Skoči na vsebino

Top Gearova lestvica

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ajajaj... fer?ten njente..... :hohoho:

 

:hohoho: ma prav njente dio bono :P

kdo razume to tede??ino?

 

naredo sm cca 100.000km, pa ni enkrat vidla servisa!!!!!!

tud ol filtra nism zamenju! je ?e kdo tak car??? pa naj kdo re?e da ?kodilak ni stroj:)

 

no, zdej pr 323f ki bo mal drga?. bo treba servisirat redno!

 

ammm...malo pretirava?? sramezljiv

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Teh 100.000 se sli? res huuudo, kokrkol bogi un ki je pol dobil avto iz tvojih rok! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ma nisem jaz neki ma?inmaher, ampak je pri meni (pri ?kodi) do sedaj (75.000 km) od ve?jih stvari ?lo:

 

1. hladilnik,

2. menjat auspuh,

3. redni servisi.

dotakal sem edino ?istilo za ?ipe pucat.

 

tko da ?ez ma?ino nimam kaj re?t. so pa tu malenkosti, ki lahko zagrenijo trenutke. ampak zdaj se pogovarjamo o ma?ini. aja, in o Top Gearovi lestvici.

 

ampak vseeno bom imel Mazdo :jupiii::danzoman::vesel:

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.