Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?iv.

 

O?itno je moja mazdura za?ela kazat leta in tokrat se to ka?e v slab?i mo?i.

Nekaj ?asa se mi je ob?asno dogajalo, da je zjutraj avto pocukal za sekundo-dve, ampak ko se je ogrel, ni bilo ve? teh te?av. To sem pripisoval enemu (ali ve?im) injektorju, ki je verjetno ?e kr nekaj ?asa malo opore?en, zdaj pa imam druge probleme.

 

?e cca kak teden, mo?no da 10 dni mi avto laufa z zelo nizko mo?jo. Najprej sem zadevo pripisoval ogrevanju, ker se je poleti vedno ob?utno slab?e vozil kot recimo pri temperaturah 10-15?C zunaj, ampak zadeva se je stopnjevala do tega, da danes ne morem ve? prehitet avtobusa pri vo?nji z 80km/h, ?e nimam za eno letalsko pisto prostora nasproti.

 

V?eraj sem avto priklopil na Torque, napak ni javil (niti ne gori nobena kontrolka), se malo vozil okrog in utovil naslednje:

Pod polnim loadom turbina poka?e 0,4 do mogoooo?e 0,5 bar-a. Merjenje konjev poka?e tam okrog 60KM. Vem, da tista zadeva meri malo po pospe?ku in z nekimi spremenjlivkami, ki niso 100% zanesljive, ampak kadar sem se s tem igral, je vedno pokazalo mo? nekje tam, k bi morala bit, med 135-140konji. Menim, da turbina se zavrti, glede na to, da sploh poka?e tlak, sklepam, da ?e bi turbina bila zaribana, bi konstantno kazalo podtlak?

Avto mi ?re ob?utno manj, kot ponavadi, ker delam po predvidevanju 100-150km ve? kot ponavadi, kadi nekej veliko ne, vsaj opazim ne, pa sem zadnje dni posebej pozoren na to.

 

Za ve? podatkov, ?e bo kdo dejansko vedel, kaj za za?etek pogledat:

Mazda 6 GY1, letnik 2006, 2.0 DI, 105kW/143KM, DPF odstranjen ?e pred ?asom. ?e kej pomaga podatek, je verjetno sklopka ?e zelo na koncu, ampak ne vidim, da bi tu to bilo relevantno (razen, ?e zaradi zihr ob zadnjih mikronih lamele zmanj?a navor ;))

Avto ima res skoraj 300.000km, verjetno jih je pred prihodom v SLO imel tudi ve?, tako da je pomoje bolj realna ?tevilka nekje bli?je 400k km, ampak je do sedaj delal b.p. Manj?i kolci in redno vzdr?evanje.

 

Imam namen avto sicer pokazat komu, ki bi mi bil pripravljen delat diagnozo pred kakim dra?jim popravilom, ampak...vseeno ne bom jezen kakega predloga. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

MAF senzor je eden takih, ki rad povzro?a padec mo?i, potem lambda sonda. Lahko je pa tud ?rpalka za nafto, turbina, injektorji.

33112_1.png

Napisano

Ej, kolk si pa mel goriva??

Mazda ima to foro da ?e ima? malo goriva (se vozi? na rezervi) omeji mo? in takrat  turbo da max 0,5bara.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

2/3 poln kestl.

Tudi na MAF sm ?e pomislil, pa ne vem, kaka je reakcija motorja, ?e ga enostavno odklopi?. Eni so pravili, da se vozi? z lu?ko in avto leti ko snet, po mojih izku?njah do zdej sm imel samo poslab?anje zmogljivosti. Na tej mazdi pa nism probal.

Druga?e na vse simptome sm tud jest pomislil na vse to, najprej na turbino. Skrbi me malo, ker je ne sli?im, samo ?e je wastegate pa aktuator odprt ?ist, sklepam, da se tud vrti bolj ?voh... Ne bi bilo slabo ujet kakega podobnega mopeda, da vidim, ?e kej po?vi?ga, ko ga mal stisne? na mestu...

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Meni je podobno slabo vlekla. Vzrok je bil, da se je zataknila neka loputa na turbini.

Bi verjel, da je tu kej podobnega, da... A si re?il brez menjave same turbine al je bilo treba kej zamenjat?

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Dec, daj dr. Pelka pokli?i in obi??i, saj ga pozna? in ti je ?e ve?krat pomagal. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dec, daj dr. Pelka pokli?i in obi??i, saj ga pozna? in ti je ?e ve?krat pomagal. :)

Sva govorila ?e, ja, meje potola?il v?eraj :)

 

Uglavnem, mali update je ta, da se je po skoraj dveh tednih avto odlo?il priznat, da mu nekaj ne pa?e in vrgel ven napako "0299 - Low Turbo Pressure"

Pelko pravi, da verjetno kaka vakuum cevka pu??a in je treba to preverit, drug, malo manj prijazen scenarij pa je pregnit intercooler. Kar tudi ne bi bilo slabo preverit, kolega je zaradi luknje v Intercoolerju moral zamenjat vse 4 injektorje, ker mu je svinjarijo vleklo not.

 

Skratka, zdej imam vsaj razlog, da kamorkoli grem, grem z motorjem, se vsaj vozim :D

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Uglavnem, po pogovoru s Pelkotom in ajvarjem sem razkopal zadevo do te mere, da sem pri?el do vseh vakuum cevk. Vse sem snel, probal, ?e dihtajo, nataknil nazaj in se odpeljal naprej punom snagom. :)

Jih pa bom zamenjal vse ?isto iz preventive, ker ene dve sta padli dol z niplov brez kakr?ne koli muke. Tako, da so na koncih verjetno ?e opore?ne in posledi?no znajo ?e nagajat.

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Potem bo stro?ka "kurc kej" in se bo? lahko zadovoljno naprej vozil? :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Potem bo stro?ka "kurc kej" in se bo? lahko zadovoljno naprej vozil? :jupiii:

Tako je :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.