Skoči na vsebino

digitalna evidenca servisov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zato, ker so pac malo drazji, kot navadni ventilcki... in ce jih poskoduje, strosek ni zanemarljiv... Imas doma masinerijo za menjavo gum? Potem verjetno ves, kako to izgleda, ker se verjetno s tem ukvarjas ;)...

 

Ali pa, da si zamesal in si mislil menjavo celih koles (gume na platiscih) in ne premontazo gum na platiscih.... ;)

https://m.aliexpress.com/item/33028020056.html?pid=808_0000_0101&spm=a2g0n.search-amp.list.33028020056&aff_trace_key=&aff_platform=msite&m_page_id=9450amp-cNdn3nuNeyLFr7bpuRxF7g1584172105177&browser_id=a0342142850c4b6d968e91a5d0c53327&is_c=Y

 

niti niso tako zelo dragi

Napisano

 

Prva stvar. Kje ima ta ?lovek ?elado, ?e poizku?a meje nekega vozila. Mislim cmmon nooo....

 

Druga?e pa realno gledano in pri?akovano: kratka medosna, dvignjena karoserija, potencialno zelo oster zavoj (zaradi natan?nega krmiljenja). Lepo poka?e, kako je avto bolj umirjen, ?e so reakcije na volanu po?asne. ?e bi avto imel bolj ?lampast volan bi na tem testu najverjetneje dosegel bolj?i rezultat. Zakaj? Ker predno bi voznik do tega kota na kolesih namotal ?lampast volan, bi dal vmes ?as podvozju, da le-ta ne bi odreagiral tako ostro.

 

Koliko ljudi na cesti poizku?a meje zmogljivosti avtomobila? Prakti?no noben. Se pa je treba zavedat, da je to problematika vsakega avta z kratko medosno. In tudi ko se v ta avto usede? takoj ?uti?, kako je zadeva ubistvu ostra. Kdor ?e ni probal, naj proba. Jaz sem pred nakupom najprej sedel v 3ko in se z njo zapeljal naokoli. Potem po pol ure za tem pa ?e v cx-3. Razlika je ob?utna in res opazna. (Se vam je porodila misel, zakaj nisem vzel 3ke? Ker sem se po?util preve? utesnjenega in sem ve? prostora zadaj (3ka) raje zamenjal za ve? prostora spredaj (cx-3)).

 

Kaj lahko storimo vozniki? Ko si na avtocesti pri 130, ne naredi prehitrega giba z volanom in ne pani?ari, ?e to res res res ni nujno.

 

Moje mnenje.  :)

Napisano

Ve? prostora spredaj v cx-3, ki je na platformi mazde 2 v primerjavi z mazdo 3? Ne bo dr?alo, v novi m3 je samo ob?utek tak, prostora pa je ve? kot pri cx-3, predvsem v ?irino. Verjetno svoje k ob?utku utesnjenosti pripomore tudi ?rn strop.

Napisano (urejeno)

Ve? prostora spredaj v cx-3, ki je na platformi mazde 2 v primerjavi z mazdo 3? Ne bo dr?alo, v novi m3 je samo ob?utek tak, prostora pa je ve? kot pri cx-3, predvsem v ?irino. Verjetno svoje k ob?utku utesnjenosti pripomore tudi ?rn strop.

 

 

Nisem gledal nove 3ke, ampak letnike 2015-2017. Nevem kako se to?no re?e, ampak naslonjalo za roko na oblogi na levi vrati je pri 3ki vi?je, kot pri cx-3 (oz je druga?e pomaknjen in me je jezilo pri komolcu). Na desni sem imel pri kolenu problem, da je bila sredinska konzola preve? visoko (v ravnini s kolenom), medtem ko v cx-3 ni?je od kolena. Nasplo?no sem se la?je "raz?iril" v levo in desno, posledica je verjetno to, da pri 3ki sedi? zelo nizko. Te?ko ti opi?em, ampak ob?utek za sedenje mi je bil dosti bolj?i kot v 3ki (ne glede na nastavitev sede?a), tudi nad glavo (pa nisem penzi?, imam pa malenkost ve? kg, kot povpre?je). Na koncu je bil to eden izmed glavnih faktorjev za nakup. Tudi sama dostopnost zadnje klopi (?eprav je manjko placa pri nogah ob?uten) in prtlja?nika je dosti bolj?a kot v 3ki. Nebom se prepiral, ker je vse preferenca posameznika. Ampak meni je pa? odgovarjalo.

Popravljeno od NevLado
Napisano

Nisem gledal nove 3ke, ampak letnike 2015-2017. Nevem kako se to?no re?e, ampak naslonjalo za roko na oblogi na levi vrati je pri 3ki vi?je, kot pri cx-3 (oz je druga?e pomaknjen in me je jezilo pri komolcu). Na desni sem imel pri kolenu problem, da je bila sredinska konzola preve? visoko (v ravnini s kolenom), medtem ko v cx-3 ni?je od kolena. Nasplo?no sem se la?je "raz?iril" v levo in desno, posledica je verjetno to, da pri 3ki sedi? zelo nizko. Te?ko ti opi?em, ampak ob?utek za sedenje mi je bil dosti bolj?i kot v 3ki (ne glede na nastavitev sede?a), tudi nad glavo (pa nisem penzi?, imam pa malenkost ve? kg, kot povpre?je). Na koncu je bil to eden izmed glavnih faktorjev za nakup. Tudi sama dostopnost zadnje klopi (?eprav je manjko placa pri nogah ob?uten) in prtlja?nika je dosti bolj?a kot v 3ki. Nebom se prepiral, ker je vse preferenca posameznika. Ampak meni je pa? odgovarjalo.

Jaz sem imel ista dva za izbor in imam popolnoma obratno izku?njo. Meni je v vseh pogledih M3 ve?ja in to poka?e tudi meter! Sem pa vesel da si z njo zadovoljen.

Napisano

Jaz sem imel ista dva za izbor in imam popolnoma obratno izku?njo. Meni je v vseh pogledih M3 ve?ja in to poka?e tudi meter! Sem pa vesel da si z njo zadovoljen.

 

Ja sej to, cifre odlo?no govorijo v prid 3ki, pa tudi kak?en ekstra bombon?ek od opreme. Ampak filing mi je bil pa ?iiist drug. Zadnji zici so recimo v cx-3 na minimumu in za odraslega mo?kega res niso. Pa sem imel prej avto ranga 3ke, ampak razen ko smo ?li na malco se zadaj ni vozil noben tako da se s tem sploh nisem obremenjeval. Celotno odlo?itev sem sprejel na podlagi mojega po?utja spredaj. In kot pravi?, zaenkrat sem z autom res zelo zadovoljen. Sploh motor.  sramezljiv

 

Kako pa si ti zadovoljen s 3ko?

Napisano

Ja sej to, cifre odlo?no govorijo v prid 3ki, pa tudi kak?en ekstra bombon?ek od opreme. Ampak filing mi je bil pa ?iiist drug. Zadnji zici so recimo v cx-3 na minimumu in za odraslega mo?kega res niso. Pa sem imel prej avto ranga 3ke, ampak razen ko smo ?li na malco se zadaj ni vozil noben tako da se s tem sploh nisem obremenjeval. Celotno odlo?itev sem sprejel na podlagi mojega po?utja spredaj. In kot pravi?, zaenkrat sem z autom res zelo zadovoljen. Sploh motor. sramezljiv

 

Kako pa si ti zadovoljen s 3ko?

Zelo sem zadovoljen, samo ?koda, da ne naredim ve? kilometrov, ker jo je veselje voziti sploh ?ez ovinke. Je pa tudi vse bp! Tako da imam to kar ?elim za ta denar.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.