Skoči na vsebino

Mazda CX-7


roma

Priporočeno sporočilo

ponavadi glih evropski modeli so boljsi, ker so evropejci najzahtevnejsi kupci

v ameriki je abs v enih avtih se vedno luksuz....da ne govorim o esp in takih igrackah

 

To se pa ?isto ne strinjam recimo ?e pogledamo v ponudbi motorjev jih ima amerika ve? japonci imajo pa itak za svoj trg ene najmo?nej?ih serijskih motorjev.?e v evropskih V6 je najmo?nej?i Mazdin 2.5 170KM ko je na japonski 200KM.No kakor Mazda 6, ki v evropi nima nobenega ?estaka amerika ga pa ima 3.0 V6 <_< Mislim da je evropski trg tudi malo sam kriv za te stvari zaradi vseh homologacij,plinov....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 172
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Po mojem je v veliki meri kriva tudi cena benzina v Evropi(napram ameriki).

Amerosi so itak navajeni na veliko kubika?o,tako da v 6-ci edino ta motor(V6,3.0) pride v po?tev.

Diesla pa itak ne ?livijo pet posto.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Diesla pa itak ne ?livijo pet posto.

 

Tole se po?asi tudi spreminja pri amerikanosih ... pa tudi biodizl ?e uporabljajo ... :bravo:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojem je v veliki meri kriva tudi cena benzina v Evropi(napram ameriki).

Amerosi so itak navajeni na veliko kubika?o,tako da v 6-ci edino ta motor(V6,3.0) pride v po?tev.

Diesla pa itak ne ?livijo pet posto.

 

Sej 3.0 V6 isto popije kod MPS :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja,kaj ?mo ?e pa ne delajo MPS-karavanov :ne vem:

Pol pa moramo vzet diesel power-je. :bravo:

 

No ?e spet naredimo primerjavo Mps Europa vs Mps amerika je za evropski trg z 10 KM manj in kar 35 Nm navora manj <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poleg vsega na?tetega bi bila zanimiva tudi cena; ?e samo pogledam CX-7, (govorim pa tudi za ostale modele, prirejene za evropo), bi moral biti vsaj 1/3 ni?ja zaradi vseh predelav na?tetih zgoraj in pa ?e 20% zaradi slab?ih materialov - in verjetno tudi tanj?e izolacije...

?ele nato bi se lahko pogovarjali o dodatnih popustih, itd.

najbolj me pa ?alosti to, da avto, ko pride v Slovenijo, pa je ?e brez tiste dodatne opreme, katere v razviti evropi imajo,

?e pogledam samo svojo 6, tamo?no in je brez prave akustike oz. ima samo ubogi radio, ostalo si pa dokupi, za xenon lu?i (labi, ?eprav ?e vedno ?isto ne verjamem, jih bom poslikala in bo? nato presodil) in lita plati??a pa isto, pa ?e kaj bi se na?lo... edina tola?ba je ta, de sem z vo?njo z njo zadovoljjna kot prve dneve...

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poleg vsega na?tetega bi bila zanimiva tudi cena; ?e samo pogledam CX-7, (govorim pa tudi za ostale modele, prirejene za evropo), bi moral biti vsaj 1/3 ni?ja zaradi vseh predelav na?tetih zgoraj in pa ?e 20% zaradi slab?ih materialov - in verjetno tudi tanj?e izolacije...

?ele nato bi se lahko pogovarjali o dodatnih popustih, itd.

najbolj me pa ?alosti to, da avto, ko pride v Slovenijo, pa je ?e brez tiste dodatne opreme, katere v razviti evropi imajo,

?e pogledam samo svojo 6, tamo?no in je brez prave akustike oz. ima samo ubogi radio, ostalo si pa dokupi, za xenon lu?i (labi, ?eprav ?e vedno ?isto ne verjamem, jih bom poslikala in bo? nato presodil) in lita plati??a pa isto, pa ?e kaj bi se na?lo... edina tola?ba je ta, de sem z vo?njo z njo zadovoljjna kot prve dneve...

 

Sej zato sem jo jest kupu "tam ?ez",ker imajo 6-ke vso opremo. :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojem je v veliki meri kriva tudi cena benzina v Evropi(napram ameriki).

Amerosi so itak navajeni na veliko kubika?o,tako da v 6-ci edino ta motor(V6,3.0) pride v po?tev.

Diesla pa itak ne ?livijo pet posto.

 

saj zato pa danes nekatere firme ?e zapirajo oz. zmanj?ujejo ?tevilo zaposlenih, ker so pozabili za razvojni oddelek oz. ni bilo potrebe po njem... in ?e pogleda? njihov avto danes napram evropskim ali japonskim

-------

dale? najcenej?i bencin pa je v Iranu kljub temu da izva?ajo nafto uva?ajo pa bencin, kolk bi bil ?ele ?e bi nafto samo predelovali - pa smo zopet pri ameri?anih

 

Sej zato sem jo jest kupu "tam ?ez",ker imajo 6-ke vso opremo. :bravo:

 

zakaj pa potem skoz nekaj dokupuje?, montira?.... :hohoho:
IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj zato pa danes nekatere firme ?e zapirajo oz. zmanj?ujejo ?tevilo zaposlenih, ker so pozabili za razvojni oddelek oz. ni bilo potrebe po njem... in ?e pogleda? njihov avto danes napram evropskim ali japonskim

-------

dale? najcenej?i bencin pa je v Iranu kljub temu da izva?ajo nafto uva?ajo pa bencin, kolk bi bil ?ele ?e bi nafto samo predelovali - pa smo zopet pri ameri?anih

zakaj pa potem skoz nekaj dokupuje?, montira?.... :hohoho:

 

Zato,ker so v mazdi pozabli na detajle-to pa naredi piko na i v vsaki stvari. ;)

Spisek teh detajlov je ?e dolg... :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ker nisem zadovojna z odgovorom MMS-a, sem jo potegnila za tola?bo z ameri?ke strani

http://www.mazdausa.com/MusaWeb/displayPag...vehicleCode=CX7

 

To pa je taprav Zoom-Zoom kon?no je za?ela tudi Mazda delati mo?nej?e avte!!! :rispekt:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Uauuuuu! Lepa, sploh maska... Zadek mi pa ni v?e?, dolgo?asen je in brez "du?e".

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.