Skoči na vsebino

Vlečna naprava

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp mogo?e ve kdo ?e pri priklopu lu?i za priklop za avtoprikolico rabim kaki vmesni modul ali lahko ve?em vti?nico samo direkt na lu?i? Mazda 6 gh 2008 gen 2

Napisano

Module so ponavadi potrebovali tisti avtomobili, ki so imeli tudi nadzor nad pregorenimi ?arnicami. ?e ti torej ne javlja, katera ?arnica je pregorela, na?eloma ne potrebuje? modula. Ni pa nobene ?kode, ?e ga vseeno da?.

 

Je pa za razmislit, kak?no prikolico bo? vlekel: majhno tovorno ali veliko po?itni?ko? Tiste majhne, lahke, na tretjo tablico, niso nobena velika te?ava. Sploh, ?e ?arnice na prikolici zamenja? z LEDicam. Pri po?itni?ki je teh ?arnic nekaj ve?, ker so poleg osnovnih zadaj ?e gabaritne in bo?ne (rumene). Pa dobro je, ?e ima? ?e + in - za napajanje porabnikov v prikolici (hladilnik) med vo?njo. Torej je za razmisliti o 13-polni namesto 7-polni.

 

Sicer bodo pa to zagotovo vedeli tam, kjer ti bodo kljuko zmontirali. ?e jo bo? pa sam doma, je pa ne bo? homologiral, pa ?e se na pol pretrga?...

Napisano

Jaz sem jih ?e nekaj doma zmontiral in tudi brez problemov homologiral nazadnje lani na BMW 2 Activeturer

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Normalen postopek je tak, da tja, kjer opravljajo homolgacije prineses racun od vgradnje in homolgaicjski kartoncek in cez cas lahko prides iskat ta kartocnek z vpisano opremo, placas nekih 20? ... in je urejeno... Ponekod je tudi tako, da ti kartoncek naknadno posljejo po posti... 

 

Jaz sem sel v Kranju na tehnicne preglede in sem se zmenil, da me poklice, ko bo gotovo (ker imam blizu pisarne)... Cez kaksno urco je pokical, da je gotovo... Kljuke sploh ni pogledal na avtu ... Ponekod pa hocejo tudi videti predelavo...

 

Kako je pa, ce to sam delas, pa ne bi vedel ... Predvidevam, da potem moras dat pa pregledat, ce je vse OK ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kupi? kljuko, ki ima tipsko homologacijo za tvoj avto. 

Jo zmontira? po navodilih proizvajalca

Pelje? na homologacijo z vsemi papirji, ra?unom, homologacijo in izpolnjeno vlogo,

Oni potem pregledajo, dokumentacijo, premerijo ali vi?ine ?timajo, preverijo ali so ?tevilke na homologaciji in kljuki prave. Preverijo ali pravilno delajo lu?i in ?e je vse dobro zmontirano.

Potem isto po?aka?, da jo vpi?ejo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hvala.

Je ta v redu? https://www.ebay.de/itm/Fur-VW-Touran-07-2015-jetzt-AUTO-HAK-Anhangerkupplung-starr-neu/184059826531?fits=Year%3A2016%7CModel%3ATouran&epid=1352666510&hash=item2adad21163:g:Mw8AAOSwrD9d4Exq

Zraven pridejo navodila, ki so v pdf priponki in ra?un za nakup kljuke na ebay-u.

Kateri obrazec je treba izpolnit? In koliko pribli?no je cena takega postopka?

 

Spra?ujem, ker so me na Avto Krka zavrnili ?e? da ne gre brez potrdila o strokovni vgradnji. Jaz pa potrdila o strokovni vgradnji ne morem napisat sam, ker ga lahko napi?e samo mehanik, ki ima registrirano obrt. Zato bi rad vedel kak?en je to?en postopek, da pridem skozi.

131282_v1.pdf

Napisano

Brez T?V certifikata in potrdila o strokovni vgradnji je ne bo? homologiral.

 

To je bedarija vseh vedarij, ki jo imamo samo v Sloveniji, ?eprav nam tumbajo, da tako zahteva "Evropa". Evropa tega ne zahteva, to so na?i ka?troni nakuhali. In tako ima? primer, ko smo s karamboliranega Forda Mondea sneli vle?no kljuko, ki je bila na karamboliranem Fordu montirana tovarni?ko ?e pred prvo registracijo, in smo jo montirali na nekaramboliran Ford Mondeo isti letnik, isti model, isto mo?an motor, le druge barve. In nismo mogli homologirat, ker nismo imeli T?V certifikata (tovarni?ko opremljen avto se homologira v celoti, ne po posameznih kosih...). To je na kratko to.

 

Lahko pa poskusi? dobiti nekoga, ki kljuke vgrajuje, pa naj ti on vgradi tvojo kljuko. Potem bo? imel potrdilo o strokovni vgradnji. T?V certifikat si pa itak ?e zraven kljuke dobil, kajne?

  • Jest je spremenil naslov v Vlečna naprava

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.