Skoči na vsebino

Priklop-vlečna kljuka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tast je mel na Golfu 6 1.8 tsi gor. Ve? kt 80 ni mogu vle?t prikolice za v kamp, ker ga je vzdigovalo spredaj.

Napisano

Tast je mel na Golfu 6 1.8 tsi gor. Ve? kt 80 ni mogu vle?t prikolice za v kamp, ker ga je vzdigovalo spredaj.

Napa?no nalo?ena prikolica!

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Mislim, da smo to ?e nekajkrat imeli, pa dajmo ?e enkrat.

 

Za za?etek, kaj pa ima? namen vla?it naokoli? Da bomo bolj vedeli, o kak?nih obremenitvah se sploh pogovarjamo.

 

Kar nataknit kljuko gor je dokaj nerodna re?. Bolj?e je, ?e pri nakupu novega vozila pove?, da bi rad vle?no kljuko, pa jo dobi? ?e tovarni?ko. Sicer pla?a? za to spodobnih 1000?, poleg kljuke pa dobi? ?e mo?nej?i hladilnik, mo?nej?i ventilator hladilnika, mo?nej?o sklopko, mo?nej?e zadnje amortizerje, ... ...

 

?e pa jo ?e vgradi? naknadno, pa prej preveri homologacijo avta in prometno dovoljenje prikolice. Nikakor ni priporo?ljivo vle? te?jo prikolico, kot to pi?e v homologaciji od vle?nega vozila. Pa ne zgolj zaradi policije... Da ne bo? presene?en, zagotovo bo? moral lahki priklopnik (tisti, ki se vozi na tretjo tablico, se pravi 750 kg najve?je dovoljene skupne te?e) prehomologirat na manj?o nosilnost. In bo? imel precej te?av, ?e si bo? lahko prikolico kje sposodil, pa ne bo prehomologirana na manj?o nosilnost. Zakaj? Poglej v homologacijo, koliko lahko tehta nezaviran priklopnik s centralno osjo, pa ti bo vse jasno... Ja, vem, celo na MX-5 so dajali vle?no kljuko. Vozili pa zgolj dve gajbi pira na prikolici...

 

Torej, vse se za?ne in kon?a pri papirjih. Ko to preveri?, pa lahko debatiramo naprej, samo vpra?aj, kar te zanima.

Napisano

 

Kar nataknit kljuko gor je dokaj nerodna re?. Bolj?e je, ?e pri nakupu novega vozila pove?, da bi rad vle?no kljuko, pa jo dobi? ?e tovarni?ko. Sicer pla?a? za to spodobnih 1000?, poleg kljuke pa dobi? ?e mo?nej?i hladilnik, mo?nej?i ventilator hladilnika, mo?nej?o sklopko, mo?nej?e zadnje amortizerje, ... ...

 

To ne dr?i. Oz. ne dr?i ?isto povsem, sploh pa ne za Mazdo. :)

 

?e za ?vabe so govorice, da je to zgolj mit. Menda, mo?nej?a kuplunga pol se pa ?e neha.

Napisano

Ups, malo sem zame?al. Ker takoj druga objava je o nekem VAGinalnem vozilu... No, tovarni?ka vle?na kljuka za Mazdo 3 pa tudi ni 1000?... Ampak, ?e je vozilo ?e pri hi?i, ta mo?nost odpade...

  • Jest je spremenil naslov v Priklop-vlečna kljuka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.