Skoči na vsebino

Mazda cx 3 g120 bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, sem v nakupu kot je zgoraj razvidno Mazde Cx 3 2.0 bencin 88kw/120km in me zanima ?e ima kdo podatke koliko je poraba na avtocesti relacijsko torej delal bom 160 - 180 km dnevno od tega 10-20km mesto ostalo avtocesta.?

Napisano

Sam imam od konca marca omenjen avto s takim motorjem. Opravljenih 14.300km. Ve?ina dnevne relacije 35km v slu?bo ena smer, od tega 31km AC, ostalo mestna vpadnica in regionalka. Imam la?jo nogo (do 110km/h AC), ostalo po omejitvah. In imam porabo 5.8L/100km. V startu, ko je bil nov, je bila 6.0L/100km.

 

Na dopustu sem v za?etku avgusta opravil 3000km, 3 potniki, poln rtlja?nik, temeperature v Italiji in Franciji med 34-38C, posledi?no klima kar laufala. Nekaj zastojev po cca1h stopicanja, nekaj 100km-skih odsekov po AC opravljenih s hitrostjo 150km/h. ?ez Italijo pa nazaj grede po 130km/h. Poraba pod ?rto 6.2L/100km.

 

Zelo zadovoljen!!

Napisano

Moja je letnik 2/2018 in po prevo?enih 20.000 km poraba ni ?la ?e nikdar pod 6,5/ 100 km ne poleti, ne pozimi ! Giblje se od 6,5 - 6,7 Je pa res, da niti ne gledam porabo ampak bolj prazno AC in jo tudi na?gem ?e je treba.. Motor je vrhunski pa je treba mu dat mav ob?asno na ene 170 - 180 kmh . Sicer pa po mestu po omejitvah, to pa 100 %

Je pa zanimivo, da od nove pa do ene 500 prevo?enih km ni ?la poraba pod 8,0 km/h.  <_<

No, v glavnem jest jo lahko samo pohvalim, tudi zelo zadovoljen,  :punk:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.