seata je res velik preskok ko se notri vsede?

Saj ?e primerja? z Kodiakom je res lepotec, ker tudi Tiguan mora biti vsaj R-Line, da se ga ne ustra?i? na cesti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pri tiguanu R line se vedno ustra?im 50 kg fake kroma na sprednjem delu, je skoraj bolje, ?e je ni R line, ga na hitro vsaj lahko zame?a? s kako dacio duster . :)

Napisano

Vse sami grdi primerki avta oz. kupujejo jih ali tisti, ki so od vedno imeli precenjena ljudska vozila, ponavadi od golfa 3 naprej, ali pa tisti, ki jim je za obliko vseeno, pa bi radi bili "fensi" in moderni, ?eprav bodo vozili otroke z njim v vrtec z obveznim telefonom na u?esu in tudi tokrat so to taki, ki bi kupili ljudsko vozilo,pa ?eprav so jih ?e enkrat nategnili z dizel motorji.Jim ?e ni bilo dovolj. :)

 

 

Napisano

Jures, kaj ?e? re?t, da sem se zaj****, ker sem naro?il alambro?

Ma pomojem ne, ker Tarraco ni tako primeren za ve?jo dru?inico...

Napisano

Jures, kaj ?e? re?t, da sem se zaj****, ker sem naro?il alambro?

Ma pomojem ne, ker Tarraco ni tako primeren za ve?jo dru?inico...

Ne absolutno ne. Vas je se 5 po vrhu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.